Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyik kedves márkatársunk nem ezt töltötte fel angol verzióban *.zip filéban?
Ha valakinek ez kell inglisül (hayes féle) szóljon és feltöltöm valahová!
Ajánlott olvasmány:zzr manual
Kösz a mail-t!
Thenksz a lot!
Előreláthatólag jövő héten kerülne sor egy nagy átnézésre, előtte szólók iwiwen.
Szeva jakuza

a szervíz neve hosuba
Haraszti úton van de ha csörögsz mielött jössz oda tudok szólni az érdekedben, hogy nézzenek át
mindent, mert ismerem őket. iwiwen is tudsz üzenni becenév alkesz24
Srácok, bontott ZZR 250-es karbit keresek, ha valaki tud, kérem szóljon. A mocim már sosem áll lábra...

Ugyanitt kérdezném, h a MotorX-el van-e valakinek tapasztalata? Eddig 30k alkatrészköltségnél járok, és a motor egyelőre rosszabb, mint amikor bevittem ... mit lehet csinálni egy ilyen bandával? Mennyit fognak kérni érte, és én mennyit fizessek ki ebből? Van valami fogyasztóvédelem az ilyen esetekben? Igazából elhoznám a rákba a motort, de nemtom mennyit fognak kérni érte - úgy, h egyelőre rosszabb, mint amikor elvittem....
Szia!

Köszönöm szépen a meghívót!

Értem!Enyém is szalon állapotú volt amig azok a sz.metek hozzá nem nyúltak!
Még a rendőr sem hitt nekem,hogy ennyi idős.Mondtam neki,hogy nézze a forgalmiba bejegyzett évet!:)

Holnapra esőt mondanak egész nyugatra!Esőcuccot hozzatok!

Szívesen elmennék veletek csak ez a Prága lenullázott.:)

Jó utat üdv
Hát erre a szerelők többsége szerintem szelepszárszimmeringet jósolna.
A gyári gépkönyv 9.8-15 kg/cm2 közötti értéket ad meg (600-as), ez talán egy kicsit sok, a gyakorlat 4 ütemű motoroknál 8.5-12 közötti érték, ha az alsó határhoz közelit akkor közel a vég.
Az egyes hengerek közti eltérés max 10% lehet.
A mérés menete: hidegen, összes gyertya kivéve, teljesen nyitott gázzal az önindítóval forgatni pár másodpercig.
Köszi az infót, a számom (Szlovakia) beiírtam az adataimhoz. Nehéz ügy lesz ez a szervisz, már látom. Ha jó emlékszem ép ezen a fórumon olvastam valami hasonlót a fehérváriról. 2 éve van nálam a motor, nem tudom mennyi lehet benne, állapota a 92-es korához képest mint az új. Az előző tulaj 8 éven keresztül többet nézegette mint használta. Már én is jó úton haladok e felé a sok meló miatt:) Jókat nevetek mikor hozzá nem értők vadi újnak nézik:)) Nem ézrem hogy baja lenne, csak ellenőrzésre kellene a szerviz, nem szeretném elhanyagolni. Vagyis mintha egy kis szelephangot hallanék hidegen, de lehet képzelődöm. Nincs benne gyakorlatom. Fullszinteteikus olajat tettem bele, ez is okozhatná? Egyesek szerint jobb lett volna a félszintetikus. Ha most odaviszem valahova, és úgy kapom viszza mint amilyen rémtörténeteket írtok, hogy zacskóban a maradékot, tuti hogy újságpapírral is ölni fogok
Holnap, ha összejön készülünk gurulni egyet Győr-Fertőd-Sopron-Fertő tó kerülés Ausztriában meg vissza vahahogy Szigetköz fele. Ha lenne érdeklődő örülnék neki,jelezze itt, esetleg SMS a számomra. A tempo a megengedett körüli, esetleg néha kis adrenalin, de semmi eszetlenkedés. Egész napos programnak terveznénk, remélem szép időnk lesz. Este még feljövök. A számom az adataim között lesz.
Szép hétvégét mindenkinek!
Üdv mindenkinek.
Ha valakit érdekel egy eladó zizi. http://keletimotorosok.hu/moto...
Széles utat mindenkinek.
Bocs nem mindig fogalmazok tökéletesen!
magas fordulatról visszaengedve a gázt feketén füstöl picit, meg némi korom jön.
Remélem nincs elgörbülve a teló, majd ellenőrzöm.
Kompressziómérés még hátravan, körülbelül hány bar-nak kellene lenni?
Gmc! sajnos csak Akorl jogsim van, uh 25kw-nál nagyobbat nem vezethetek !(papiron )
pedig jó lenne egy 600-as, bár szerintem sok lenne első nagymotornak, nem biztos hogy bírnék magammal
szegényem csúszott már az oldalán, mert le van pattogva a vázról a festék!, de csak ha közelről nézzük akkor látszik
Sajnos a jogsim miatt a végén még GS500 lesz, amit meg nem akarok
Köszi mindenkinek a segítséget!
Hali.
Kis zzr 400asomra keresek idomot, ami a tankot öleli körbe. Valaki esetleg tudna segíteni nekem?
Szia Chamical,

Ha jol ertem az exem meg szabad ? Akkor gyorsan kerek egy tel szamot es hetfon tudok uzenni erdekli e a haverom haverjat. Latta a 600-om es nagyon kedvet kapott :)

A 600-as, hat mit mondjak, gyonyoru, enyem uj, egyedi, utolso. Nagyon szeretem, elvezem. Van sajna a karambolbol egy kis majre bennem. Nem a sebessgetol hanem kanyarokban, csuszas veszelyes helyeknel. Feltem :), nem szeretnek ez nelkul maradni, nekem mas nem kell. Mert ha visszaolvastal akkor talan lattad hogy az elso 600-asom 1,5 honap 3eKm utan elhunyt :( Egy figyelmetlen holgyike miatt.
Total karosra tort. A mostani allitolag volt az utso 2006-os zizi europaban es allitolag csak 3 db volt belole itt europaban (ketto enyem ebbol). Sikerult december vegen levadasznom es ujonan szemelyesen elhoznom Dusseldorfbol :) Feher indexekkel, farok lampaval nagyon jol nez ki. Szepen megy, 240 volt ezidaig a csucs, fogyasztas 5 alatt, lassan 6 eKm-esek vagyunk.
Szofogado, megbizhato, nem volt sok atalasi ido a 400-rol. Annak a kerker kipufogoit sajnalom nagyon, kiprobalnam oket szivesen a 600-on
Allat jo hangja van a kicsinek.
"Volt menyasszonyod" ? Akkor nem jott ki a zizel ? Hoyg tudta kezelni ? O dolt el vele ? En anno mondtam nehez lesz neki. Vett masikat ? Kinyolte ezt vagy nem birt vele ?

Vasarnap menne valaki egy kis Szentendre, Visegrad ... ?
Nyari dzsekit latott vki jot-jo aron ?
Ez nagyon tetszik csak mar nincs fekete-feher :(
http://interwheel.hu/piac.php?...

Ha tud vki szoljon gyorsan mert holnap - holnaputan venni

tH
Szia!

Ezt jó tudnom!
Én székesfehérvárra csak kiolvastatni vittem!
Hát egyébként 60.000.- kértek volna egy szinkronizálásért + gyertyacsere + átnézés!
A saját szerelőm nyúlhat csak hozzá!

Olvasd el a győri kawásokról a tapasztalatom!

Üdv!
Szia!

Én tudok! Győri vagyok és a Kawába ne vidd! Én mondom neked!
Egyszer elég volt,hogy lehúztak időben és lóvéban!

ZZR 500-am volt és oda vittem szerelni én mint tapasztalatlan kezdő "sport" motoros.
Ugyan is az volt a gondom,hogy húztam neki és csak kipörgött a gép de húzni nem húzott a motor.
Oda vittem azt mondták szelep gond!Kellett bele vennem 16 utángyártott szelepszárszimeringet, 2 szívószelepet és 2 kipufogószelepet + kuplung lamellát! 120.000.- + másfél hónap az alkatrész + mire összerakták! Na de! Elkészült a gép.Mentem vele észrevettem,hogy füstöl magasabb fordulaton a gép.Hát mondom ez nem igaz.Elcseszték.Visszavittem.Azt mondja: mikori a motor? Mondom 91-es.Erre: Öreg már azért füstöl! Mondom egész eddig nem evett olajat(de komolyan) most érdekes elég jól fogy!
Szétszedték újra! Kiderült,hogy nem bírja a terhelést az utángyártott szimering!Kell eredetit rendelni bele! Vártam rá 2 hetet mire megjött!Utána 1,5 hetet mert azt mondták,hogy beteg a szerelő nem tudja mikor jön!Telefonáltak később,hogy kész amoci mehetek érte!Érdekes módon már egy másik szerelő fogadott!
Jó, ráfizettem még aztán mentem.Megáltam otthon egyszercsak nézem, valami csurdogál a szelepfedél tömítésnél.Hát mi volt? OLAJ!Tiszta olaj! Visszamentem vele mutattam nekik!Azt mondja: Láttam,hogy el van szakadva szelepfedéltömítő gumi 3 HELYEN! Erre: KIAKADVA: Gondolod,hogy még sajnáltam volna 8000.- Ft-ot még egy rohadt tömítésért? Onnantól kezdve végeztem velük!
Vittem máshova!
Ez az én személyes tapasztalatom! De az uncsitesóm is mesélte,hogy vele meg azt játszották,hogy zacskóba adtak neki vissza csavarokat,hogy ezeket nem tudják hova valók!
Jaaaaa és a másik!Kiderült,hogy nem beteg volt a szerelő hanem lelépett 300.000.- ft értékű alkatrészekkel! Háhhh Képzelheted mi futott át az agyamon!

Most a ZX-12R-et sem hozzá viszem kiolvasni hanem Székesfehérvárra inkább! (Mivel a saját szerelőmnek nincs computere ami jó a Kawámhoz)

Küldj egy telszámot és segítek!

Üdv!
Tehát veled beszéltem telefonon chamical.
Ha a korábbi hozzászólásokból és a beszélgetésünkből félreértettem valamit, akkor gyorsan elnézést kérek minden érintettől.
Természetesen távolból , látatlanul ítélkezni nem akartam. De gondolom érthető, hogy igyekszik az ember minden fellelhető infót begyűjteni ilyenkor. A héten már kétszer árnyékra vetődtem (2 x fél nap + 500 km).
De a vásárlás ezzel jár.
Egyébként a fórumban sok jó dolog is elhangzik a gépről.
Az eddig megnézetteknél mindenesetre ígéretesebb, még látatlanul is.
Sziasztok. Elöször is Tombat nem azt mondtam hogy nöi tolaj hanem azt hogy legtöbször a motort volt menyaszonyom használta.Jakuza a másik egy szoval nem emlidetem hogy ujj lánc van a motoron hanem azt hogy éredt már egy lánccserére.Meg azt nem értem hogy mi a abba a kamu hogy 3-4000 ként olaj volt benne cserélve én anno amikor Thundertöl megvedtük a motort volt benne 35-36000 km most van benne nemsoká 42000. Egy év alat ennyit lett használva a motor.De nincsis ezzel semmi baj én nagyon szivesen meghalgatom mindenki véleményét.Tény a motor esztétikailag romlot de én ezért a motorért tüzbe teszem bárkinek a kedvéért a kezem.Köszönöm a kritikákat.Thunder egyébként milyen a 600-as ?
Ment a méjl tombat!
Sziasztok!

Jakuza, tHUNder !
Ma én is ráakadtam a arra a bizonyos mocira.
tHUNder korábbi fegyverére.
Legalább is az elmondásotok és a fotók alapján szerintem Ő az.
Dunaújváros, női tulaj, "micsu" jel a popsin, bal oldali sérülések, stb. Most 42000 km van benne.
A láncról nekem azt regélték, hogy cserélni kell. Jakuzának meg egy hete azt, hogy újés azért rángat.? Érdekes.
A motor állapota tHUNder óta egyértelműen romlott. Ennek ellenére az irányár(690) magasabb, mint amennyiért Te eladtad anno.
Félek, hogy még sokmindenről kamuzik a tulaj. De azért lehet, hogy megnézem.
Szerintetek érdemes alkudozni és később a hibákat orvosolni?

Jakuza! Néhány fotót nagyon megköszönnék. (tombat@freemail .hu) Amiket én kaptam ma elég gyengék, és nem frissek.
Egyébként a 986-os hozzászólásodban ajánlott gépet tegnap megnéztem.
Ránézésre szép volt a kicsike(szerintem) , de sajnos karambolos volt.
Váz csere! teló csere, műszerfal csere, +még ki tudja mi minden.
A hűtőbe benyomódva látszanak a korábbi teló nyomai.
Örülök, hogy akkor nem én ültem rajta.
Egyébként a tulaj nem próbált átrázni, korrektnek tűnt. Bár ha ezeket az "aprócska" dolgokat elmondja telefonba, akkor megspórolhattam volna egy Kecskemét-BP utat.
Arról már nem is beszélva hogy a GPz-hez 95 eur(kb22000Ft) volt egy tetves fogaskerék, szóval az alkatrészforrásodat se titkosítsd ha lehet!
Hogy a rákba ne érdekelne! Az adatlapomon ott az emailcim, küldheted a számot!
Különben már dolgoztattál ezzel a szerelővel? Vélemény?
4:1
azert 15ezer a sarvedo, mert egy buzi csopper sarvedo, ami nem szimpla metalfennyel van megcsinalva, hanem valami akril vagy valami nemtom milyen technologiaval. a lenyege az, hogy az alapra fujnak ezust festekkel, aminek nem mindegy a szemcsemerete sem, es utana fujjak ra a megfelelo szint. szoval kibaszott kenyes es maceras. azert ilyen draga...
de amugy nem dolgozik dragan, mert allt ott nala egy regi cbr100F komplett fenyezesre, egy kawasaki xanthus (ennek ragta szet a sarvegojet a kutya) komplett fenyezesre es meg asszem 2 masik motor is ott acsorgott.
szoval o nem dolgozik dragan, ami ebben az esetben draga volt, az az anyag. ha neked nincs sok penzed, akkor olcsobb festekkel dolgozik. olcsobb es dragabb festek kozott amugy a lenyeges kulonbseg leginkabb abban van, hogy a draga talan egyenletesebben fed es gyorsabban szarad.
szoval nem kell ettol az osszegtol megijedni.
uhh, 15e. csak a sárvédő? nekem az egész bal oldalát le kéne festeni+sárvédő, az jó sok pénz..
tankpolírozásról ne is beszéljünk...