{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5496931] 2018. 11. 11. 17:07
csibewer
Szia!

Egümotors-tól eddig minden gyári alkatrészt be tudtam szerezni, igaz van amire kicsit várni kell. Írj nekik, hogy a motorodhoz tudnak-e alkatrészt hozatni.
[#5496923] 2018. 11. 11. 16:08
Vézé5
Sziasztok! Kymco Downtown 300 robogó vásárlásán gondolkodom. Érdeklődnék, hogy milyen az alkatrész ellátása, most, hogy kivonult a Kymco Magyarországról.
[#5496030] 2018. 11. 07. 20:58
Apám
[#5495422] 2018. 11. 05. 12:22
csibewer
Elvileg igen, ezért térhet el a méret, mert a korlátozás nem engedi jobban kifutni a szíjat.
[#5495395] 2018. 11. 05. 11:30
zsaru
Nem városi, ha nem variátor blokkoló miatt??
[#5495394] 2018. 11. 05. 11:29
zsaru
Átnáztam a robogót ès a számláit. Szervíz én kiszedtèk a fojtást a CDI T bevágták. Egy helyen hagyták benne a variátornál.....a kis blokkoló gyűrűt. Ja meg szerintem az sem elhanyagolható, hogy a benne lèvő szíj 18,5 x 811 ez a mèret a factory annak volt......megnèztem több helyen is, ès a sportcity szíj mèrete 18,5x 830 nem èrtem mèrt nem ez a mèret volt benne.....elkèpzelhető hogy a városi blokkoló gyűrű miatt volt rövidebb??
[#5494855] 2018. 11. 02. 19:41
eryk04
[#5494847] 2018. 11. 02. 19:20
zsaru
Persze. Èn is így gondoltam. 11 ezer magyar Ft.
[#5494841] 2018. 11. 02. 19:10
csibewer
Mindig fennáll a veszély, hogy egy rossz mozdulat és kidobandóvá válik a CDI. Amennyiben adottak az anyagi lehetőségek, a nyitott CDI megvétele mellett voksolnék.
[#5494834] 2018. 11. 02. 18:34
zsaru
Köszi. Kerestem már, ès más apriliások is ezt tanácsolták ...vagy ha nem akarok vagdosni, vegyek egy új nyitott CDI T. Vágy vágják......gondolom a nyitottak is ugyan ezt fogom elèrni.....
[#5494815] 2018. 11. 02. 16:40
csibewer
Szia!
Gyakorlatilag a CDI végét kell bevágni, 45 fokban, pontosan 10-10 mm-t kimérve! Az agilitynél működik ez a beavatkozás, de más CDI hogy reagál arra nem tudom a választ. Keress rá: agility CDI átvágás.
[#5494789] 2018. 11. 02. 12:55
zsaru
Cdi - t akartam írni....
[#5494763] 2018. 11. 02. 10:30
zsaru
Sziasztok. Tudom hogy ez nem ez a topic de csak èrdeklőfni szereznèk. Van egy Aprilia sportcity 50 4 t. Ennek a fojtásáról szeretnèk èrdeklődni. Olvastam róla ojanokat, hogy 65-75 is lehet a vège. Kipuban nincs fojtás, karbiban sem, vartiátorból a gyűrű eltávolítja. Mi ès hol lehet mèg?? Csi cserèt, vagy átvágást javasolnak. Csinált már ilyet itt valaki?? Várom a válaszokat. Köszi előre is...
[#5481560] 2018. 08. 31. 6:48
csibewer
Jó reggelt!

Beszéltem az említett barátommal, neki is az a véleménye (látatlanban) , hogy ez karburátor hibára utaló jelenség. Túl sok a benzin és emiatt fullad, nem pörög fel a motor fordulatszám. Nem zár le a szívató, lyukas úszó, nem zár a tűszelep, átereszt a benzincsap, kb. ezeket kellene tüzetesen ellenőrizni és persze a karburátor járatait is átfújni levegővel, hátha valami maszat dugulást okoz. Azért jelezz vissza ha sikerül megoldani a hibát.
[#5481273] 2018. 08. 30. 6:16
csibewer
Írtam egy barátomnak, neki agility van. Remélem neki lesz valami ötlete, mi lehet a hiba okozója. Bár nekem továbbra is karburátor hibának tűnik, de persze lehet még más is. Esetleg a szelephézagot kellene megsasolni, ami még eszembe jutott. 2700 km-l ez gyakorlatilag épp bejáratott motor. A szervizben gondolom csak a variátornál cserélték a vállas csőtengelyt, esetleg a karburátor fúvókát?
[#5481245] 2018. 08. 29. 21:51
Egon011
Fiatal motor csak 2700 KM van benne szak szerviz szedte ki a fojtást belőle.
Ha közép állványra teszem és játszom a gázzal egy idő után felpörög.
A jelenség úgy jelentkezett, hogy állt egy párnapot.
Köszönöm, hogy szánsz rám időt.!
[#5481012] 2018. 08. 29. 14:15
csibewer
Egyáltalán nem emelkedik a fordulatszám? Hirtelen gázadásra vagy finoman húzva a gázkart, akkor sem?
[#5481011] 2018. 08. 29. 14:13
csibewer
Légszűrő is tiszta?
[#5481010] 2018. 08. 29. 14:11
csibewer
Még valami. Ez a jelenség hogyan jelentkezett, váratlanul vagy fokozatosan érte el a jelenlegi állapotot? Esetleg előzőleg volt valami szerelési előzmény? Motor állapotát meg csak szétszerelés után lehet felmérni, így csak találgatok.
[#5481009] 2018. 08. 29. 14:05
csibewer
A kipufogó nincs eltömődve? Amennyben még gyári kipufogó van rajta, a dob előtti vékony csövön kell lennie egy kis csavarnak, azt kiszedve ellenőrizni úgy van-e változás.
[#5481008] 2018. 08. 29. 14:00
csibewer
Középállványra emelve,terheletlenül sem pörög fel?
[#5481007] 2018. 08. 29. 13:59
csibewer
A szivató automata, gyakorlatilag nyitott helyzet az alapállapota. Beindított motornál kell neki elzárni, rövid idő elteltével. Ezt egyzserűen lehet ellenőrizni, egyrészt ellenállást kell mérni, másrészt kiszerelt állapotban akkut rákötve a tüskének ki kell mozdulni.
[#5480992] 2018. 08. 29. 13:06
Egon011
Szétszereltem a karburátort mindent rendben találtam. Előfordulhat, hogy kevés a kompresszió? Vagy ha nem jó a hideg indító?
[#5480971] 2018. 08. 29. 10:21
csibewer
Karburátor szétszereléssel kezdeném. Membránt ellenőrizd, esetleges szakadás miatt, ahhoz csak a fedelet kell levenni. Utána a többi alkatrészt is tüzetesen vizsgáld meg. Illetve még lehet elektromos jellegű is, nekem egy alkalommal okozott ilyen hibát egy szétcsúszott csatlakozás.
[#5480965] 2018. 08. 29. 10:09
csibewer
Tűszelep nem zár illetve a vákumos benzincsap átereszt. Ez a két lehetőség amit első nekifutásra ellenőrizz. Természetesen az olajcserét is javasolt megejteni.