mee akkor nem veszem meg ezt....
esetenként extrém magas üzemelési költségekkel.
szép motor,
erős villák,
nagy fék,
pörgős motor
könnyű de erős felnik,
tehát nem az aminek te leírtad -trágya- én vacaknak neveztem a motorja miatt + amire használjuk, azaz nagy sebességű csapatásra széria állapotban nem való
ha normál használatra veted, túrák, miegymás
arra megfelel persze
csak olaj kell bele
és kitaposhatod a belét
le kellene enged az olajat belőle hogy megöld
150 LE + - 1-2 LE szép teljesítmény, a 330-as tárcsák is a kategória csúcsa, fékek is jók, viszont vettél egy olyan injektor rendszert amin fityeg egy nyomástartó szelep amit gondozni kell, neked 2 hetente érdemes beindítani a motort, generátort is érdemes átvizsgálni. + érdemes egy kormánygátlót rászerelned ha nem szeretnéd hogy táncoljon a kormány csutka a kezeid közt.
20 darab feletti dugattyúból nem tudtak 4 db egészségest össze szedni, az jó
, te is ezt tetted, révbe értél.
az hogy miként néz ki a motor amit megszeretnél szerezni teljesen befolyásolja a választásod, de a burkolat alatt van még más is.
a közelemben is választottak 954-et többen is, teljes csalódás volt mindegyikük számára. a cimbora 2.3 M vett egyet -karcmentest- tehát nem lepusztult motorról beszélünk. nem olyanról aki nem tudott motorozni
írtad hogy utcára megfelelő, ezt rutinból ,tapasztalatból vetetted ide vagy próbálod realizálni az eddigi tapasztalataid, kár, a cimbora szerint 200 felett már kezdett idegesen dolgozni a futómű, 230 felé pedig nem is szeretett menni mert ott már kockáztatta az életét. kb 3 hét után -karcmentesen- feladta a küzdelmet és rá kb 1 hónapra el is adta, nem másért a nevéért vették meg, mondjuk akkor még nem volt 1000rr. mások is a futóműre panaszkodtak utcán, plusz volt aki a 954 eladás után azonnal vett egy 2005-ös R1-et, a 954 bicikli az R1-hez képest pedig tényleg favorizálták a hondát. de ott a blokk ami még a futóműnél is gyengébb, holnap lelövöm a motorházat amin oda lett az alusil bevonat, persze mondhatnám hogy megint én vok a fekete angyal, de tudod mit kérdezd meg a csongrádi -BMW- motorszervizt, egyedül ők vállalják a 954 blokkok hüvelyezését, hogy hanyadiknál tartanak, .............................. már nem is számolják, amikor épp ott voltam épp akkor adtak át egy meghüvelyezettet így nem volt alkalmam látni hogy valaki ki tudta fúrni és meghüvelyezni azt a blokkot. állandó a kereslet a 954 motorházra vagy komplett motorblokkra, a 929 -el kézenfogva. reped a blokk vagy elkopik az alusil, nem öröm de a váltó is a gyenge pontok listáját gazdagítja, a kuplung kosár sem örök darab a motorodon. van hozzá váltóm, -volt 929 is- keresték is rendesen szezonban, az itteni szerelő csapat - tarsoly károly- ámerikából az ebay-ről tudott jó váltót venni hajnali 2 kor 75 pénzért.
és vannak negatívumjai, egyre több, remélem a tieden nem fog előjönni egy sem, gondtalan km lesznek vele. ha nem akkor kivételes nagy szopás kis gazdája leszel.
Nem véletlenül hagyták abba a fejlesztését ! 4 évig gyártották!
Az 1000 RR-be egy teljesen új blokkot raktak!