Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Van aprilia sr50 motorom és nem boldogulok a karbijával. Ömlik bele a benzin nincs alapjárat csak ha tökig be van tekerve a csavar nem reagála legegőcsavarra és bedolgozik a levegőszürőbe! Tud valaki segiteni mit tudok kezdeni vele? Előre is köszönöm!
Most kijárttam a benzint a karbiból hátha így nem csinál ilyet :D
remek. csak így is maradjon!
Sikerült ! A gyertya száraz volt ... nyomtam a hengerbe benzint felpörgött megint nem ment.Megfogtam rádugtam a karbira a kompresszort azátn közbe rúgdtaltam meg húztam a gázt és nyomtam a levegőt :D Utánna tank vissza , idomok vissza. Aztán szivató be elsőre elindult durrogott 1 darabig meg feketén kormolt mint a barom aztán kb 2 perc után megszüt a kormolás aztán azóta abszolút nem füstöl és elsőre megy :D
hát akkor csak a karbi lehet
igen van szikra
hát akkor szinte biztos, hogy a hidegindítási keverékképzéssel van gond.
azért nézted, hogy szikra van?
Persze eddig ment szépen, bejáratva belett szépen kipörög is van bent kakaó rendesen , amig nem volt 10 fok alatt ott kint addig hidegen melegen elsőre, volt olyan hogy melegen csak lenyomtam a berugókart lassan és attól is indult. De most hidegbe KO :D
valószínű. a gyertyakép sok mindent elárul.
és eddig ment szuperül? túl van a bejáratáson? próbáltad kiforgatni menet közben? hogy viselkedett?
Én is hasonlóra gondoltam, de a kompressziót kizárnám mert július végén kapott új dugót , gyűrűt, csapszeget, meg meg lett furatva. De ezek szerint nem jó lehet a keverék? Gondolom nem dusít eléggé :S
az önindító aksi nélkül nem szokott tekerni.
ger14 is te vagy?
ott vmi keverékképzési vagy kompresszió gond lesz így elsőre.
Nincs bent aksi
jó az aksi?
Sziasztok! Van egy 89es 600as yamaha xt-m. Melegbe (10fok körül) megy hidegen melegen.Most kb 2.5-3 hetet állt volt -7 fok este reggel. Ma kitoltam mondom elindítom.Nem ment, se berugóval se tolva 3 órát tologattuk kb 30 perc után kiolvadt a kuplung , mert eddig nem emelt ki, gondolom besűrűsödött az olaj. De semmien fokozatba nem tudtuk betolni. Nagy hideg lehet? Ha valaki tudja hova írjak vagy segíteni tud azt megköszönném. Tibi
Sziasztok.Érden keresek egy megbízható,és emberi áron dolgozó szerelőt,aki ért a robogókhoz.Köszönöm
Szadán tudok egy jó öreget, aki 2t-t tuningol a robogótól 2t speciálig..
Anno spartacusban versenyzett. P20-at hegyezett akkor. Inkább gyorsasági vonalon perfect, de nekem a cross által jött képbe. 4t sem jelent akadályt neki. Megbízható, tökölős, precíz. Elérhetősége: Neuser Lajos 30/940 6073.
Olcsóbb benzint mindenkinek!
A "méret" a lényeg főleg ha jó szoros!
hello:-)
én nyíregyházán tudok egyet ajánlani...a kgst piac fele van...
motor port a bolt neve, meg szerviz is egybe én oda hordom a motort és maximálisan megvagyok elégedve vele.
A fúvóka ugyebár tartalmaz egy kalibrált furatot, nem mindegy mekkora rajta a furat, mert attól függ a rajta átáramló benzin mennyisége, most az hogy átfolyik rajta, az egy dolog, ugye azt volna jó tudni hogy megvan-e a megfelelő méret
gyors segitségre lenne szüksége van egy yamaha majestym gyujtásra teszem és nem teker az önindito és nincs semmi világitás de rugásra beindul de nincs semmi világ semmi viszajelzö mi lehet a propléma?
Köszi szépen!
A fúvóka nincs elzáródva szerintem,mert a benzin átfolyik rajta.
Mondjuk pont az a ciki hogy annyira beletépték anno,hogy én nem tudtam kicsavarni semmivel,sehogy.
A levegőjárat eltömődése reális amúgy.
Ha más nem lesz elviszem valahova,hátha ki tudják operálni a fúvókát és kap egy újat,meg kipucoltatni az egészet normálisan.
Nekem így elsőre úgy tűnik mintha az alapjárati rendszereddel lenne gond, elzáródott fúvóka, elzáródott levegő járat, megfelelő beállítás a keverék szabályozó csavarral. Ilyesmi dolgok, jó lenne megnézni az alapjárati fúvókát is, hogy nincs-e leszűkülve, kiveszed és belenézel akár egy nagyítóval, hogy lásd a pici furat falát, ha ott lerakódást látsz, az nem jó. Aztán összerakod, teljesen betekered(koppig, nemszabad meghúzni:) az alapjárati keverék csavart, és nyitsz rajta 1,5-2fordulatot, és így indulnia kell neki. Így elsőre kb ennyit tudok mondani, nehéz ezt így látatlanba:)
Szevasz!
A helyzet a következő: hidegen 1-2 rúgásra beindul kihúzott szívatóval,de amint bemelegszik a motor,vagy visszatolom a szívatót,rögtön lefullad. Melegen,szívató nélkül csak egyet csattan minden rúgásra,kinyomva némi füstpamacsot,de ennyi.
A karburátort amennyire a lehetőségeim engedték kipucoltam,nem egyszer. A blokk frissen felújított,új nicasil,új dugó,főtengely környéke is update-elve természetesen,amit szakember csinált,nem én kókányoltam,tehát kompresszió van,és elvileg jó is.
Fals levegőre gyanakodtam,de erre jelet nem találtam,membrán rendben. Gyújtás elvileg jól van beállítva,jól van összekötve,új gyertya,és korrekt szikrát ad,és talán megfelelő időben is. Ez amúgy Motoplat.
Az az érdekes hogy anno,indításnál szívatóval elég szépen felpörgött,visszatolásnál ment le szépen alapjáratra,most viszont csak annyira pörög fel,mintha csak alapjáraton lenne. Mintha az alapjárati fúvóka nem kapna benzint,vagy ilyesmi.
Alacsony benzinszint okozhat ilyet szerinted? A karbi egy Mikuni TMX viszont nem igazán láttam adatot arról,mi szerint legyen beállítva a benzinszint. Másik érdekesség az,hogy gyárilag 220-as főfúvóka van előírva,ha jól emlékszem,és 210-es van benne,már így vettem. A tű pedig a legalsó rovátkába van téve,de ennek ellenére úgy tűnt mintha dúsan kapná a cuccost mert a régi gyertya fekete volt.
Ezzel a beállítással vettem a gépet,több mint egy éve,a tűn sem variáltam,mert annyira nem értek hozzá sajnos(még).
Szóval érdekes...