Kawasaki ZX Klub

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok
Tudom nem 12-R topic de ez jobban pörög..
Vásárolni szeretnék egy úgy-12R t.. tudna valaki segíteni hogy mikori évjárattól szabad megvenni ... típushiba stb stb
Előre is köszönöm
Üdv!Zx 10 esemre (2005')Öhlins vagy valami fasza kormánytelo érdekelne használtan,normális motoros áron! Thank youu :)
Üdv! Zx 10 emhez(2005) öhlins vagy valami jóféle kormánytelo érdekelne,motoros áron! Thank youuuuu! :)
off MAMI kupához keresek csajokat!
Üdv!
Ha valakit érdekel egy ZX9R 98-as
Az enyém eladó!
Nem kamuzok. Költözés miatt
Sajnos motor hibás hajtókar csapágy.
320000 irány áron.
06202137824
Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy nincs-e véletlenül valakinél egy ilyen benzincsap elfekvőben, amire már nincs szüksége?

Ha esetleg igen, akkor érdekelne megvételre...
Sziasztok!Kawasaki zx 6r ninja 99-es hez oldalso idomot és farok idomot keresek és 2002-es fejidomot hozzá műszertartóval,lámpával és légbeömlő csővel és egyvízhűtőt!köszönöm!
email:kispasztor18@gmail.com
Keresek 09-es ZX-6R-t papírok nélkül, enyhén sérült vagy hiányos is érdekelhet.

core1493@gmail.com
Sziasztok. Eladóak a megmaradt ZX 750 F alkatrészeim. Ami nincs a képen gyári első sárvédő, kipufogó leömlő, km/h borítás.
Hali 2001 zx-9-hez vazat keresek ha tudna valaki segiteni meg kosszonem.
Ez nem jutott eszemben ugyhogy köszönöm .
Magyart nem valószínű, hogy találsz. Letöltöd az angolt átkonvertálod HTML formátumba és google chromban nyitod meg magyar nyelvre fordítva. Nem tökéletes mert lesznek kisebb hibák a konvertálás során is, a google fordítását pedig szerintem nem kell bemutatni, de azért használható.
Nincs köztetek valakinek magyar nyelvű leírása egy 1999 ZX9 -hez ?
Valami ötlet ,hogy honnan tudnék beszerezni mert az angol nem az erősségem viszont szivesen átolvasnám .
Eladósorba került igáslovam ha valakit érdekel.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zx_400_zx

-4-7175312
Jövőre már egy fiatalabb ZXR-el folytatom :)
Köszi, lehet, hogy megpróbálok még valamit!
Szerezz papír és üsd át a számot ,ennyi. Ugyan akkora beütő kell hozzá mint a gyári. Ha ügyes vagy akkor okés lesz. .De azért fussál még egy kört hátha valahol van ismerős aki eltudja intézni a vizsgát.
Köszi, hogy nem szívod a véremet! :)
Viszont van egy dolog, ami elszomorít... nem tudom itthon forgalomba helyezni, mert 1994.01.01. előtti gyártású... most olvastam a neten, hogy emiatt nem megy át az előzetes műszaki átvizsgáláson (környezetvédelmi előírások miatt)... Úgyhogy vagy feketén használom vagy kell majd valahonnan egy papíros váz és át kell raknom a blokkot... csak az qrva nagy meló...
Jó pap holtig tanul és a lényeg nem kellet egy valag pénzt rá költeni.
Sziasztok!
Pöc-röff a gép, de nem tudom, hogy le merjem-e írni, hogy miért nem indult... :)
Na mindegy, összeszedem minden bátorságomat...
Szóval... totál mást csináltunk szombaton (kerítéshez kapuhegesztés, közben pálinkázás, cigi, stb...)
A nemtudommárhanyadik cigi közben valamit elkezdtem nézegetni a motoron, a benzincsao környékén... megvan, a kábelköteget, hogy f...szán beszigszalagoztam-e... Megakadt a szemem a benzincsapon... Az eddigi motorjaimon is 3 állás volt, viszont ezen nincs "OFF" (elzárt) állás, hanem helyette "PRI" (PRIMARY - elsődleges) van feltüntetve... Gondoltam ha már elsődleges, akkor indulásnál ez kell, hogy legyen a csap állása. Mondtam is édesapámnak: "Apa, megpróbálom, hátha..."
És akkor gyújtás, önindító gomb és pöc-röff... Amíg járt a motor, gyorsan beugrottam a számítógép elé, megnyitottam a motorhoz letöltött kézikönyvet... Benne is van... rögtön a "How To Start The Engine" (Hogyan indítsuk el a motort) részben. Egészen pontosan az van leírva, hogy: "Turn The Valve To "PRI" Positin Before Ignition..." (Állítsd a csapot a "PRI" állásba indítás előtt)...
Hát emiatt a qrva csap-állás miatt szoptam közel 1 hónapot... Mindent megpróbáltam, és éppen pénteken - amikor a fals levegő problémát akartam felderíteni - gondoltam, hogy ez már így marad, majd így járok vele...
Na ezért féltem leírni, mert szerintem ez kicsit ciki... de hát nem gondoltam, hogy ezen a gépen más csap van, mint az eddigi motorjaimon...
Ne nagyon alázzatok légyszi! :)
Szia!
Köszi, hogy érdeklődsz... kifelé tekertem még, mert közben írták, hogy a gyári beállítás az tökig betereni, utána pedig 2 és 1/2 fordulat kifelé. Az eredmény ugyanaz... nem baj, amint jó idő lesz, kiviszem, meghajtom, ha utána is csak így indul, akkor megy át a szerelőmhöz, ő majd megcsinálja. Csak eddig azért nem vittem át hozzá, mert akkor nincs sikerélmény, hogy én csináltam meg... :)
Na sikerült össze tekerni?
Köszönöm!
Megvannak a gyári adatok, úgyhogy rosszabb nem lesz.
Sok benzint kap, emiatt csak úgy indul, hogy hidegindítóval befújok egy kicsit a légszűrőházba... ekkor viszont pöccre.
Adokneki több levegőt és akkor pöc-röff.
Köszönöm még egyszer!
Te tudod sok sikert.
Csak a levegő-benzin arányt szeretném belőni, ehhez nem kell szerelő. :)
De köszi a tanácsot.