hogy mondjuk ..ful kopott fékbetéta legeszerűbb ezt afelső légbuborékot megszüntetni..
fogja a paraszt.. és a két dugattyút betolja agyig...a helyére.. na akkor egy fél tartályi olaj visszameg..kb a vezeték teljes hossznyi olaj.. ugy áramik visaszm int a fény..
amire kell figyelni ilyenkr ..
a hmondjuk a fék már jól megkoőpott és valaki utántölti az olajat mert azt látja minimumon van.. aztán meg...
3 7 múlva ezsébe jut hogy nem csak az olja volt kevés hanmem a betét is..
és a úly betéttel rakja össz.. és a dugókat vissza a karja tolni.. hogy beférjen az úly betét a helyére..
de már feltöltötte a tartályt 3 hete..
a dugók ahogy mennek vissza akkor ...az olajat ahogy préselné a tartáylba. már nem fér el.. mert a tartályt mndom felöntötte nem rég.. és a duggó men megy a helyéree.. mertrt ugy atartály tövig van.. és akkro ha erölteti.. na akkro van a bajság.. láttma már olyat hogy az üveg kis kémlelő ablakot is kitolta...mert a csőfogóval erőset tud ám szorítan a parszt..
ugyhogymidnnekinek javllom.. úly betétnél cserénél kezdje azzal hogy .. a kis tattály két csavarját meglazitja hogy a tető.. kicsit..tudjon engedni ki olajat.. jaha épp arra lesz szüksége!
igazándiból akkor szokott gond lenni amikor takarít az ember és full üres minden
akkor van úgy néha hogy megszorul egy buborék a csőben és nem akar lefelé menni
Én egy kb 1-1,5 méteres átlátszó csövet szoktam rátenni a légtelenítő csavarra és pumpálgatni még nem lesz buborékmentes. Persze folyamatosan után tölteni felül. Aztán csavar meghúz, pár pumpálás a fékkaron és kész.
a kormányon lévő munkanehgret logasd úgy hogy a levegő sehol ne találjon olyan helye ami valahol kicsit is lefelé megy a csővezeték illetve a munkahenger fékcső kapcsolata is.. olyan legyne hog yfelfelé tudjon mozogni az a kis buborék...
ez egy 2 perces játék..
de ha nem szereled le.. csak edöltöd a motort nagyon.. a jobb oldalára.. és olyankopr pumpálgatod rugóztatod a fékkart.. akkor is szépen felfdolgozza a kis levegőt a felső tartályba..
van.. ne hagy benne egy kicsi levegőt sem.. akkor lesz tökéletes
egyébként a levegő felfelél áramlik az olajban..( pontosabban az olaj a nagyobb fajsúlya miatt lefelé áramlik a levegőben.. )
tehát ha fogod és leszereled a a fékmunkahengert.. és felakasztod hogy lógjon.. akkor az a legkissebb levegő amit nem tudsz kiszedni.. de érzed hogy még mindég benne van... az olyankor ki fog jönni..pontosabban... felmegy a tartályba
mert ott felül azon a kis szakaszon meg tud ülni ahl a munkahenger csatlakozik a fékcsőhöz..és ha valaki nem kellő intenzitással légtelenit.. azt onnan nem tudja kilégteleníteni!
persze gyakorlott szerelőknél ez nem szokott gáz lenni...
de aki ilyet kérdez z meg nem szokott gyakorlott szerelő lenni
ha nem tudod vákuummal kiszívni akkor szedd le a munkahengert emeld fel és úgy légtelenítsd(ne legyen lefelé menő rész a fékcsövön)
én ilyenkor kitekerem a légtelenítőt csak ujjal fogom be
tök gáz megoldás, de pár perc alatt megvan
ja és ne a legfaszább diszkós rucid legyen rajtad mert a töködig fog folyni a fékfolyadék
hogy mondjuk ..ful kopott fékbetéta legeszerűbb ezt afelső légbuborékot megszüntetni..
fogja a paraszt.. és a két dugattyút betolja agyig...a helyére.. na akkor egy fél tartályi olaj visszameg..kb a vezeték teljes hossznyi olaj.. ugy áramik visaszm int a fény..
amire kell figyelni ilyenkr ..
a hmondjuk a fék már jól megkoőpott és valaki utántölti az olajat mert azt látja minimumon van.. aztán meg...
3 7 múlva ezsébe jut hogy nem csak az olja volt kevés hanmem a betét is..
és a úly betéttel rakja össz.. és a dugókat vissza a karja tolni.. hogy beférjen az úly betét a helyére..
de már feltöltötte a tartályt 3 hete..
a dugók ahogy mennek vissza akkor ...az olajat ahogy préselné a tartáylba. már nem fér el.. mert a tartályt mndom felöntötte nem rég.. és a duggó men megy a helyéree.. mertrt ugy atartály tövig van.. és akkro ha erölteti.. na akkro van a bajság.. láttma már olyat hogy az üveg kis kémlelő ablakot is kitolta...mert a csőfogóval erőset tud ám szorítan a parszt..
ugyhogymidnnekinek javllom.. úly betétnél cserénél kezdje azzal hogy .. a kis tattály két csavarját meglazitja hogy a tető.. kicsit..tudjon engedni ki olajat.. jaha épp arra lesz szüksége!
akkor van úgy néha hogy megszorul egy buborék a csőben és nem akar lefelé menni
zsolti.. itt van ma nagyon megbúlyó buborék..nagyon megbúlyó buborék itt van zsóti
nem nevezném magam kezdőnek a szakmába.ilyennel még nem találkoztam.
utána jött a munkahenger emelős trükk, az bejött
ez egy 2 perces játék..
de ha nem szereled le.. csak edöltöd a motort nagyon.. a jobb oldalára.. és olyankopr pumpálgatod rugóztatod a fékkart.. akkor is szépen felfdolgozza a kis levegőt a felső tartályba..
egyébként a levegő felfelél áramlik az olajban..( pontosabban az olaj a nagyobb fajsúlya miatt lefelé áramlik a levegőben..
tehát ha fogod és leszereled a a fékmunkahengert.. és felakasztod hogy lógjon.. akkor az a legkissebb levegő amit nem tudsz kiszedni.. de érzed hogy még mindég benne van... az olyankor ki fog jönni..pontosabban... felmegy a tartályba
mert ott felül azon a kis szakaszon meg tud ülni ahl a munkahenger csatlakozik a fékcsőhöz..és ha valaki nem kellő intenzitással légtelenit.. azt onnan nem tudja kilégteleníteni!
persze gyakorlott szerelőknél ez nem szokott gáz lenni...
de aki ilyet kérdez
Olyan kérdésem lenne, hogy mikre kellene odafigyelni ha elmegyek megnézni, és hogy szerintetek jó vételnek tűnik-e ?
Köszi
én ilyenkor kitekerem a légtelenítőt csak ujjal fogom be
tök gáz megoldás, de pár perc alatt megvan
ja és ne a legfaszább diszkós rucid legyen rajtad mert a töködig fog folyni a fékfolyadék
már megőrülök vele.
No,tessék gépelni nekem .
Első fék légtelenítésnek van valami trükkje Urak?
2004 exc 525