{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5481560] 2018. 08. 31. 6:48
csibewer
Jó reggelt!

Beszéltem az említett barátommal, neki is az a véleménye (látatlanban) , hogy ez karburátor hibára utaló jelenség. Túl sok a benzin és emiatt fullad, nem pörög fel a motor fordulatszám. Nem zár le a szívató, lyukas úszó, nem zár a tűszelep, átereszt a benzincsap, kb. ezeket kellene tüzetesen ellenőrizni és persze a karburátor járatait is átfújni levegővel, hátha valami maszat dugulást okoz. Azért jelezz vissza ha sikerül megoldani a hibát.
[#5481273] 2018. 08. 30. 6:16
csibewer
Írtam egy barátomnak, neki agility van. Remélem neki lesz valami ötlete, mi lehet a hiba okozója. Bár nekem továbbra is karburátor hibának tűnik, de persze lehet még más is. Esetleg a szelephézagot kellene megsasolni, ami még eszembe jutott. 2700 km-l ez gyakorlatilag épp bejáratott motor. A szervizben gondolom csak a variátornál cserélték a vállas csőtengelyt, esetleg a karburátor fúvókát?
[#5481245] 2018. 08. 29. 21:51
Egon011
Fiatal motor csak 2700 KM van benne szak szerviz szedte ki a fojtást belőle.
Ha közép állványra teszem és játszom a gázzal egy idő után felpörög.
A jelenség úgy jelentkezett, hogy állt egy párnapot.
Köszönöm, hogy szánsz rám időt.!
[#5481012] 2018. 08. 29. 14:15
csibewer
Egyáltalán nem emelkedik a fordulatszám? Hirtelen gázadásra vagy finoman húzva a gázkart, akkor sem?
[#5481011] 2018. 08. 29. 14:13
csibewer
Légszűrő is tiszta?
[#5481010] 2018. 08. 29. 14:11
csibewer
Még valami. Ez a jelenség hogyan jelentkezett, váratlanul vagy fokozatosan érte el a jelenlegi állapotot? Esetleg előzőleg volt valami szerelési előzmény? Motor állapotát meg csak szétszerelés után lehet felmérni, így csak találgatok.
[#5481009] 2018. 08. 29. 14:05
csibewer
A kipufogó nincs eltömődve? Amennyben még gyári kipufogó van rajta, a dob előtti vékony csövön kell lennie egy kis csavarnak, azt kiszedve ellenőrizni úgy van-e változás.
[#5481008] 2018. 08. 29. 14:00
csibewer
Középállványra emelve,terheletlenül sem pörög fel?
[#5481007] 2018. 08. 29. 13:59
csibewer
A szivató automata, gyakorlatilag nyitott helyzet az alapállapota. Beindított motornál kell neki elzárni, rövid idő elteltével. Ezt egyzserűen lehet ellenőrizni, egyrészt ellenállást kell mérni, másrészt kiszerelt állapotban akkut rákötve a tüskének ki kell mozdulni.
[#5480992] 2018. 08. 29. 13:06
Egon011
Szétszereltem a karburátort mindent rendben találtam. Előfordulhat, hogy kevés a kompresszió? Vagy ha nem jó a hideg indító?
[#5480971] 2018. 08. 29. 10:21
csibewer
Karburátor szétszereléssel kezdeném. Membránt ellenőrizd, esetleges szakadás miatt, ahhoz csak a fedelet kell levenni. Utána a többi alkatrészt is tüzetesen vizsgáld meg. Illetve még lehet elektromos jellegű is, nekem egy alkalommal okozott ilyen hibát egy szétcsúszott csatlakozás.
[#5480965] 2018. 08. 29. 10:09
csibewer
Tűszelep nem zár illetve a vákumos benzincsap átereszt. Ez a két lehetőség amit első nekifutásra ellenőrizz. Természetesen az olajcserét is javasolt megejteni.
[#5480951] 2018. 08. 29. 8:56
Egon011
Űdv!
Segítséget szeretnék kérni! Van egy Kimco 50 4T motorom ha be indul szépen jár, de nem pörög fel ha húzom a gázt.
[#5479188] 2018. 08. 20. 17:46
feco11
Üdvözletem a márkatársaknak! Érdeklődnék, egy Kymco Agility 4t hibajelenségégről. Tankoláskor túltöltöttem a tankot. Motorozás után a légszűrő alatti kartergázcső feltellett benzinnel és később a motorolajban is találtam benzint, megemelkedett az olajszintem. Kibontottam a karburátort és megnézetem a schubertű nem akad-e fenn. A légszűrő alsó harmada olajos így cseréltem az olajjal együtt. A motor még mindig fűstől a kartergázcsőben jelentkezik olaj benzines keverék. Ezek szerint az úszónál van hiba, hogy nem zár ?
Most már tanácstalan vagyok, de szeretném már rendbe tudni!
[#5474058] 2018. 07. 27. 23:24
baka laci
Köszi a választ.Még nem szedtem szét a verdát,de lehet az is.
[#5473761] 2018. 07. 26. 16:54
csibewer
Szia!
Szelepszár szimeringek?
[#5469649] 2018. 07. 11. 20:53
baka laci
Üdv márka társak és hozzá értők!Kymco people s 125.2007 es 14000 km.Könnyen indul,csendes motorhang semmi füst.Kb 150 km után az olajat eltünteti a nívó feléig.Mi lehet a gond?
[#5469137] 2018. 07. 10. 16:06
csibewer
[#5467295] 2018. 07. 02. 15:41
pablo07
Sziasztok! SZÉP napot!
Azt szerném megkérdezni,hogy kymco agility 125 gáz bowden mérete mekkora< h.nn-ni ybnczeba 8k ioz'bu 8ycbibk
[#5465576] 2018. 06. 26. 18:10
baka laci
Üdv márka társak és hozzá értők!Kymco people s 125.2007 es 14000 km.Könnyen indul,csendes motorhang semmi füst.Kb 150 km után az olajat eltünteti a nívó feléig.Mi lehet a gond?
[#5465544] 2018. 06. 26. 17:13
lucky72
a szelephézag ot néztem és az egyiken kellet is állítani az most jó. marad a variátor.
[#5465528] 2018. 06. 26. 16:45
csibewer
Szia!
A variátort is ellenőrizd, ha csökkent a sebesség. Szephézagot is érdemes időnként megsasolni. Elsőre ennyi jutott eszembe.
[#5465483] 2018. 06. 26. 15:03
lucky72
nekem is csinált ilyent. indítás előtt rá húztam a gázt párszor. akár 15 -20x is ijenkor nyom benzint a karbiba, és indításnál adtam egy kis gázt. ezzel kell játszani.
[#5465475] 2018. 06. 26. 14:39
lucky72
sziasztok. először is bocs a nagy betűk, és az kérdőjelek miatt de nem működik a shift billentyű. segítségre lenne szükségem. adott egy agility 50 4t. inditási gondjai voltak meg a karibiból ki tört valami réz cső. és egyik pillanatról a másikra 30- 40 max 45 öt megy . a lényeg hogy kapott egy új karbit. ezzel az indítási gondok talán meg szüntek az alapjárat is tökéletes. de ugyan úgy nincs erő benne. járó motornál le húztam a benzin csövet ott jön az anyag rendesen. van valakinek valami ötlete esetleg a gyertya csinálhat ilyen műsort
[#5463127] 2018. 06. 15. 10:56
F2
igazából amikor pumpálod a telót érezni fogod, mikor jó... a 61ml-t meg se érezte.....