Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lábon megyek le, mert olajadalék okosság van, s annak kell 200 km.
haza meg trailer, ha nem jön a párom . mert akkor motorral
ahh LX bratyó......
akkor asszem nem meetingelünk:)

én ugyterveztem, hoyg reggel 8 körül indulok, azaz 9 re ottvagyok:)
DE ezekszerint nem jött össze:)
Én legkésőbb 3-ra le akarok érni, tehát akkor 13:00-kor rajtolok Fvárról! Trailerrel jösz vegül?

LX
na majd vasárnap tekergetjük.
mikorra érsz le? hogy tervezed? mert akkor úgy indulnék.
cimborák délben mennek, autóval. én szerintem egykor indulok. lehet fél egykor, mert viszketni fog a sejhajom...
ha jön a párom is, akkor meg tuti dél
Szeva Túró

nem, nincs leengedve... csont széria állapot, kivéve a beállításokat. Csak a versenyidom miatt nekem érzésre olyan mintha egy picit magasabban ülnék...

LX
120/70 ne emelj semmit ne süllyeszd le.

LX! neked le van engedve az eleje?
Ok, thx!
1ébként valszeg ismeritek a www.kawiforums.com -ot, ha esetleg nem akkor ajánlanám a ZX-6R fórumrészt és azon belül keressetek rá a "suspension settings"-re a topikok között, van ott pár pályázós aztán hátha vmelyik beállítás bejön. Ha érdekel, szívesen kikeresek párat és elküldöm. Én múltkor kutakodtam aztán állítgattam és jobb lett ugyan de még mindig kemény...mondjuk én utcai használathoz próbálom belőni. Persze az más kérdés, h a hazai utakhoz nincs létező jó beállítás max a krosszmotorokon...
Torro

ja, és lemaradat : igen 120/70-es van elől

LX
Torro

ilyen bizalmas adatok kérsz???
mellesleg 78 kg vagyok (kb) és a hátulján puhítottunk, de nincs se megemlve a hátulja, se leengedve az eleje... annyi vna hogy szerintem a versenyidom miatt egy picit magasabban ülök. Jam és én is most küzdök a futóművel, mert amikor lapon van, akkor "darál" az eleje. Megpróbálom majd Túró beállításait, mert hasonló a súlya, és azt mondta hogy neki most jó... hátha nekem is jó lesz!

LX
Hát az lehet, h jöttem szembe de én nem enyelegtem senkivel pláne nem egy biztonságival. Asszem az Ádám beszélt vele, h merre menjünk.
LX: thx! 120/70-est használsz? Állítólag akkor le illik engedni az elejét picivel, ez igaz? A hátulján esetleg emeltél? Szabad tudni te hány kg vagy és kb mennyi a hátsó rugóelőfeszítésed? Mert én puhítottam az enyémen, de még így is qrva kemény.
Torro jöttél velem szemben a ringen. Én pont mentem el fehér astrával, te meg jöttél épp be, aztán megálltál a biztonságigyerekkel enyelegni.
Nemakartak beereszteni kocsival, de aztán csak rábeszéltem őket!
Hehe ma jó napom volt! A zöldséget felkérték modellkedni egy gyönyörű csajszi mellé. De tényleg...érdekes volt, az SBK szerkesztőségénél várakoztam aztán jött be egy fotós srác, h vmelyik motorral odakint lehetne-e csinálni pár képet. Először Gaberán 600RR-je került szóba, de a modellcsajszinak(10/10..magas, vékony arcú, hosszú combú, kerek popójú szal tetszetős darab nah! ) állítólag a ZX tetszett szal kigurultunk a reptéri pázsitra és a srác csinált jópár képet. Azt mondták a Booster magazin (vmi plázamagazin..én nem ismerem) számára lesz..., a fotós szerint nagyon jók lettek a képek. Páron én is ott feszengek persze bőrben sisakban...valszeg nem vagyok 1ébkébt vmi modellalkat.
No csak dicsekedtem már 1 kicsit meg aztán hadd hízzon a mája a ZX-tulajoknak.
1ébként beleolvasgattam az angolok haccázas-összehasonlítójába és várakozásaimmal ellentétben az új 636 nem szerepelt túl jól pályán. Azt írták, utcára elsőrangú de pályán vhogy túl "behemót" érzetet kelt és hiányzik belőle az előd radikalizmusa. Az egyik tesztelő azt írta, h egyáltalán nincs nagy késztetése, h a saját "04-esét lecserélje az újra. Mondjuk teljesen mind1, mert tesztekre nem nagyon lehet alapozni de azért meglepett.
Vki nem volt ma innen a mai Adrenaline-napon a Hringen? Csak mert hazafelé elléptem egy utánfutón vitt pálya636 mellett a 4-esen aztán intettünk. Én sajna csak kinéztem a ringre, mondjuk nem volt vmi nagy ász az egész. No elnézést a sok rizsáért!
Torro

nekem Dunlop D208 GP van fent. (Hard Medium, és Medium) Nekem tutira bejött!

LX
Kösz az 5letet de ha megmarad nem bombázom szét, majd veszek rá pályaidomot ha már nem tanulok...azaz juliban. Annyira nem akarok megszabadulni tőle, csak motoszkált a fejemben ez a dolog aztán meglátom ha lesz kedvező ajánlat, eladom ha nem akkor nem. Igyexem nem elbaxni, volt már nekem is régebben pár "jó" bizniszem.
Btw: ti milyen gumikat tettetek fel a gyári után? Csak kíváncsi vagyok, mert a hátsóm kezdi megadni magát...supercorsákra gondoltam majd, mert sztem utcára és pályára is jók. A Pilot Sport egy rakat kaki, így kopottan meg még szarabb...állandóan elforgatja.
Torro

miért nem csinálod a következőt :
1, pályaidomot vesz
2, gyárit leszed
3, gyárit elad! (sok pénz)
4, hitelt kifizet
5, pályaidomot felrak, fényeztet... pályázik stb....

már ha csak arról szól a dolog hogy pályázzál, meg hogy pénzt spórolj.... hiszen ha a töröttet veszed ahhoz sem lesznek gyári idomok... akkor meg? Csak egy 5let......

LX
Hát több is van a pakliban, de egy zöld 636 tűnik a legesélyesebbnek mert akkor nem kéne ruhát meg miegymást cserélnem. Enyhén sérült 1.3ért(nem váz meg ilyesmi, általában idomok, lámpa stb)...mondjuk ha az nem lesz meg akkor úgyis lesz másik mert a tag mindig hoz be amcsiból 636okat...nemrég egyszerre 3 is volt nála kb ugyanennyi körül. Bár van most egy minimális esztétikai hibás SP1-ese is majdnem ugyanennyiért...egy olyanra is régóta fenem a fogam de asszem a hatszázas megfelelőbb kategória nekem.
Milyen a motor amire pályázol? Én is kerestem töröttet, de azok elmennek kéz alatt.
Na ja, sokmindenben igazatok van. A sérültet illetően azért van már némi tapasztalatom attól nem igazán félek. Ráadásul ismerem a tagot, vettem már tőle mocit.
1ébként meg a motorom nem annyira akciós árú, szal ha ennyiért elmegy nem annyira bánom.
Bár ma is kerültem egyet...lecsutakoltam és ismét megvihogtatott a kis dög!
UFFFFF

LX
Én beleszaladtam egy hasonlóba. Eladtam pitipénzért a k..va jó motoromat és vettem egyet helyette, ami már nem volt olyan jó, így azt is el kelett adnom. Tehát kétszer buktam. Szégyenlem is. Életem legszarabb üzleti huzása volt. Ha első motor akkor lehet venni töröttet, olcsót stb. de ha már megvan a jó, minek? Úgysem tudod jó áron eladni.
hát nem tudom.... nekem nagyon sok fenntartásom van..... én semmi pénzért nem adnám el a motoromat amit most vettem..... (na jó a semmi pénz azért tulzás )

LX
Eleve az eladással veszítessz mondjuk 300ropit mininum. Aztán veszel egy vasat, amire rá kell költened újabb 300-at, hogy ugyan olyan legyen mint a mostani motorod. Tehát minusz 600ft-ban vagy. Persze ez alternatív költség, tehát ha mondjuk egy misiért tudsz venni egy jó kis gépet, abban az egy esetben megéri! Papír ceruza, számolás, ennyi. Csak tényleg ne bukj rajta!
most van egy olyan motorod aminek ismered az előéletét.... kis ráfordítással át tudod alakítani pályagéppé... ehelyett te vennél egy olyat amiről nem tudsz semmit, (attól még lehet hibátlan) és nem tudod hogy mennyit kell rákölteni??? Nem értem... bár tudom hogy egy csekély értelmű medvebocs

LX

de azért jó próbálkozás volt....

LX