{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5478227] 2018. 08. 15. 11:41
petyarider
Jol mondod, en is kb 2eve vettem tole az 525ot. Nincs semmi gond de azert szetboritottam most es hat azert egy nicasilozas raferne. Nem a dugo kopik hanem a nicasil ezeknel. Amugy patent a gep.
Attila meg egy kulon vilag,valahogy nem sikerult szocializalodnia sztem (bar ezt biztosan nem tudom) es ezert fura figuranak tunik....jah es nem kicsit
[#5478102] 2018. 08. 14. 19:44
ini
Jó csávó az az Attila de kell előtte legalább egy xanax de inkább kettő
Hihetetlen mennyiségű motort elhordanak tőle a románok
Egy csomó cucc fent sincs az oldalán el kell menni és körbenézni
[#5478010] 2018. 08. 14. 12:42
norbeee
Onnan van az SMC-m ;)
[#5477984] 2018. 08. 14. 9:20
Yamahusa
Mesterszálláson találsz megfelelő motort. Olaszból hordja be a srác, ott azért még máshogy vannak szervizelve a gépek :)
krosszmotorok.hu oldalon nézelődj mindig vannak jó motorok, csak hamar eladja őket.
Én pl 2 éve vettem egy 525-öst 267órával és kb 10000 km-rel. Jól felszerelt volt, alu kartervédő, spéci karbon vázvédők, gyári tükrök, oldalsztender, láncvédő szóval minden. Most van benne 380 óra, de olajcserén meg szelepállításon kívül a blokkhoz nem kellett nyúlni. 750k volt akkor az ára. Papíros. Hahun ugyanezt kb 1 millió alatt nem adták volna...
[#5477944] 2018. 08. 13. 22:45
norbeee
Köszi a válaszokat! Még nézelődök, ha látok valamit majd, kikérem a véleményeteket! Jól lenne még egy KTM a garázsba
[#5477919] 2018. 08. 13. 22:05
z00
Egy régi cikk, hátha segít. https://www.sportmotor.hu/maga...
Jelenleg ezen ársávban nem túl nagy a kínálat, nagyon meg kell gondolni a vásárlást.
[#5477912] 2018. 08. 13. 22:00
ini
5-600 felé kb szopó roller van KTM fronton
Gagyi japán motorokból még esetleg találsz olyat ami még nagyjából egybe van
Nézz körbe milyen exc motorok vannak 500 ért a többsége 50x szétszedett 10+ éve csak kókányolt vackok
Ismerek pár régi exc-t kb akkor adták el amikor már menthetetlen állapotban volt
Legalábbis gazdasági csőd lett volna helyreállítani
[#5477907] 2018. 08. 13. 21:48
norbeee
Az a baj, hogy nem nagyon van az ismeretségi körben endurós. Vegyesen lenne tájtúra/hegynek fel. Sajnos csak évi néhány alkalom lenne és futóznám, nem kellene rá rendszám!
[#5477800] 2018. 08. 13. 13:51
z00
Ha teheted próbálj ki minél többet, milyen jellegű lenne az endurózás, tájtúra vagy hegynek neki? Sokat hajtanál egy szezonba? Futóznád vagy lábán mennél a helyig ahol motorozol?
[#5477784] 2018. 08. 13. 12:55
norbeee
Köszi!
És ha inkább maradnék a KTM-nél?
[#5477488] 2018. 08. 12. 10:36
Krisz34
Hello! Van sok 90-96 közötti ktm 250-300 alakatsrészem!
[#5477482] 2018. 08. 12. 10:04
ini
A 4t jobban kihúzzák a szarból ha valamit elrontjátok
5-600 felé nézz valami drz motort aztán rájössz mire van szükség
[#5477476] 2018. 08. 12. 9:36
norbeee
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék Tőletek, nálam tapasztaltabbaktól kérni! Teljesen kezdőként milyen géppel lenne érdemes belekezdeni az endurózásba? Egyáltalán 2 vagy 4 ütemű gépben gondolkozzak-e? Olyan 5-600 ezer Huf közötti keret áll a rendelkezésemre.
Köszi előre is!
[#5476720] 2018. 08. 08. 9:41
sanzi88
Helló meg van még a ktm mx250-es blokk
[#5468287] 2018. 07. 06. 17:45
petyarider
Na az a lenyeg! Nehez jol letomiteni a szetkopott csatlakozast, hogy tartos is maradjon. Van ra par trukk ha nem birsz vele es hamar megadja majd magat a tomites es ismet kifuj.
Ha viszont a csonk rogzitesenel fujt ki akkor egyszerubb eset.
Jo hogy figyeltel ra, sokan nem teszik es akkor a kipu szelepek banjak hamar.
[#5468283] 2018. 07. 06. 17:15
Yamaha fan
Hát igen, erre mondták egy régi filmben ... ami nem romlott el, azt ne próbáld megjavítani
[#5468276] 2018. 07. 06. 15:38
krausz
El se hiszem de jólett. Attól a kis lószar kifujástól volt ami kb alig látszott. Próbáltam nektek lefényképezni de vakuval már nem is látszódott :D De a lényeg hogy fasza lett, köszi a válaszokat, jók vagytok!
[#5468270] 2018. 07. 06. 14:53
roekjozsi
Én gyertya körül is nezelodnek. Pipa kabel stb.
[#5468224] 2018. 07. 06. 12:48
krausz
Egy nagyon kicsi kifújást találtam a leömlő csatlakozásánál, most letömítettem. Késöbb próba. Ha nem jó akkor próbálkozok a keverékcsavaron kicsit dúsítani ha akkor sem jó akkor talán a tűn állítok csak akkor felmerül bennem a kérdés elötte miért nem durrogott?! Egy tű nem állítódik el magától. Na mindegy remélem már elötte megoldódik.
[#5468215] 2018. 07. 06. 12:02
jeti1000
Hát igen , erre mondták egy régi filmben : Nagyon nehéz elvtársak , nagyon nehéz....
[#5468198] 2018. 07. 06. 10:21
petyarider
nincs nekem ilyen motorom, de hetente egy betér

aha:-) 2004
[#5468190] 2018. 07. 06. 9:25
Yamaha fan
Aha, pumpa
https://www.amazon.com/Genuine...
de megkapod e-bay-en is
https://m.ebay.ie/itm/Genuine-...

A tiédben nincs?
[#5468185] 2018. 07. 06. 8:37
petyarider
Na jo azert az alapokat csak nem kell reszletezni....
Pumpa az exc 450ben. Aha.
A henger-leomlo viszont szokott ritkan problemas lenni. Ha latni kifujast akkor kell vele foglalkozni.
Kipu oldalrol nem kenyesek ezek, inkabb szivo oldalt
[#5468181] 2018. 07. 06. 8:06
Yamaha fan
Menj végig az üza szűrő, pumpa, légszűrő vonalon, majd kipuff tömítés, kipuff vonalon és ha mindegyik ok - nincs dugulás, pumpa ok, légszűrő tiszta, tömítés ok, nincs repedés lyuk a leömlőn, nincs kiégve a tömés - én csak akkor babrálnék a karbival főként ha a gyertyakép is jó.
[#5468176] 2018. 07. 06. 6:07
petyarider
Probald meg dusitani az alapjarati kevereket es/vagy a reszterhelestu poziciojat