KTM MX - Enduro

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Ez a kipufogó nincs még meg véletlenül?
1:40 és 1:60 közöttit ajánl a gépkönyv
Én 1:60ba keverem neki, szintén Repsol olajat
Én a 2001-es 200-ba 1:50-est rakok,azt hiszem ez a gyári ajánlás....olajból meg repsol full szintetikus off-road...el van vele 🤗
2007-es exc 250 esetén mi a normális keverési arány? Vagy ki milyen arányban keveri a benzint?
ha esetleg érdekel valakit egy átlagos állapotú 2014es exc200 az írjon, felhagytunk a terepes életvitellel
Két fiam menetkészen,mentek a kőhegyre csapatni.
Döglök a fórum nagyon
Na hát vettem mocit, végül az ismerősöm KTM EXC 250 2T lett a vétel, blokk fel ujitva, szépen megy, Szóval 2T világ új de iszonyat erős
Mondjuk ebben lehet némi szerepe annak is, hogy a japók gyakorlatilag leálltak az endurok gyártásával, a többi európaihoz meg vagy beszerezhetőek az alkatrészek vagy nem, így aztán nem is annyira veszik őket 😐️
Nem tudom, nem értek hozzá, de azt látom, hogy az ilyen felhasználású motoroknál 100ból 90ktm 10meg az összes többi márka.
Nem érzed-érted az iróniát 😃
Szerinted konkrétam mivel jobb a keine 1000 meter egy tetszőleges japán motornál? Megtanulsz rajta szerelni, vagy leszenek motorszerelő barátaid.
krossz-krossz nem jó velük endurózni. A vélemény szabad, ha nem tetszik nem olvasod.
Remélem be válik nekem ha ilyen motort veszek de a végső vétel lenne csak az SXF amúgy, Exc a cél vagy WR
Hát én anno a TT600-at imádtam és bárhol el mentem fele, Ha lenne neten egy szép gyári allpotu meg is venném.
akkor vegyél egy 90es évekbeli xt600ast aztán arra nem kell sokat költeni, 2-3 évente olajcsere kb 6000ft

amúgy nem hinném hogy sok eltérés lenne fenntartási költségben bármilyen típusoknál
"Hobby szinten" Szinte nem is kell rá költeni, jó lesz az endurózni is!
Azért nem kis szerviz igényű hisz üzemórás mocirol beszélünk és krossz motor
nekünk tavaszra eladó lesz az exc 200 2015ös ha jól emlékszem
ha 2t motorozás akkor ettől a világon nincs jobb motor, a 300 ugyanúgy kihúzza az embert a szarból mint a 4t szóval nem egy élménymotor
a 200asnál kell egy kis plusz agy is a motorozáshoz, a 350es lett lecserélve a 200asra, az élményfaktora sokkal nagyobb
Ne már, hogyan mersz itt ilyent leírni a KTM nem jobb a kx-nál.
2017-es kx450-nel enduróztam, főleg fal mászás bányában. Rémálom volt. Vagy ledobott vagy lefulladt. ktm se lesz jobb. Egy szezont küzdöttem vele.
Nagyon jó motor, kis szervizigényű, futóműve- váltója-hűtése enduróra tökéletes.
Szia,Hát azt gondoltam hogy nem egy kezes bárány hiszen krossz és ott menni kell,Az a baj hogy a 350 EXC iszonyat drága,Ha egy 2005 vagy 06 EXC 450-ért el kérnek 1.3 milla akkor a 350 bőven több,vagy a 300 EXC,annyim meg nem lesz.
De akinek SXF van annak a tapasztalata kellene,Hobby szinten aki nem pályázik vele
Szia ,az sxf motorokkal egyszerűen nem lehet finoman közlekedni,nem valók endúrozasra.Egy idegbeteg motor, először teccik ,hú de megy .De a gyakorlat azt mutatja , hogy a nagy erő nem minden.A legközelebb a 350 EXC a legtökéletesebb.Jobban jársz ha spórolsz egy ilyenre.Ez a jó választás.