ha igen akkor mi lehet a baj?
.....mert ha az akkor nem érdemes endurót csinálni belőle abszolút......de amúgy se...sose lesz olyan mint az akkori exc-k sok apró és néhány nagy dolog miatt............ egy darabos berúgós crossgéppel baszakodni a sziklákon meg a sáros bakhátakon mikor nem ér le még a lábad se és berugdosni stb.........amit rákoltenél most lámpára meg mindenre azt tedd hozzá és lesz egy önindítós enduród ami oda van kitalálva....
és a tavai ár : 30-35 ezer a hüvelyezés
Nevezér egyszerű:Megjelensz motorral védőfelszereléssel azt befizeted a nevezési díjat.Kapsz rajtszámot azt GO!Licensz itt nincs sőt tudtommal licenszel rendelkezők nem is indulhatnak.Amatőr klubverseny csak!
Mindegy anyagilag is le vagyok terhelve nem gyengén
Augusztus lesz belőle de addigra legalább összeszedjük magunkat mindannyian!Nem tudom most mennyi lehet a C18-as de általában 2-ezerrel drágább szokott lenni mint az első.De nem nagy szám gumi.Sárba jó de máshova nem való egyáltalán
Inkább C20-as vagy C16-os vagyis nekem errefelé
És 9800Ft volt jó számla nélkül de ez még elég elfogatható ár a 13500Ft-os Universalmotoros C19-hez képest.
Van 2 db blokkvédőm, 4T KTM-re. Ha valakit érdekel, jelezze...