Ha kiveszed a telot es megmozgatod a lengovillat telo nelkul rogton rajossz minek a himbarendszer:
Egy haromszoget kepez a teleszkop also pontja es a lengovilla kozott, ami belenges kozben elfordul, ezzel modositja a teleszkop aljanak a palyajat a lengovillahoz kepest. A haromszog ugy van berakva hogy kis belengesnel jobban nyomja a telot, nagynal kevesbe nyomja, mintha direktbe a lengovillara lenne kotve. Ez azert jo, mert egy gyorsabban es jobban osszenyomott teleszkop csillapitasa mindig pontosabb es jobb, mint egy alig osszenyomotte. A teloban az aramlo olaj csillapit es igy tobb, gyorsabban aramlik, tehat pontosabb csillapitas hangolhato. Ha ezt ugy oldod meg, hogy a kis belengesre optimalizalod a telot, akkor viszont nagy ugratorol erkezve nem lesz jo az aramlasi viszony. A himba abban segit, hogy akar nagy uras utan landolsz, akar finom kavicsok kozott tekered, a telo lehetoleg ugyanannyit dolgozzon. Ellenkezo esetben nagyon szeles tartomanyban mukodo teleszkop kell, ami sokkal bonyolultabb es dragabb. Ezt csinaljak a KTM-eken, es lass csodat, a KTM dragabb, mint a japan tarsai.
Egyszer lattam egy tesztmusort, ahol KTM-et hasonlitottak Hondaval. Szuperlassitva mutattak a hatso kereket a mosodeszkan. A sokkal dragabb rugostag ellenere is szemmel lathatoan a KTM kereke volt tobbet a levegoben.
Mivel elsportban a vilag penze nem szamit, ezert a KTM-ek igy is szetnyerik magukat, ez teny.
Jó reggelt! Annyira nem fontos azért Láttam a képet amin berajzoltad a kivágást arra akartam mondani, hogy szinte tökéletes. Lemérem valamelyik nap, hogy pontosan tudjam mekkorára lenne jó. Mindössze ennyi A számot azért mentettem
Itten vagyok! Ma nem leszek Fórumon mert megyek motort venni! Na nem magamnak! Du meg melóhely! Telón elérsz ! Ha nem veszem fel visszahívlak! Akko azé mert vagy nincs térerő vagy olyan melóm va ami miatt nem tom felvenni!
Üdv
Tel: 06 harminc 641 68 5négy
(Sajnos csak akkor orok eletu, ha az elozo tulaj meg is zsirozza.
Szólj ha hívhatlak!
Köszi.
Egy haromszoget kepez a teleszkop also pontja es a lengovilla kozott, ami belenges kozben elfordul, ezzel modositja a teleszkop aljanak a palyajat a lengovillahoz kepest. A haromszog ugy van berakva hogy kis belengesnel jobban nyomja a telot, nagynal kevesbe nyomja, mintha direktbe a lengovillara lenne kotve. Ez azert jo, mert egy gyorsabban es jobban osszenyomott teleszkop csillapitasa mindig pontosabb es jobb, mint egy alig osszenyomotte. A teloban az aramlo olaj csillapit es igy tobb, gyorsabban aramlik, tehat pontosabb csillapitas hangolhato. Ha ezt ugy oldod meg, hogy a kis belengesre optimalizalod a telot, akkor viszont nagy ugratorol erkezve nem lesz jo az aramlasi viszony. A himba abban segit, hogy akar nagy uras utan landolsz, akar finom kavicsok kozott tekered, a telo lehetoleg ugyanannyit dolgozzon. Ellenkezo esetben nagyon szeles tartomanyban mukodo teleszkop kell, ami sokkal bonyolultabb es dragabb. Ezt csinaljak a KTM-eken, es lass csodat, a KTM dragabb, mint a japan tarsai.
Egyszer lattam egy tesztmusort, ahol KTM-et hasonlitottak Hondaval. Szuperlassitva mutattak a hatso kereket a mosodeszkan. A sokkal dragabb rugostag ellenere is szemmel lathatoan a KTM kereke volt tobbet a levegoben.
Mivel elsportban a vilag penze nem szamit, ezert a KTM-ek igy is szetnyerik magukat, ez teny.
Eksün én nem nagyon szeretem a spenótot a színe miatt...
Üdv
Tel: 06 harminc 641 68 5négy