) , levegőszűrő takarítás , tank kimosva , új benzinszűrő ( iszonyat a mi kijött belőle , nem csoda hogy nem akart elindulni ! ) és miután minden visszarak...pöccre indul és szépen jár !
Szerencsére az AC nem károsodott ! Hát ennyi ! Köszönöm a segítséget !
"Motor: Kawasaki ZZR 600 ( 2002 )
A fenti gépen hosszú ideje problémát jelent a nagy terhelésnél, főleg kanyarokban jelentkező túlzott hátsó összeülés, és az ebből adódó alulcsillapítottság és bizonytalanság.
Futóműhangolással és gumicserével próbáltuk orvosolni a ( ZZR-eken elég jellemző ) problémát.
Hátsó futómű állítás:
1, Kioldod a rugóstagon felül, alul, és a himbában alul-elöl a három csavart.
2, A rögzítő gyűrűket felül elfordítod ellentétesen ( lehet h meg kell ütni ha rég nem lett szétszedve, sima balmenetes )
3, Az alsó gyűrűvel befeszíted a rugót ( akár teljesen is betekerheted, ha sokat mész utassal ) le egészen a menet aljáig, a felsővel pedig lekontrázod.
4, Alul a kézzel fordítható tárcsát 3-as, legerősebb állásba tekered - ezzel a csillapítás lesz hatékonyabb, feltéve, ha még egyáltalán működik a csillapítás a 10-20 éves, soha fel nem újított egységben...
5, A zsírzógombon át bezsírozod a rugóstagot
6, A 3 csavarral visszarakod.
Kb. fele annyi idő megcsinálni, mint itt leírni, mert csak egy fél colos crova és közepes hosszabbító kell hozzá, hogy a vázon keresztül be tudj nyúlni a felső csavarhoz."