,tesómnak volt Kx500-a,hát az elég durva gép
,olyat gyorsul mint egy utcai ezres,és minden fokozatban jön kerékre
.de túrázásra nem hiszem,h a legjobb választás 10liter benzint fél óra alatt megette terepen.
.
Lesem a hirdetéseket, hátha lesz vmi jónak tűnő vétel.
). Teljesen mindegy, hogy hany kilos ember, milyen talajon, mennyivel megy. Amikor gazt adsz azonnal robban, teljesen mindegy, hogy mi van elotte. Ha esszel jatszol, rajta birsz maradni, ha nem akkor repulsz. Erovel, kondival vagy testsullyal uralni nem lehet, csak esszel, de ugy is nehez. Kevesebb mint 5sec alatt gyorsul 0-rol 100-ra, ezt homokban tudja - amit ugy szor magaalol hatra, mint a homarogep. Oruletes masina, ez a lenyeg. Aki tuningolja az kizarolag perverziobol teszi.
) csak a futomu es a blokk fejlodott folyamatosan.
(Es nem csereltem dugattyut mert lusta es csoro voltam eppen.
)
, mosma hagyjuk a krosszokat...
Az, hogy a powerszeleptől erősebb lesz a motor, abból a tévhitből ered, hogy sokan összekeverik a powerjet-tel, ami a karburátorban van.
De nem ez a lényeg:
Én tudok egy olyan CR500-ast, amit nagyon érdemes megvenni, ha a NémeTH Kornélnak elég jó szerelő a tulaj, akkor a saját gépét is elég patentül összerakhatta...én mentem vele. Tökéletes.