Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyetlen kifogásom volt vele, mégpedig az, hogy csak 12 literes a tankja és ha a visszajelző izzó már jelez, engem zavar, megyek tankolni. 9 literenként pedig kútra járni szerintem nem egészen kóser. Legalább 15 literes kellene rá. 6 litert fogyasztott amúgy.
Nem, nem untam meg. Sőt, bizonyos dolgokat nagyon is visszasírok, ami most hiányzik. Kényelme vitathatatlan és elsőosztályú, még a tükrök is úgy vannak elhelyezve, hogy a menetszelet, esőt szétcsapja a kezemről, nagy pakolótér, telefontartó visszajelzővel a műszerfalra, szivargyújtó töltő....ezek most nincsenek. Azért váltam meg tőle, mert egyrészt kinőttem, másrészt nagyobbra vágytam, harmadrészt meg letelt a 25 hónap garancia. Így beszámíttatva újszerű állapotban fogok kilépni a jelenlegiből is. Nincs bennem olyan tulajdonság, hogy lelkileg kötődjek egy járműhöz, megveszem, használom, és amíg szépen ki lehet szállni belőle, átülök egy másik újba. Ismét ott a gari biztonsága, az assistance szolgátatás egész Európában. Szerintem pusztán ennyi.....
Amúgy miért cserélted le,meguntad a stílust?
A kérdés jó...... Passz. Ahogy volt gyárilag, úgy használtam két és fél évig. Nem állítottam soha.
Szia!Olvastam róla hogy állítható a plexi két fokozatban,ezt hogy oldották meg?Csavarozni kellett vagy kézzel valami gyors és egyszerű megoldással lehetett állítani a plexit?
Tartósan 120-szal használtam, előzéshez 130-140, de utána visszaálltam 120-ra. Természetesen megpróbáltam mit bír, 160 -nál még húzott volna, de tovább nem mentem két okból. Egyrészt az a tempó nekem már túl sok, a másik: onnan piros a km óra és a fordulatszámmérő.
mi volt a legeslegvége amit kipréseltél belőle?
Szia!
180-ért adom, karcmentes a motor és kitünő állapotba van. Szerintem ennyiért iden jó és 2 éves motort nem fogsz kapni :)
Két hónapja vagyok egy Suzuki GSF 1250 SA Bandit tulajdonosa, erre cseréltem be.
Mennyiért?
Szia! Na végre nem csak magamban beszélgetek ,egyébként milyen mocira cserélted? Mert ez a moci elég jó és jól is néz ki.
2005-től 2008-ig voltam egy új 500-as Kymco Xciting tulajdonosa. 19e km-t mentem vele és nyugodt szívvel ajánlom bárkinek. Megbízható, szép és minőségi motor. Árban pedig verhetetlen a Burgman és Honda robogói mellett. 1.339M az új ára amikor gurul. (1,2+forgalombahelyezési költségek)
Nekem egy Kymco fever ZX 50-em van, 2006-os model. 10.000 km-t tettem bele, és semmi hiba nem fordult elő benne, csak gyertyát és olajat kellett benne cserélni. ;)
Karcmentes a gépezet, 7 Le-s, 2.2-es fogyasztással :D
Egyébként eladó :)
Ezekben a gépekben azt bírom egyébként hogy esőben elég jó védelmet nyújtanak az elázás ellen.Meg az ülés alatti rekeszbe egy csomó dolog belefér így nem kell hátizsákban cuccolni.De mondjuk az enyémnek van egy nagy hibája hogy a sisakom sajnos nem tudom benne tárolni mert magas úgyhogy állandóan cipelnem kell a kezemben ha valahol lerakom a mocit.A sisakom előbb vettem mint a robeszt (AGV GP1) és hát nem tudtam lecserélni,pár centi hiányzik hogy az ülést le tudnám zárni.
majd mikor anyák kaparják a földet a házad előtt átkozódva mert azért halt me ga fiuk mert te azt mondtad hogy ruha nélkül biztonságosabb...
Már kész is a javítás. Koszi még egyszer nem éltem volna túl ha ez így maradt volna és Én nem vettem észre
mindjárt kijavítom,köszi
öregszem,lassabban járnak a fogaskerekek
na, akkor nézzük: A motorozás védőfelszerelés NÉLKÜL még egy ilyen kis robogón is BIZTONSÁGOSABB. érted mi a hiba?
a NÉLKÜL szócskára hívnám fel a figyelmed különösképpen a mondatodban.
Hát amióta robogóval járok 4-szer gázoltak el barátom .Az utolsó eset után fogadtam meg hogy ilyen ruha nélkül nem ülök többet még robogóra sem .Biztos hogy más nem így gondolja de azt hiszem nem válik senki kárára bármennyire is nevetségesnek tűnik .
ez a képaláírás: A motorozás védőfelszerelés nélkül még egy ilyen kis robogón is biztonságosabb.