ez konkrétan a gyertyán volt rajta.alig bírtam kibányászni belőle.szerintem olyan lehetett még ujj korában mint amilyet Zsiráf belinkelt csak ennek rohadtul nem volt pereme és kurván bele volt oda gyógyulva.
http://www.kepesmotor.hu/ktm-k...
valaki nem jártas Szerencs környékén,avagy ismerné gépet?
elvileg olaszból behozott,sm-ként vásárolt motorról van szó!
ha esetleg valaki felismerné,egy pár szót írhatna róla,mielőtt elmegyek megnézni,ne érjen csalódás!
szevasztok mivel múltkor annyira elvoltatok foglalva a kibaszott dakaral,most megkérdem még 1x szóval exc -be nektek is van vízzáró gumi a gyertya körül vagy nincs?
....és egy tágulási tartályt a biztonság kedvéért ha lefújná a drága folyadékot..ne keljen az erdőben vizet önteni rá..onnan szépen vissza szívja ha meghűl
Csak egy kis segítség..
A hűtőbe MOTOCOOL emelt forráspontú folyadék ami 133-c forr..a gombát pedig egy BMW..talán 316 os de régifajta benzines gombáját kell belerakni 100-90 ha jól emlékszem ..ez extrém körülményekre bevált és mivel magas a működési tartomány keveset megy a ventilátor...én használtam hozzá még direkt kapcsolót is..egyik állásban a gomba kapcsolta..másikban direktbe lehetett rákapcsolni ha láttam hogy nem lesz hűtés..vagy ki lehetett kapcsolni ha már lenyalta az aksit és nem tudtam indítani..
a termoszták kb 65 fokon nyit ki..de lehet 63..ja és celsiusz..nem kelvin
a viz meg kb 108 fok után kezd forni a ktmeben .. sapkafüggő...meg folyadék függő...pont mit az alkoholista a korcsmából hazafelé...
minél erőssebb a folyadék amit ivott annál tovább birja a kis sapkával is..csak ő a nem minél megelgebben hanem a minél hidegebben
egy 95 fokossal szerintem már jó vagy...de ha extrémezel akkor a kapcsoló a legjobb megoldás.. ha meg csak endúrózol..ugy sem fogod túlhűteni..illetve termeli az áramot..ha fordulaton van...ha meg közép endúrózol .. nem is kell a venti...
ezt jó hogy irtad mert engem is idegesit ez a kuplung hang ha behúzom akkor nem szól.. végülis minden csapágyat kicseréltem kivéve a kuplung kosárgörgőit nem ,de ha ugyse szűnik meg az a kis zörgés akkor ki se cserélem
Sziasztok!
Van egy hűtőventilátorom, de nincs hozzá jeladó, valaki meg tudná mondani mi az optimális hőmérséklete a KTM 450 EXC-nek?
Ilyen jeladókat találtam: 102-97, 100-95, 97-90, 95-90 (nyitás/zárás)
Nem szeretném, hogy megsüljön a gép, de az se lenne jó hogy a venti állandóan pörögjön mert meríti az aksit.
Köszi!
valaki nem jártas Szerencs környékén,avagy ismerné gépet?
elvileg olaszból behozott,sm-ként vásárolt motorról van szó!
ha esetleg valaki felismerné,egy pár szót írhatna róla,mielőtt elmegyek megnézni,ne érjen csalódás!
a gagyi gyertya kulcsból szokott a "rögzitő" gumi rajta maradni a gyertyán max, olyat már láttam
amúgy meg hülye kérdésre minek vársz egyből választ?
A hűtőbe MOTOCOOL emelt forráspontú folyadék ami 133-c forr..a gombát pedig egy BMW..talán 316 os de régifajta benzines gombáját kell belerakni 100-90 ha jól emlékszem
magyarul kimész a garagéba..oszt..innentől fantáziára bizva
de csak akkor ha nagyon zavar..ha nem akkor meg hajtani kell mert kártélyem
a viz meg kb 108 fok után kezd forni a ktmeben .. sapkafüggő...meg folyadék függő...pont mit az alkoholista a korcsmából hazafelé...
minél erőssebb a folyadék amit ivott annál tovább birja a kis sapkával is..csak ő a nem minél megelgebben hanem a minél hidegebben
egy 95 fokossal szerintem már jó vagy...de ha extrémezel akkor a kapcsoló a legjobb megoldás.. ha meg csak endúrózol..ugy sem fogod túlhűteni..illetve termeli az áramot..ha fordulaton van...ha meg közép endúrózol
Van egy hűtőventilátorom, de nincs hozzá jeladó, valaki meg tudná mondani mi az optimális hőmérséklete a KTM 450 EXC-nek?
Ilyen jeladókat találtam: 102-97, 100-95, 97-90, 95-90 (nyitás/zárás)
Nem szeretném, hogy megsüljön a gép, de az se lenne jó hogy a venti állandóan pörögjön mert meríti az aksit.
Köszi!