Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egy ismerősöm mondta:
Próbáltál már tamponnal a seggedben fingani? Na ilyen a katalizátor.
Ja mert persze abban már katalizátor is van, de minek? Bonyolítják a dolgokat, ja meg tetszik, hogy van valami szaga, betölti a garázst, meg gondolom a hangja is gyengébb lesz tőle. A kipróbálást nem annyira komolyan gondoltam, 900 ezrem meg aztán végképp nincs rá.
Általában az injektoros csak annyival takarékosabb, amennyivel többet zabálna a katalizátor miatt.
csak ezt általában nem reklámozzák, hogy a katalizátor többletfogyasztást (teljesítménycsökkenést) okoz.
Szia!

Még nem tudom melyik hosszú hétközbe-hétvégén hogyan érek rá. Majd jelzem hogy alakul.
Csesznekig simán el tudok menni!
Injektorral biztos takarékos a Van-van, de a 2,5-es fogyasztásból már nem hiszem hogy sokat lehetne lefaragni
Suzuki kereskedésben gondolom ki lehet próbálni ha van nekik. Még mikor haver nézegette akkor láttam itt Vpben egyet náluk, nem tudom most van-e.

Feri
Hello!
Valamelyik hosszu hétvégén gondoltam leugrani a bakonyba, a másodikon jobban ráérek, csak nem tudom, hogy addigra milyen idő lesz. Olyan Csesznek környékére gondoltam, de nem tudom Feri, hogy eljössz-e odáig? Tudsz valamit féluton?
Egyébként engem a Van-van-ban az injektoros blokk fogott meg, mennyit ehet az? Az enyém eszik 2-2,5-öt. Szivesen kipróbálnám.
Jocó
megnéztem már mi ez a van-van, amit írtok.
Hát ez pont olyan mint a Yamaha TW 125-je. Nekem teccik, Marokkóban béreltünk ilyet, akkor én azt hittem, hogy ez enduro, de azóta járatosabb lettem a motorokban. Gyakorlás nélkül is jól motorozható járgány, könnyebb kezelni, mint a csoppereket.
Szia!

Igen, láttam Van-Vant. Elég érdekes egy motor. Haver akart olyat a barátnőjének, aztán valamiért nem lett mégse
Köszi a GZ dícséretét, tényleg jópofa masina. Nem egy erőgép, de elcsattogok vele
Tetszik a találkozó ötlete! Mikor érsz rá? Hétvégéken?

Feri
Helló!
Kösz, állandóan alakul a gép, egyre több rajta a polír, bőr és egyebek.
Igen a GZ és a GN valóban egyezik motorilag, csak a GZ karbiján van vmi elektronikus kütyü, meg más a végáttétel.
Láttad már az injektoros Van-van-t? Ugyan ez a motor injektorral.
A GZ-n gyönyörűek a böszme széles kerekek meg a sárvédők, nekem is jobb lenne, de lehet, hogy visszafogná a motort.
Jó motorozást!
Pannonhalma mellett lakom, ha gondolod egyszer összefuthatunk a bakonyban.
Szia!

Üdv a fórumon! Hogy a GN chopper-e? Hát, nekem GZ-m van, ami ugye állítólag cruiser, a blokkja meg egy az egyben a GN250-é...szóval chopper!
Szép motor!

Feri
Szevasztok! Most találtam ezt a fórumot, van egy GN 125-öm, szerintem ez is kischopper, legalábbis ilyen állapotban, de lehet, hogy tévedek. Egyébként van köztetek Győr környéki?
na mi van bedöglött a topic?
A kis csopperesek is a másikon vannak?
Köszi,megnézem mindenképp,mivel itt van egy köpésre tőlünk
Szerintem nem árulnak, de csináltatni biztos tudsz.
Egy Sima Béla nevű embert nagyon dícsérnek a júzerek a zindexen.
Sőt ő rozsdamentesből csinálja, nem fog rohadni soha.
http://simabela.extra.hu/

Egyébként meg motorozunk is, meg haldoklik is a topic. Még a 250-es érdeklődők is a másikra mennek.
Na mivan gyerekek? Meghalt a topic,vagycsak mindenki motorozik? Lenne egy kérdésem,nem tudjátok,hogy 125-ös chopper-ra hol lehet sportkipufogó-t venni,gondolkozom egynek a vételén
Én se azért akarok bűvölni rajta, hogy utána nyélgázon hajtsam. 80-85-tel járok.
Sok sikert az eladáshoz!
Nekem is furcsa, hogy 6000 km-nél állítani kell, de hidegen van egy kis hang, ami állítólag a szelep-é. Aztán ha bemelegszik elhalkul.
A végsebesség nem titok. Az enyém valamivel több 100-at simán viszi, s ha jók az időjárás viszonyok (szélcsend) 100 fölé is felkuszik. Persze oda már nagyon óvatosan, és nem is ennyivel szoktam utazgatni.

Ui.: ugy néz ki lesz vevő 520-ért.
Szia!
szívó:0,08-0.12 kipuf.: 0,10-0,14 mm

Természetesen hidegen kell állítani, a szelephézag a hőtágulással "tünik" el.
Nem valószínű, hogy neked 5000-nél már állítani kéne.

Na és titok a motorod végsebessége, hogy nem írod meg?
Azért érdekel, mert az enyém csak 90-95-öt megy, és nem tudom, hogy ez a normális, vagy valamit "varázsolni" kellene rajta.
Sziasztok!

Sűrgős segítségre lennne szükségem !

125-ös Virago (2000-es) szelephézag értéke kellene! (szívó-kipufogó)

Ui: mikor érdemes állítani, hidegen vagy melegen ?

Előre is köszi!
cujethu!

Lehet, hogy már kérdeztem, a Te Virago-d mennyit megy max?
Nem nagyon leheccséges. Bőr különben sem olvad.
Olajhőfok sem nagyon haladja meg a 100 C°-ot, tehát a blokk sem lehet melegebb. Esetleg a henger, de az is inkább csak léghűtésnél.
Elől 1.75, hátul 2.00-2.25 (egyedül-utassal) kp/ncm, bar, MPa (szabadonválasztott)
Hali !

Szerintetek mennyi az ideális guminyomás egy 125-ös Virago-n ? (elől-hátul)
Helo sziasztok!lenne egy olyan kérdésem hogy igaz e az hogy ha a 125-ös shadow-al sokat megyek pl.100KM-után nagyon fel melegszik (És a nagyon itt azt jelenti hogy az ember bőr csizmája majdnem hogy meg olvadt hiába is vízhűtéses!Ez igaz vagy Kamu?Esetleg motor hiba miatt fordulhatott elő csak az ember még nem tudja!?!
Köszi lapar!
pingvin01!

Ez egy Honda Jazz 50 kischopper.
Képek még itt:
http://www.bikepics.com/honda/...