) na azt összevissza nyomta félre a szikrát.Nehezen indult meg gázra befulladt.Állítottak karbin már összevissza meg én is szétszedtem ezerszer gyertyát is cseréltem mire rájöttünk a gondra.Persze már akkor is megmondták mint lehetséges hibát az itt fórumozó kollégák
Enyémen ilyen gondok nem fordulnak elő.Jobban belegondolok semmilyen gondok
Lekoppkoppkopp
Szemét KTM-nek még az a nagy mentsége hogy néha azért tudnak jó motorokat is gyártani!
lökethossz 76 mm mint az 540 LC4eken de 101es a dugó mint a 620asokba
bedobom az árokba oszt majd átnövi a csalán
Zéé elvén inditom a motort én is évek óta benzincsap kinyit,szivató rárántok a gázra 3-4et azt első legfeljebb a 3-ikra beindul.Mondjuk ez EXC
dellortoval a 125ös CRm is nehezen indult télen, de kicsit át tekergettem 20-25 rúgásra indult
giraffe most hívott hogy a KTM -eseknél nincs a gépbe ilyen alvázszám
csak ha meleg helyen tartom vagy fél órát rúgdalom. nyáron elsőre röfög
KTM Comet 125 GP RS
190 db készült belőle, abból 25 db-ot rögtön versenycélra elhasználtak. Többet között 17, 22 lóerős; 6, és 7 sebességes blokkokkal szerelték.
Ha valaki bármit tud alkatrészről, kérem szóljon!