B@ssza meg márciusban még szar idő,mindent szana szerte széjjel kell cserélgetni, ha idén arányaiban ennyit fogom használni a gépet, mint eddig a tavalyi évhez képest már nem éri meg az egész!
Igen, pont ezért kérdeztem.
Nem mintha megkérdőjelezném a szakértelmét, de tudod hogy van: még mindig Magyarországon vagyunk, láttunk már itthon 2500 km-t futott 'bemutató motort' amit előző héten az újságban még 14 ezer km-rel teszteltek
Szóval az a kenőanyag éppen lehet jó is bele, de ugyanekkora esélye van annak is, h ez volt "kéznél" amikor töltötték fel a vasat...
Ez minden bizonnyal így van, de nekem a gyári kifejezés az újonnan márkakereskedőtől átvett állapotot értem. Mivel a motor előélete nem túl hosszú, szerintem ez a gyári feltöltés.
jelentem: kikértem a szabadságomat az augusztus 3-10. időszakra. és nem látom okát, hogy miért ne kapnám meg
szóval az első lépést megtettem Horvátország felé... a többi lépést max a Ziziig teszem, onnan két keréken akarok haladni
Hát hamarabb is utána nézhettem volna ennek
Egy cikk:
megnövekedett igényeknek megfelelően került kifejlesztésre a PREVENT Autoglykol Extra P12 fagyálló , amely speciális, nitrit, amin, foszfát, borát, szilikát mentes korróziós inhibitorának köszönhetően kifejezetten ajánlott alumínium rendszerekhez és megfelel a legtöbb gépgyártói jóváhagyásnak, többek között a VW G12 gyári szabványnak.
Amennyiben lehetőség van rá, ne keverjük egymással a különböző fagyállókat. Amikor nem cseréljük a teljes folyadékot, hanem csak rátöltünk, azt a típusú fagyállót válasszuk, amit a rendszer feltöltésénél. A PREVENT és PRELIX fagyálló folyadékok (kivétel a PREVENT P12) egymással keverhetőek, ebből az üzemeltetés során probléma nem adódhat. Ha nem vagyunk biztosak a dolgunkban, inkább kérdezzünk utána és a cserét bízzuk szakemberre vagy szakműhelyre. Sokszor csalóka lehet a folyadék színe, a piacon több színben találunk fagyállót és sokan szín alapján, esetleg megszokásból választanak. Jó tudni, hogy a szín nem határoz meg egyértelműen tulajdonságot, ezért ne ez alapján válasszunk. A színezéket elsősorban azért használják, hogy más folyadékoktól egyértelműen elkülöníthető legyen, illetve a tágulási tartályban a folyadékszint jobban látható legyen. Példának okáért a PRELIX Autoglykol koncentrátum színtelen, a PRELIX Autoglykol -72 °C-os koncentrátum zöld színű, míg a PREVENT Autoglykol Extra P12 piros színű.
Ma is érdemes volt felkellni Tanultam megin újat. Akkor kicserélem a kocsiban és a motorban is a zöld színűt . Köszi kutya a felvilágositást . Ez rá van írva a fagyálló dobozára is?
Egyszer feltöltöttem én is a SEAT-omat kékkel.... egy hét múlva meg közölték velem, hogy megölöm a blokkot. Mert az alu blokkba piros kell. Hamar le is cseréltem. G12 a száma a folyadéknak. A Skodánál szoktam venni a koncentrátumot, amiből egy liter kb 1300 ft. Ha felesben higítod akkor kb -35°-os.
Ha a VW-nél veszed, az is jó de kb 2x ennyi az ára. Nem tudom ez jó-e a motorokba is, de tuti hogy piros. :)
Sziasztok!Már lassan mindentudók lesztek,vagy talán vagytok is a zzr-ben:))Ezért fordulnék hozzátok segítségért!Hűtőfolyadékot szeretnék cserélni a 400asban.Mit vegyek,hogyan cseréljek?Ha nem jelent gondot,segítsetek!Köszönöm!
Üdv.Minden jót!
Monnyuk még széjjel van kapva.
Nem mintha megkérdőjelezném a szakértelmét, de tudod hogy van: még mindig Magyarországon vagyunk, láttunk már itthon 2500 km-t futott 'bemutató motort' amit előző héten az újságban még 14 ezer km-rel teszteltek
Szóval az a kenőanyag éppen lehet jó is bele, de ugyanekkora esélye van annak is, h ez volt "kéznél" amikor töltötték fel a vasat...
jelentem: kikértem a szabadságomat az augusztus 3-10. időszakra. és nem látom okát, hogy miért ne kapnám meg
szóval az első lépést megtettem Horvátország felé... a többi lépést max a Ziziig teszem, onnan két keréken akarok haladni
kösz az üdvözletet
Gondoltam jól jöhet nektek egyik kedves barátunk vállalkozását, ezért most megosztom veletek. www.karbonozas.hu
Üdv mindenkinek és kicsizolinak
"Megállnék Vágó úr!"
Kevés olyan dolgom az életben, ami
- tudtam hogy szinte lehetetlen hozzájutni
- tudtam hogy bazi büszke lennék rá
- és azt is tudtam, hogy bármi legyen is : megszerzem!
Egy cikk:
megnövekedett igényeknek megfelelően került kifejlesztésre a PREVENT Autoglykol Extra P12 fagyálló , amely speciális, nitrit, amin, foszfát, borát, szilikát mentes korróziós inhibitorának köszönhetően kifejezetten ajánlott alumínium rendszerekhez és megfelel a legtöbb gépgyártói jóváhagyásnak, többek között a VW G12 gyári szabványnak.
Amennyiben lehetőség van rá, ne keverjük egymással a különböző fagyállókat. Amikor nem cseréljük a teljes folyadékot, hanem csak rátöltünk, azt a típusú fagyállót válasszuk, amit a rendszer feltöltésénél. A PREVENT és PRELIX fagyálló folyadékok (kivétel a PREVENT P12) egymással keverhetőek, ebből az üzemeltetés során probléma nem adódhat. Ha nem vagyunk biztosak a dolgunkban, inkább kérdezzünk utána és a cserét bízzuk szakemberre vagy szakműhelyre. Sokszor csalóka lehet a folyadék színe, a piacon több színben találunk fagyállót és sokan szín alapján, esetleg megszokásból választanak. Jó tudni, hogy a szín nem határoz meg egyértelműen tulajdonságot, ezért ne ez alapján válasszunk. A színezéket elsősorban azért használják, hogy más folyadékoktól egyértelműen elkülöníthető legyen, illetve a tágulási tartályban a folyadékszint jobban látható legyen. Példának okáért a PRELIX Autoglykol koncentrátum színtelen, a PRELIX Autoglykol -72 °C-os koncentrátum zöld színű, míg a PREVENT Autoglykol Extra P12 piros színű.
Bocsi a sok helyért
Type: Permanent type of antifreeze (soft water and ethylene glycaol plus corrosion and rust inhibitor chemicals for aluminium engines and radiator)
Mixed ratio: Soft water 50%, coolant 50%
Freezing point: -35°C(-31°F)
Total amount 2.5L
Majd mobimouse-val elolvasom.
Ha a VW-nél veszed, az is jó de kb 2x ennyi az ára. Nem tudom ez jó-e a motorokba is, de tuti hogy piros. :)
A pirosat szabad tenni olyan blokkokba (pl. a ZZR) ami könnyűfém alkatrészekből áll.
A legalsó vízcsövet kell lehúzni, úgy tudod legkönnyebben leengedni.
Üdv.Minden jót!