szal sztem ez sok mindent elárul a ktm-ről....semmivel sem költségesebb mint japán társai...
Arra a motorra igaz amit már széthajtottak a hülyegyerek meg megveszi és azt hiszi ez lesz álmai mocija mert KTM meg drága volt stb...Azt rájön hogy hoppá csomó dolog cserés(ez van ha időben jön rá) vagy a roszabb hogy szétmegy benne valami mert már rég ki kellett volna cserélni.Persze az előző gazdi szépen nyelezte a versenyeken amikor meg már úgy gondolota hogy el kéne adni és venni egy újat,költeni nem érdemes rá hát így eladta hobbicélra használt női tulajdonos stb...címszóval
De ez érvényes az öszes többi versenyenduróra is(CRFX,WR,KLX).Egyet biztosra mondhatok!Ezek a blokkok(2007 előttiek)eléggé kiforrott darabok.Nem szokott velük probléma előfordulni!Én 6éve motorozok ilyen motorral és szerencsére semmi problémám nem volt vele.Amúgy akinek EXC-je van vagy volt az nem nagyon szokta szidni a blokkját.Van itt a fórumon pár japán motor buzi azok szokták állandóan mocskolni de teljesen alaptalan.Cserélni kell benne az olajat üzemórát betartva,szelephézagra odafigyelni és a kopó alkatrészeket cserélni!Ha jó állapotút veszel és oda figyelsz rá rendesen akkor nem fog vele problémád lenni az tuti!Nagyon fasza motorok ezt többen is alátámasztják
Na ennyi röviden
Egyébként kipróbálás kérdése!nem hiszem hogy erős lenne az 525EXC.Nekem is az van pedig amatőr vagyok!Ki kell próbálni őket
Csak mert nem ismerem ezeket anyira és lehet beruházok egybe.
Eddig nekem 4 japán motorom volt, amikkel teljesen meg voltam elégedve. A rendszám miatt akorok váltani KTM-re, mert ez az egyetlen versenyendúró amivel ha kell nyugodtan lehet közlekedni közúton (meg mert nagyon tetszik). A japikat is le lehet vizsgáztatni, de ha a zsernyák ellenőrzi úgy berendelhet KPM-re mint a sicc. Megerősiti a döntésemet, amit leírtatok. Még egy gondom van, az űlés. Hát az qrva kemény. Mi a véleményetek a gyári űlésről? Ti cseréltetek?