{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5649027] 2020. 10. 24. 20:13
F.Levi
Fontosabb volt a videózás! Elég lett volna a biztiket kihúzni. Tanulságos videó.
[#5648987] 2020. 10. 24. 17:01
EttoreFx
Azonnal akkusarut le kellett volna szedni...
[#5648881] 2020. 10. 23. 19:12
jano72
2 igazi balfasz!!!
[#5648783] 2020. 10. 22. 22:38
GD
22. perctől...
[#5647182] 2020. 10. 16. 18:47
telekirobi
Szia. Aktuális még a kesztyű eladás?
[#5639461] 2020. 09. 13. 20:13
H_von_T
Az asszony Duke-ját már bukócsővel hoztuk ki a szalonból. Háromszor behozta már az árát. Megéri.
[#5639419] 2020. 09. 13. 15:46
EttoreFx
Duke-hoz bukócső vagy gombát használ valaki? Tapasztalatok?
[#5637848] 2020. 09. 07. 10:20
www.MotorosVandor.hu
Végül úgy döntöttem, hogy az egy univerzális, de "nehéz" motor (790Adv-R) helyett két motor lesz. Egy nehéz KTM 1190 Adventure túrára, és egy könnyű Kawasaki KLX250 terepre
[#5637845] 2020. 09. 07. 9:54
EttoreFx
Végül mi lett, 790 ? Én most gondolkodom új vételben. Amúgy pécsi vagyok :)
[#5637408] 2020. 09. 04. 13:13
kawa70
Jeladó vezeték, vagy maga jeladó.
[#5637405] 2020. 09. 04. 12:59
Tibifreestyle
Sziaszttok!
Most vettem egy 2012es duke 690-et. Az abs lámpa világít, állítólag gumi csere után kezdődött. A másik gondom hogy az üres fokozatot vagy 1es vagy 2esnek írja. Van valakinek valami tippje vagy szerviz diag?
[#5631291] 2020. 07. 31. 6:41
needee
9000,-
[#5631288] 2020. 07. 31. 6:08
H_von_T
Mennyi az annyi?
[#5631193] 2020. 07. 30. 20:48
needee
Eladó egy db. 2017+
125-390-re.
[#5561043] 2019. 08. 18. 7:53
www.MotorosVandor.hu
Ebben a videóban már az Adventure-ről szépen összeszedték a hibákat, és a megoldásokat is:


A sztender kapcsolóról eddig nem hallottam, igaz egy ideje már nem is kerestem a témában.

Viszont az utolsó mondatod egy ordas nagy f@szság. Azért, mert előre tisztába akar valaki lenni a várható költségekkel, még nem jelenti azt, hogy nem tudja kifizetni.
Tök mindegy mennyit esznek az autóim és a motorjaim úgyis mindig tele tankolom őket, és ez nem befolyásolja, hogy mennyit megyek velük, mégis pontos táblázatot vezetek minden tankolásról...
- 2005 Suzuki Swift 1.3 (csak városban): 7,07 l/100km
- 2007 Toyota Corolla Verso 1.8 (95% városban): 9,28 l/100km
- 2006 Aprilia Pegaso Trail (eddigi átlag): 5,39 l/100km
--> 100% terepen: 5,9 l/100km
--> városon kívüli, nemzetközi túrázás: 4,48 l/100km
--> autópálya tempó: 6,1 l/100km
- 2009 Kawasaki KLX250 (90% terepen, néha krosszpályán): 3,64 l/100km
[#5561036] 2019. 08. 18. 2:18
Vénégy
Kicsit sok az olajat vagy hűtővizet pisilős, menet közben leállós (gyári hibás sztenderkapcsoló), stb fotó-videó róluk. Márkaszervizbe eljutni velük egy külön kalandtúra. Ha a szervizköltségeken matekolsz, akkor Te mindent fogsz venni drága, csak új motort nem...
[#5561018] 2019. 08. 17. 21:02
Andravor
Sziasztok.Van egy Duke 125öm 38ezer kmel.kicsit csipegeti az olajat(2-2,5dl/1000km) ès hidegen alapjáraton egy nagyon pici szürke füst is van egy fèl percig.szeretnèm felújítattni.tudnátok ehhez műhelyt ajánlani Győr-Bp-Pècs vonalon esetleg Veszprèm környèkèn?
[#5555228] 2019. 07. 09. 1:10
aati68
Sziasztok!
KTM gyári keveset használt eladó.XL méret.5000Ft.
[#5555151] 2019. 07. 08. 15:34
F1DO
sziasztok,

Duke 2 hátsó lengővillájának a vázba bekötési középpontja és a hátsó kerék tengely középpontja - között mekkora a távolság? Meg tudná mérni és írni valaki?
[#5521081] 2019. 02. 14. 17:11
TPG
Érdekes emberkék vannak. Új 790-es, meg Adventure, aztán itt rugózik egy olajcserén!
[#5516157] 2019. 02. 01. 10:34
BáthoriMotor
Eladó KTM Duke 690 Első sárvédő, zsír új, 2db van belőle.
Ár: 22eFt/db. (postázni tudom, vagy személyesen BP)
https://www.bmotor.hu/ktm-duke...
+36204822625
www.bmotor.hu
[#5484147] 2018. 09. 11. 15:41
roekjozsi
Remélem lesz 790 smt. Azt elfogadnam pár év múlva :)
[#5484124] 2018. 09. 11. 13:03
www.MotorosVandor.hu
Igen, a 790 Duke kiskönyvét már le is mentettem, szerencsére a KTM elérhetővé teszi a saját weblapján
[#5484123] 2018. 09. 11. 13:02
www.MotorosVandor.hu
ha behozok külföldről egy légolajos 1200GS-t, akkor is meg kell ezt fizetnem. Nincs ezzel bajom, ahogy a 40eFt-os garanciaidő alatti olajcserével sem. Viszont, amikor egy olajcseréért elkérnek 120eFt-ot, akkor már van vele bajom. Az már nem a majom-banán esete, hanem inkább cibetmacska... Vagy a 80eFt-os akkumulátor, ami az AT-be kell. Igazából ilyen dolgok érdekelnek. Mert van egy motorbérlő cég, akik azt állítják, hogy egy 1200GS fenntartása olyan olcsó, hogy már-már visszahozza a kezdeti drága árat...
[#5484122] 2018. 09. 11. 12:56
www.MotorosVandor.hu
Azt a szmájlit azért raktam oda, hátha úgy átmegy, hogy én is tudom, hogy ilyen nincs. A "hátha utánajárt már" részt meg azért, mert nem csak engem érdekel.