Sziasztok!
Pöc-röff a gép, de nem tudom, hogy le merjem-e írni, hogy miért nem indult... :)
Na mindegy, összeszedem minden bátorságomat...
Szóval... totál mást csináltunk szombaton (kerítéshez kapuhegesztés, közben pálinkázás, cigi, stb...)
A nemtudommárhanyadik cigi közben valamit elkezdtem nézegetni a motoron, a benzincsao környékén... megvan, a kábelköteget, hogy f...szán beszigszalagoztam-e... Megakadt a szemem a benzincsapon... Az eddigi motorjaimon is 3 állás volt, viszont ezen nincs "OFF" (elzárt) állás, hanem helyette "PRI" (PRIMARY - elsődleges) van feltüntetve... Gondoltam ha már elsődleges, akkor indulásnál ez kell, hogy legyen a csap állása. Mondtam is édesapámnak: "Apa, megpróbálom, hátha..."
És akkor gyújtás, önindító gomb és pöc-röff... Amíg járt a motor, gyorsan beugrottam a számítógép elé, megnyitottam a motorhoz letöltött kézikönyvet... Benne is van... rögtön a "How To Start The Engine" (Hogyan indítsuk el a motort) részben. Egészen pontosan az van leírva, hogy: "Turn The Valve To "PRI" Positin Before Ignition..." (Állítsd a csapot a "PRI" állásba indítás előtt)...
Hát emiatt a qrva csap-állás miatt szoptam közel 1 hónapot... Mindent megpróbáltam, és éppen pénteken - amikor a fals levegő problémát akartam felderíteni - gondoltam, hogy ez már így marad, majd így járok vele...
Na ezért féltem leírni, mert szerintem ez kicsit ciki... de hát nem gondoltam, hogy ezen a gépen más csap van, mint az eddigi motorjaimon...
Ne nagyon alázzatok légyszi! :)