A fojtás kivétele, megszüntetése nem tesz kárt a motorban csupán az EU előírásainak megfelelő korlátozások kerülnek feloldásra.
Ha benne hagyod a motornak le kell küzdeni a fojtásokat üzem közben ha kiszeded vagy kiszedeted megkönnyebbül és valószínű a fogyasztásod is jobb lesz. Túlhajtani meg csak folyamatos nyélgázzal lehet de az semmilyen motornak nem jó.
Ha bizonytalan vagy vidd el valami szakemberhez.
ha úgy adódik jövőre kalandozhatunk közösen egyet.
Persze előzni csak lendületből lehet vele mert 50 után már nem éppen fürge de azért nem is csigalassúságú.
A szíjat csak akkor cseréld ha előtte megméred és 17 mm alá kopott a szélessége, szerintem megteszi a gyári Bando is bár nekem Malossi van most fent, mert ehhez tudtam hozzájutni. A motor most közeledik a 16 000 km felé és 15 000 km után cseréltem ékszíjat, görgőket de a régieket azért eltettem mert az még jól jöhet szükség idején.
Igazából érdemes szemrevételezni a variátor és kuplung elemeit és csak azután cserélni alkatrészt benne, a görgőnél arra kell figyelni hogy nincsenek-e nagyon meglapolódva és persze egy tisztítás sem árt a hajtóműnek időnként.
Amíg nem tapasztalok jelentős változást a hajtásnál nem csereberélek semmit a gyári értéktől eltérőre.
Amúgy nekem folyamatban van a 70-es henger ráügyeskedése a dink-re, ha kész lesz, állítólag közel úgy fog menni, mint a 125-ös 4 ütemű grand dink. Alig várom, hogy kész legyen.