Első-hátsó futómű ki, felújít, vissza. Idomok le, meghegeszt, vissza. Kuplung összeragadás megszüntetés. 3-4000 között torpanás megszüntetés; benzin-levegő keverék hangolás, szinkron. Olajcsere, szelephézag állítás. Markolatfűtés beépítés. Gyógypillantás mindenhova. Téli tárolás.
Sziasztok.
Látom nagyon jól sikerült a vasárnap. Sajnos nem tudtunk menni. Vasárnap reggel kaptam vissza a mocit Gyula gyors közreműködésével, mert a Citadella utáni városi kóricálás közben beragadta a hátó fékem, valahol elhagytam az egyik betétet is és a fékdugattyúk felhevültek, szétégtek a szimeringek, és a végén a fékolaj is szétfröccsent a gumira.
Valaki nem szeretne venni Osram nightbrakert-t, mert voltam az Osram boltban, és csak párban adják (3500 Ft.)?
A hiba a téli állásban jött.Mikor letettem nem volt semmi baja.Tehát szerviz elött keletkezett Karbi tisztitás és szinkron is megvan,de hiába.Többi fokozatban sem ugy megy mint ment.
Jóvan, nem sürgős, addig meg megyek 1-2 olyan egytankos szlovák kört, meg mátrabükköt (alakíttattam az ülésen, talán jó lesz 500 km-re is, de még a párnázáson kelleni fog szerintem igazíttatni, mert kemény).
Ma este gurultam egyet, mert nem bírtam a véremmel, nagyon kellett már. A váltások is jobban mennek már.
Szép naplemente volt, a hőmérséklet sem volt hideg.
Amit még észre vettem, hogy a vasárnap tanultakból néhány dolgot már hasznosítani is tudtam. Súlypont áthelyezés, stb...
Ha "mindent megnéztek", akkor ezt kell szeretni.
Egyébként viszont nem ártana elgondolkodni/utánanézni, hogy a hiba csak úgy lett, vagy a motor szerelésének/szervizének a következménye? Minden fokozat elforog addig és a leforgásuk addig olyan, mint a hiba megjelenése előtt, vagy nem? Ha meg akarsz találni egy okot, de csak okozatod van, akkor visszafelé kizárásos alapon kell diagnosztizálni, ezt pedig leginkább az tudja megtenni, akinél a motor, mindenki más találgathat.
Ha van kleen vagy hasonló, talán félredugtak egy vákuumcsövet. Netán néztek karbit és egy gumiharang nincs a helyén. Esetleg a valószerűtlenül hangző műszerfali elektronika halála miatt van, ami elég meglepő volna, mert az a CDI gondolom a 400-asnál is az ülés környékén van valahol. Stb.
(Meg, hogy voltam már szíves 1 éve lelopni a tube-ról ide, hogy ne kelljen guglival barátkozni. )
Lassan mobilizáció lesz, vagy nem tervezel még semmi kisebbet? :)
Látom nagyon jól sikerült a vasárnap. Sajnos nem tudtunk menni. Vasárnap reggel kaptam vissza a mocit Gyula gyors közreműködésével, mert a Citadella utáni városi kóricálás közben beragadta a hátó fékem, valahol elhagytam az egyik betétet is és a fékdugattyúk felhevültek, szétégtek a szimeringek, és a végén a fékolaj is szétfröccsent a gumira.
Valaki nem szeretne venni Osram nightbrakert-t, mert voltam az Osram boltban, és csak párban adják (3500 Ft.)?
Ma este gurultam egyet, mert nem bírtam a véremmel, nagyon kellett már. A váltások is jobban mennek már.
Szép naplemente volt, a hőmérséklet sem volt hideg.
Amit még észre vettem, hogy a vasárnap tanultakból néhány dolgot már hasznosítani is tudtam. Súlypont áthelyezés, stb...
Egyébként viszont nem ártana elgondolkodni/utánanézni, hogy a hiba csak úgy lett, vagy a motor szerelésének/szervizének a következménye? Minden fokozat elforog addig és a leforgásuk addig olyan, mint a hiba megjelenése előtt, vagy nem? Ha meg akarsz találni egy okot, de csak okozatod van, akkor visszafelé kizárásos alapon kell diagnosztizálni, ezt pedig leginkább az tudja megtenni, akinél a motor, mindenki más találgathat.
Ha van kleen vagy hasonló, talán félredugtak egy vákuumcsövet. Netán néztek karbit és egy gumiharang nincs a helyén. Esetleg a valószerűtlenül hangző műszerfali elektronika halála miatt van, ami elég meglepő volna, mert az a CDI gondolom a 400-asnál is az ülés környékén van valahol. Stb.
meg van beszélve!
Ha Géza leüti akkor is adtál egy ötletet
Lassan mobilizáció lesz, vagy nem tervezel még semmi kisebbet? :)