ha a power beleér a dugatyuba az rekord idő alatt szétcseszi a dugot, ha lekapod a rezot és benézel a lyukon meglátod , legalábbis a legtöbb tipuson van amelyiken le kell venni a hengert a teljes hiba feltáráshoz.
valoszinűbb hogy nálad után égés van ami gáz-elvételnél okoz ilyen bekopogo csunya hangot, de ez már megint ilyen bilentyű mögűli találgatás.... szoval.
annak oka lehet : alacsony prés-sáv, vékony hengertalp tömités, vagy szegény keverék, esetleg szar gyertya.
rezonátort csak kiégetni lehet, a hangtompitot meg érdemes szétfurkálni kipucolni, és új gyapot bele.
olajbol ha már elf-et vettél nem értem miért nem az elf gear oil, ami pont váltoba valo, és olcso is.(kb 1400 ft.) de a 10-60-w is jo bele amit megvettél csak felesleges egy 2t váltoba.
Újabb hozzáértő és nem utolsó sorban bátor felújításnak lehetünk TANÚI...(megint tanú...alias PELIKÁN JÓZSEF).
Hogy hogy nem jól lett összerakva? Hogy lehet nekifogni valami összerakásának ha nem tudja mit hova és miért...de végülis a tanulópénz már befizetve kéccáztizenötezer rúpia személyében...és az AS szabvány(Ahogy Sikerül)az mindenhol megállja a helyét...:)
Meg hát valljuk be őszintén: NEM Úr aki NEM HERDÁL...
Összeállt a gép, vagyis majdnem.
Nekem nem tetszik valami, a blokkból menet közben sebességben ha visszaengedem a gázt nagy koppanások hallatszanak a hengertől.
Félek hogy hátha nem jól lett összerakva és ha a power csukott állapotban van hozzáér a gyűrű ami kiváltja a koppanó hangot.
Vagy ilyenkor friss állapotban ez természetes és nem kell meglepődnöm hogy ekkorákat koppan ha visszaengedem a gázt?
Ha húzom neki semmi hangja, szépen tisztán szól, alapjáraton sem hallottam eddig csak nemet közben teljesen visszaengedett gázállásnál.De meghallgatom alapjáraton is délelőtt, mert igazság szerint akkor is bele kellene érnie, igazam van?
A másik hogy mivel mossátok ki a kipufogóból és a rezonátorból a koszt esetleges váltóolajat?
Ugye a főtengelycsapágy szimeringen át a rezo és kipufogón keresztül távozott a váltóolajam a környezetbe, ez lefolyt a fékpofára és a tárcsára is ami nem veszélytelen.
Most is nyomja még ki magából és mindkettőre folyik, emiatt szeretném megszüntetni mit javasoltok?
Harmadik pedig a sebességváltó olaj kérdése lenne, meglepődtem hogy ezt a fajtát vette bele: http://www.totalolaj.hu/elf-sp...
Ez nem váltóolaj, jó hozzá vagy vegyek másikat bele?
Kérek bárkit aki segíteni tud bármiben is, tapasztalt már ilyen jelenséget az írjon, ideges vagyok hogy most adtam ki 215000Ft-ot és lehet nem jól lett összerakva a motor.
fekete behr sm szett új küllők+küllőanyák, szinterezett(narancs agyakkal,hátul mart) elől 3,5 hátul 5col, slick gumikkal,új beringer első tárcsával,új hátsó jt tárcsával esetleg ha érdekel 160ezer
Hát látod ezt nem tudom, én örülnék a legjobban neki ha itt is kibírna annyit.
Henger is csak honolva ami időtállóbb mint egy persely.
Prox a dugattyú, hajtókar, csapágy.
Bízom benne hogy bírni fogják egy jó darabig.
Nekem anno a 125-ös EXC-m 99%-ban utcán használva 12ezret ment egy dugattyúval (nálam, meg még ki tudja mennyit az előző tulajnál) és a hengernek semmi baja nem volt, ugyanolyan méretű dugót tehettem bele megint.
Persze lehet hogy egy 250-es jobban kopik
Visszaviszem hozzá, addig csinálja amíg jó nem lesz, mert ha itt szétcseszi nekem az új alkatrészeket hülyét kapok.