{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5601386] 2020. 03. 17. 9:56
Axel.07
Sziasztok.Miskolcon vagy Kazincbarcikán tudnátok ajánlani valami megbízható szerelőt?600 as zzr-en szeretnék olaj,gyertya,karbi szervizet.Köszi előre is ha tud segíteni valaki
[#5599685] 2020. 03. 11. 21:35
CBJózsi
Azt nem is vártam, hogy középre álljon. Hondáknál azt szoktam meg, hogy a "jó" skála alján áll a mutató a kánikula + város kombót leszámítva MINDIG, fixen.
Azt viszont vártam, hogy a termosztát tökéletesen zárjon.

A hűtőt letakarni akkor van értelme. HA megy bele víz. Különben minek?
Télen pedig hidegben ha megy víz a hűtőbe, akkor rossz a termosztát. Tehát egyáltalán nem vagyok híve a hűtő letakarásának.
A gond ott lehet, hogy egyes típusoknál gyárilag engednek egy kis keringést. Gondolom az lehet a gondolat mögötte, hogy nyitáskor ne hirtelen áramoljon a jeges víz a forró motorba. Deezbaromság.

A másik bajom az, hogy az enyémből az előző tulaj kiépítette a karbifűtést - amit valahogy vissza kellene csinálnom.
[#5599282] 2020. 03. 10. 21:52
kawa70
Nekem anno 1100 zzr volt pár évig. Tapasztalatból irom, ez ilyen. Nyáron meg pont jó lesz. Nem vicc, ilyenkor tényleg le kéne takarni a fél hűtőt.
[#5599277] 2020. 03. 10. 21:39
KicsiJenő
Szervusz!
Éppen ez történt velem is.
Kedden hoztam haza (Békéscsabáról-Egerbe) az új játékszerem egy Kawasaki Ninja 250R-t. folyamatosan figyeltem a műszereket és a hőmérő nem akart közép helyzetbe állni. Én is arra gondoltam, hogy termosztát, vagy jeladó csere.
De ma kimentem a rutin pályára kicsit szlalomozni, forgolódni és láss csodát helyre állt a fizika és a hőmérő mutatója is szépen beállt középre. Az 1 és 2 sebesség fokozatban, jelentős menetszél nélkül meg a szép idő és a motor szépen üzemi hőmérsékleten dolgozott. Azután hazafelé 40-60 km/h-val haladva megint leesett a mutató, így valószínű, hogy 15 celsius fok fölé optimalizálták az üzemet. Így valóban a hűtő takarása segítene.
Most jut eszembe, hogy VersenyCica egész évben motorozik, Ő is elmondhatná a téli motorozás fortélyait.
[#5598881] 2020. 03. 09. 8:05
CBJózsi
A lustaságomat határozottan legyezgeti ez a megoldás

Igazából a mérnöki válasz az lenne, hogy megnézem miért engedi át mégis a hideg vizet (legalábbis egy részét), de lehet, hogy ez nem most lesz...
Kézzel odanyúlva úgy éreztem kicsit langyos a hűtő.
Legutóbb egy RD-vel jártam hasonló módon, de ott kiderült, hogy az előző tulaj versenyzésre használta ezért egyáltalán nem volt benne termosztát
[#5598320] 2020. 03. 06. 21:11
kawa70
Ebben a hidegben nem is fog. Majd nyáron nézd meg. Manual szerint ilyenkor a fél hűtőt le kéne takarni.
[#5598280] 2020. 03. 06. 18:32
CBJózsi
Sziasztok!
Gyanús, hogy lesz egy termosztát-cserém, mert nem nagyon megy be a hőmérő a normál tartomány sávjába, csak a C utáni kis szegmensben matat.
Másoknak mennyire stabil a hőfok? Mit mutat az óra? (600)
Ugye nincs valami jelentősebb lyuk a termosztáton gyárilag, ami hidegen is átengedi a vizet? (mint pár kétüteműnél)
[#5591454] 2020. 02. 11. 12:09
versenycica
konzol+ hátsó doboz eladó! 50 ezer Ft.
[#5582579] 2020. 01. 03. 10:04
lacci11
Sziasztok! B.Ú.É.K. Mindenkinek!!
[#5582408] 2020. 01. 01. 21:51
kawa70
Nem csak a szemcse lehet a gond. Az aláfujó szinárnyalata is lehet gond. Ahány gyártó annyi eredmény még a technologiai utasitás betartása mellett is. A gyöngyházmetál javitása sose lesz tökéletes.
[#5582400] 2020. 01. 01. 19:39
kawa550
Pár motoromat kellett már esés után javítanom. Én is szaladgáltam gyári színkódok után. Aztán mikor meglett, és bementem vele a helyi számítógépes színkeveréssel foglalkozó festékboltokba, és mondtam pl hogy Kawasaki ebony black 602/H8, akkor mondták hogy ők ezzel semmit sem tudnak kezdeni. Aztán bemérték egy perc alatt, és az általában stimmelt, a metáloknál a szemcseméret eltérés miatt viszont nem mindig stimmel.
[#5574612] 2019. 11. 12. 15:44
versenycica
A legjobb szinkronteszter (Prop-Tech) nálam a legolcsóbban rendelhető! Másnap már viszi a postás!

Keress bátran!

Bővebb információ:
https://motocat.wordpress.com/...
[#5574526] 2019. 11. 11. 19:31
duke620
Sziasztok!
ZZR1100 C modell bontott alkatrészei eladók: https://www.kepesmotor.hu/bont...
[#5570433] 2019. 10. 19. 19:47
kawa70
Ülés alatt, vázon nincs meg?
[#5570419] 2019. 10. 19. 18:14
JARVIS
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy esetleg valaki megtudná-e mondani nekem a színkódott?
[#5570025] 2019. 10. 17. 10:16
CBJózsi
Most már mindegy, így tökéletesen működik csak szenvedtem egy sort - és kihagytam egy gurulást - miatta.
Köszi! Már le is szedtem!
[#5570019] 2019. 10. 17. 9:48
KisGezo
Szia!

Lehet rosszat sikerült rendelned, vagy valami már át van alakítva. Én amit anno vettem csont nélkül felment a gyári helyére, bekötésestől, mindenestől. A kulcs meg olyan volt alak ügyileg, mint a gyári
Innen le tudod szedni a manualt:
http://www.manualedereparatie....
[#5568810] 2019. 10. 10. 9:22
CBJózsi
A következő a problémám: a motorral, ha megállok, fullasztóan erős elégetlen ch szagot érzek. Tehát gondolom túl dús a keverék.

Tudja valaki:
- hányféle karburátor setuppal jöttek ezek ki?
- ha beazonosítható melyik az enyém ('93 ZX-6 feliratos), akkor vajon mekkora fúvókáknak kellene benne lenniük?

Az előző tulaj állítja, hogy ez így gyári, de én kételkedek. Mondjuk az igaz, hogy a fentiek ellenére valami hihetelen durván keveset fogyaszt...
[#5568184] 2019. 10. 07. 9:25
CBJózsi
Kormányzár ügyben válaszolnék is magamnak, hátha másnak is hasznos lesz:

Szétszedtem a gyújtáskapcsolót és látszik, hogy a lamellákat nem emeli ki a kulcs rendesen. El fogom vinni specialistához, nem szórakozok a bontottal (ki tudja az meddig jó)

Addig is megjött a kínai utángyárott, és hát igen vegyesek a tapasztalataim.
Kezdeném azzal, hogy a zár maga jól néz ki, a kulcs ugyan egyszerűbbnek tűnik, de használatra vajpuha lett a szenvedős kormányzár, tökéletesen teszi a dolgát.

A gyújtáskapcsoló részt és a kábelezést viszont nem tudtam használni. Két okból:
A bekötése teljesen más, emellett az enyémben van 2 záródó kör és az egyikhez kapcsolódik az ötödik csatlakozó egy pici 100 ohmos ellenállásal.
A kínaiban 3 külön kör és egy testkábel - nincs ellenállás.
(ezt tudja esetleg valaki mire való?)
Maga a csatlakozó szabványosnak tűnik, de mégsem érintkezik rendesen - meg kellett hagyni az eredetit.

(BTW ha valakinek lenne esetleg rajza a motorhoz, azt megköszönném!)
[#5567527] 2019. 10. 03. 17:41
csima
[#5567274] 2019. 10. 01. 19:42
Fortunator
HELP!!!! Gyári fék és kuplungkart keresek 2016-es típusú ABS-es ZZR1400-re. Hátha valakinek van elfekvőben.
[#5566394] 2019. 09. 27. 9:26
kutya.
Itt a vége ZZR1400, Final Edition.
[#5565232] 2019. 09. 18. 10:52
Rideg77
A szépségek
[#5564982] 2019. 09. 16. 14:41
KisGezo
Szia!

Én vettem anno ilyet, mert konkrétan a gyáriban már az érintkezők ki voltak kopva, és alig volt kontakt. Azóta (kb 30-40 e km) semmi probléma. Nyugodtan megveheted, főleg mert ki tudja a bontottnak milyen a bele....
[#5564936] 2019. 09. 16. 11:28
CBJózsi
Rögtönzött 600-as minitali...