Nagyon sajnalom!
En figyeltem, de keson vettem eszre, hogy az auto sokkal elottem nem orszaguti sebesseggel megy, hanem mar majdnem megallt.
En is a jobb oldalt valasztottam, hid nem volt, de arok igen. Meg kellett tanitanom a kicsi Z-t endurozni: 120-130 (ennyire sikerulhetett lelassulni a kifarolos fekezes utan) korul eloszor a padkan, majd a hatsokerek mar felig az arokban. Ha most lecsuzik jo - gondoltam magamban - mert ugy esek, hogy nem megyek neki a szembejovonek. Aztan nem estem el, juhhe
, akkor visssza az utra, aszfalt lepcso 20 centi magas.
Elso kereket ra, a hatso onnan is lecsuszott, el kezdtem a szembejovot becelozni. Na mondom fasza! Eddig tuleltem, az utolso fazisnal fogok elpatkolni...
Lattam hogy kicsivel odebb a padka magassaga lecsokken, orokkevalosagnak tunt az a szempillantas, amig vegre odaert a motor
es fel tudtam ugrasztani a hatso kereket az aszfaltra.
Finom extrem-enduro utan nyugiba tovabb. De azert elgondolkodtam rola, hogy ha nem tiszta arok van, hanem tabla, fa, hid, vagy masik auto, akkor...
jimmy az a helyzet hogy ép le kell zárjam az utcafrontot és lépnem kell.csá.
Te már megint éjszaka "dologoztál"
Az NGK CR9E és a CR9EIX (iridium) gyertyák között mekkora a különbség?Árban jócskán van!