Egy Facebook bejegyzés lefordítva :
A Kawasaki ZZR 1400 nem motor.
Ez egy elfeledett isten üvöltése, aki csapdába esett egy gépben.
Fémből és izomból álló sárkány, ami nem cipel... darabokra tép.
És ha még nem állsz készen,
úgy tép ki az egzisztenciális síkból, mintha meg sem születtél volna.
Nincs benne könyörület. Nincs kegyelem.
Nincs rajta szűrő.
Nem érti az emberi érzelmeket vagy a szánalmas egzisztenciális kételyeidet.
Egyetlen célja van:
kettészakítani a valóságot és lövedékként használni téged.
1441 köbcentis motorja nem pörög. Ez ver.
Dühtől és erőszaktól ver.
Ezer zivatar erejével egy japán motorblokkba sűrítve, amely tüzet okád a kipufogóból és mechanikus istenkáromlás a szívón keresztül.
Alig csavarod meg a gázkart, és a légkör megreped.
A hátsó kerék úgy csikorog, mint egy szörny, ami megérzi a félelmet.
A neuronjaid nem tudják feldolgozni, ami történik:
már nem motorozol,
egy megszelídített meteoron lovagolsz, ami úgy döntött, hogy ad neked egy esélyt... vagy a horizonton túlra doblak.
És aztán, amikor a világ kezd homályosodni,
emlékezz arra, amit mindig csinálsz:
minden alkalommal, amikor egy ZZR 1400-ason lovagolsz, úgy érzed, hogy el kellene búcsúznod tőle.
A feleségednek.
A gyerekeidre.
A szüleidre.
A barátaidra.
És arra a racionális részedre, amelyik ragaszkodik a kanyar előtt fékezéshez.
Mert tudod, ami a lábad között van, az nem motor, hanem regisztrált földrengés.
Nincs "öko" mód.
Nincs kifogás.
Nincs visszaút.
Csak te, a szörnyeteg és az út olyan, mint az adrenalin szimfóniája.
És a legjobb az egészben?
Imádod.
Mert a ZZR nem kéri, hogy lovagoljanak.
Megköveteli, hogy megértsék.
Hogy tiszteljenek.
Szabadjára engedni.
A ZZR 1400 nem versenyez.
Uralkodik.
Nem kérdez.
Parancsol.
Nem hétköznapi embereknek való.
Gladiátor lelkű, oktánnal bekötött agyú ősi lényeknek való.
Bőrruhás őrülteknek, akik tudják, hogy a dicsőség nem a célegyenesben van... a jobb csuklóban van.
Akarsz lovagolni rajta?
Csináld!
De ne gyere kételyekkel vagy remegő kézzel. Ha nem látod magad képesnek, állj meg, keress egy telefonfülkét, hogy felhívd anyukádat, és várj a földön fekve magzati pózban, miközben sírsz.
Mert ez a gép nem lovast keres.
Egyenlőt keres. 😉
Sziasztok. Meg mindig ZZR1100. Kicsereltem a motort egy 1200-re. Bajarol bontott inditott. meg nem indintottam ,mert nem tudom hogy a gyujtas jo lesz e a regi CDI-vel?
Márkatársak! A mai napon megadta magát ennek a remek motornak a motorja. ZZR1100, évj 1991. Kétszáz felett előszőr fura hangja lett ,majd belassult és megállt. Olaj kémlelő ablak mintha habos vagy olyasmi lenne. Kérdésem: Szerintetek eladjam egyben ha tudom vagy bontsam? Melyikkel járok jobban. Esetleg itt valakinek kell e?
A Kawasaki ZZR 1400 nem motor.
Ez egy elfeledett isten üvöltése, aki csapdába esett egy gépben.
Fémből és izomból álló sárkány, ami nem cipel... darabokra tép.
És ha még nem állsz készen,
úgy tép ki az egzisztenciális síkból, mintha meg sem születtél volna.
Nincs benne könyörület. Nincs kegyelem.
Nincs rajta szűrő.
Nem érti az emberi érzelmeket vagy a szánalmas egzisztenciális kételyeidet.
Egyetlen célja van:
kettészakítani a valóságot és lövedékként használni téged.
1441 köbcentis motorja nem pörög. Ez ver.
Dühtől és erőszaktól ver.
Ezer zivatar erejével egy japán motorblokkba sűrítve, amely tüzet okád a kipufogóból és mechanikus istenkáromlás a szívón keresztül.
Alig csavarod meg a gázkart, és a légkör megreped.
A hátsó kerék úgy csikorog, mint egy szörny, ami megérzi a félelmet.
A neuronjaid nem tudják feldolgozni, ami történik:
már nem motorozol,
egy megszelídített meteoron lovagolsz, ami úgy döntött, hogy ad neked egy esélyt... vagy a horizonton túlra doblak.
És aztán, amikor a világ kezd homályosodni,
emlékezz arra, amit mindig csinálsz:
minden alkalommal, amikor egy ZZR 1400-ason lovagolsz, úgy érzed, hogy el kellene búcsúznod tőle.
A feleségednek.
A gyerekeidre.
A szüleidre.
A barátaidra.
És arra a racionális részedre, amelyik ragaszkodik a kanyar előtt fékezéshez.
Mert tudod, ami a lábad között van, az nem motor, hanem regisztrált földrengés.
Nincs "öko" mód.
Nincs kifogás.
Nincs visszaút.
Csak te, a szörnyeteg és az út olyan, mint az adrenalin szimfóniája.
És a legjobb az egészben?
Imádod.
Mert a ZZR nem kéri, hogy lovagoljanak.
Megköveteli, hogy megértsék.
Hogy tiszteljenek.
Szabadjára engedni.
A ZZR 1400 nem versenyez.
Uralkodik.
Nem kérdez.
Parancsol.
Nem hétköznapi embereknek való.
Gladiátor lelkű, oktánnal bekötött agyú ősi lényeknek való.
Bőrruhás őrülteknek, akik tudják, hogy a dicsőség nem a célegyenesben van... a jobb csuklóban van.
Akarsz lovagolni rajta?
Csináld!
De ne gyere kételyekkel vagy remegő kézzel. Ha nem látod magad képesnek, állj meg, keress egy telefonfülkét, hogy felhívd anyukádat, és várj a földön fekve magzati pózban, miközben sírsz.
Mert ez a gép nem lovast keres.
Egyenlőt keres. 😉
Ne halaszd tavaszra motorkerékpárod rendbetételét, karbantartásét, átnézését! Tavasszal már csak menni kelljen vele!
Téli tárolás mellett rengeteg kedvezmény is vár rád, és apránként, részletekben fizetéssel tud épülni szeretett járműved.
A Pink motorkerékpár szervizben
idén is lehetőséged lesz rá, hogy téli álomra tedd motorod.👩🎤🔧🏍💤🌨🧤🧣🫶🪄
Mit jelent a szolgáltatás?
📌 Fűtött, kamerával ellátott, biztonságos szerviz.
📌 Alapvető szakszerű karbantartás a szolgáltatásban a téli tároláshoz. (Akkumulátor, gumiabroncs)
📌 A motorok szőnyegen pihennek.
📌 Tavaszi beüzemelés
Mit tartalmaz még a szolgáltatás?
🎁 Állapotfelmérés,
🎁Töltésrendszer vizsgálat
🎁 Mosás, tisztítás, kerámia bevonat
🎁 Céges rendszámtábla tartó keret
Egyéb információk:
🏍Tárolási díj: 15 000 Ft/ hó
🏍Tárolási idő: 6 hónap (Október- Március)
🏍Előre kifizetés, egy összegben.
🔧Amennyiben igénybe veszel szerviz szolgáltatást is, további különleges, egyedi akciókkal (20 – 40 %) tudok segíteni! 🎁
Várlak szeretettel, Dorogon. 😊
Érdeklődés, jelentkezés: pinkmotorbikeservice@gmail.com