Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szeva!

Egy ismerősöm kawáján LEO van igaz az karbonos de nagyon finom a hangja a környéken a csodájára járnak igazi öblös, ááááááálllllaaat! A gianellivel a környéken még csak robogón találkoztam de az a vélemény ide nem számít azthiszem...
Nekem Giannelli van (és bár csak a GS 500-as gyári dobjához tudom, hasonlitani) iszonyu jó hangja van. Félek hogy a müszakin bele fognak kötni. Szerintetek beleszoktak kötni?
A giannelli egy kicsit ormotlan szerintem. Ranezesre egy 15-20%kal nagyobb es amivel felfogatod (bilincs?) is egy kicsit furcsa alaku (alul nagyon kiszelesedik). Ehez kepest a leo karcsubb, filigranabb ranezesre. Erdemes megnezned mindkettot eloben!

(btw. nekem is leo van)
Én a Leo-t venném...de ez szubjektív, döntsd el! Nézd meg mindkettőt élőben, és akkor tudni fogod, melyik kell.
A kettő közül melyik a jobb szerintetek: Leo Vince vagy Giannelli? Mindkettő egy egyszerű homológ alu ovál végdob lenne, szinte forintra pontosan ugyanannyiért (70 rugó).

Van kép is...
És a Leo-nál még hangot is feltettek! Állat!!!
Jó, hát ez a motor Amerikában nagy divat... mint ahogy a gyerekkrossz motorokhoz full tuningkiteket is csinál a Two Brothers!
Na ezt nem gyenge... erre bezzeg csinál dobot a hülye...
Na jó, azt már nem néztem!
A tejbepapit nem ehetem meg más helyett...
A Two Brothers, a Blueflame és a Thunder Competition tuti nem csinál erre a motorra dobokat!
Na szóval: szerintem csekkold le ezeket az oldalakat, keresd ki a típuslistát, és a dealer infot, hogy az egyes országokba ki importálja:

Akra, BOS, Remus bácsi meséi, Sebring, Arrow, Giannelli, Laser,Finster, Bódis "Szilvis" :), Micron, Leo "Dicaprio" Vince, Muzzy"s, Viper, Blue flame, Devil, Two "bradas", Sikító sas amerikai módra... hátha...... egyelőr ennyi jutott eszembe

Písz
helló

Nem tudnátok ajánlani Suzuki (VanVan ) RV 125-re kipufogó rendszert?
Ki csinál iylet? Menynirlét? hol?
A tavasz kezdetén már szertném kicserélni...
Nem szeretném felfúrni a gyárit mert aztán emg kötöszködnek...
Légyszi ide írjatok:
devil1990@citromail.hui minnél előbb.

korai tavszt
Devil
Háát.. Ez egy Honda CBF... karbis, meg mittomén. Nem egy pályagép, ebben még elektronika sincs.
Most olvastam néhány ijesztő dolgot itt a témában. Nem valami biztató...
Ha a kipuf rendszer hátulját (dob) megnyitják akkor megváltozik a gázáramlás...
A motor a gyárihoz van optimalizálva nyomatékcsúcs és lóerő tekintetében...
A legnagyobb esélye annak lesz ,hogy a sportdob miatt jobban forog felső tartományban és talán valamivel erősebb is lehet ,ám ezzel együtt esetleg veszít egy kicsit a nyomatékából...
Komolyabb változást csak rendszer cserével ér el az ember.
Ezen kívül nagyon szép lesz a hangja. Javasolnám hogy egy elektronika módosítással kombináld a dobcseréd és akkor tuti nem lesz negatív változás! :)
Szerintetek mennyi az esélye annak, hogy egy tuningkipuff (ovál dob, Finster) lerontja a moci teljesítményét? Van esélye?
Valakinek nincs NSR125-re sportkipufogója?
Fazeresek!!!

Akinek Finster dobos Fazere van irja már le, hogy hogy szól és mennyiért vette! Én még csak Bos dobbal hallottam.

Előre is köszi!
GAGA
Hi all. Van egy eladó Tri-Oval slipon dobom, összekötőcsővel. Yamaha R6 2003-2005 típusokra. Magasfényre polírozott, kb: 3500 km-t mentem vele. Info: ogre-orange@freemail.hu
Sziasztok,
érdekes volt az egész,parázs vita....

Én még kérdeznék valamit.
Azt hallottam hogy a sport kipufogók mérései a megengedett felett vannak,nyilván.
De amikben furulya van,azok mérései sem produkálják a megengedett adatokat.

Tehát csak laikus utcán sétáló emberek számára jó a hang hatás ,mert a a mérések alkalmával ugyanúgy megbukik,mint a sport dob furulya nélkül.
Tehát nincs sok értelme a furulyának.
Köszi, csak szerettem volna ha leírod ezt a súlyhatár dolgot, hátha olvassa valaki...
Úgy értem, hogy a szabályzatban a motor hengerszámától függően változik én csak a két leggyakoribbat vettem alapul, a 4 ill 5hengeresekét.
A 100 kilós értékedet kissé eltúlzottnak tartom(sztem max egy tízest tudnának faragni, a V5 esetében esetleg 20-at), de ezen nem veszünk össze. :)
Torro, azt hogy érted, hogy 131-148 kilósak lehetnek a MotoGP gépek felépítéstől függően?
Abban azért biztos lehetsz, hogy a MotoGP gépeknek azért 131-148 kiló közötti a súlyuk, mert annyinak SZABAD lennie, erős a gyanúm, hogy a 100 kiló alatti súlyt csipőből megoldaná bármelyik MotoGP-s gyár...
No az nem legenda volt, végignéztem az egész talpraállitást, véleményezte azt még a Sima Béla is ,végül külföldről hoztunk uj vázat a telók pedig az usábol jöttek.
Ugy látszik meg kell szoknunk hogy nem csak a papirzsepi meg a libero eldobos, de a computerünk, autonk és most már a mocink is.Lehet hogy rakéta kéne, egyszer az is müködik és milyen gyorsulása van
A MotoGp-s motorok azért 131-148 kilósak felépítéstől függően de mivel a verseny/edzés végén mérik őket így (szerintem) minimális benzinnel. Egy ezres gixer száraz tömege 166 kiló asszem (nem emléxem pontosan), full felpakolva utcai dolgokkal, nehezebb idomzattal(ohne karbon), kurva nehéz kipufogóval és nem magnézium kerekekkel, nincs váznyúlvány stb. Ha hozzávesszük, h sorozatgyártású gépek nem pedig csúcstechnikával (költséget nem kímélve), legnagyobb gondossággal összeállított motorok akkor azért nagyon kevés az a cca 20 kiló előny a titán-karbon stb MotoGP-s gép számára. Szal nem lennék meglepve, ha mondjuk a Suzuki GSV-R váza nem lenne könnyebb a gixerénél ugyanúgy váznyúlvány nélkül. De ez csak egy feltevés.
Danny és légy szíves ne a Suzuki mérnökeire hivatkozz velem szemben! Ha jól tudom nem adtak ki semmiféle nyilatkozatot az ügyben...
Hivatkozz nyugodtan a versenyzőidre és itt már megint más kérdés, hogy minden versenyző vajon minden bizonnyal teljesen tájékozott a motorját érintő műszaki kérdésekben? Ha a merev anyag viselkedését és az energiaelnyelést párosítják akkor kétkedni kezdek.