viszont a töréstesztje meg aggaszt..
Jó reggelt Hhornet
, de biztos, hogy nem K5-ös
1.Nem voltam 5ös anyagszerkóból de merev (és vékony) anyagok ridegen törnek és töréssel semmit nem nyelsz el.
2.Mint mondottam a presztízsveszteség a Suzukinak sokkal nagyobb kárt okoz, mint az a max 100 Mft amit esetleg spórolnának így. Elég arra gondolni te az itteni rémhírkeltéssel hány emberben megmozgattad a kisördögöt és adott esetben tántorítottad el a gixervásárlástól.
3.Ha a váz törik, akármilyen vékony legyen is, ott a villának annyi. Ha egy százvalahány alkatrészből összeálló csúcssuperbike Öhlins villát veszünk amelynek pont az a lényege, hogy szuperfinoman, minimális súrlódással dolgozzon akkor hatványozottan annyi. A titánnitrites bevonatú telószárak nem valószínű hogy kisebb hajlás nélkül megússzák a dolgot akkor pedig azoknak heló! Sztem a külső csőt is dobják vele. Hacsak nem egyengetik a dolgokat a Corona Extránál?!
4.A betett képeket látva elismerem a gixer váza hajlamos LEHET a törésre de a csopper kontra gixer dolgot elég necces alapul venni ui a gixxer lefogadom jóval gyorsabban ment, miután ütköztek (láthatólag nem teljesen szemtől szemben ui a csopper villája akkor teljesen visszafelé hajlott volna) a gsx-r azért pöröghetett tovább, ütközhetett akármibe.
Persze ez az én véleményem, én nem vagyok gyári suzuki versenyző így véleményem nem automatikusan mértékadó számodra! De szerintem logikus.