Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nyugalom tiszt úr én is ebben a cipőben gyalogolok azér nagy franc vagy............
Jin Ke ehte gy6-os fajtiszta kymco csak a hegesztéseket kell rajta átnézni
Nem melre szívni ám ,csak vicc volt!
Igen megértem ,a full A tényleg egy 100-as! Én meg nem is halottam ezt amit írsz! csak automata ,meg.... mily ökörség ez! Megint arra megy,h jól megcsapolják a delikvenseket anyagilag!
Köszi a válaszokat Urak!

Ramy!
Én betartatom a jogszabályokat, de csak azokat, melyeket büntetőjog nevesít! Soha nem foglalkoztam közlekedésrendészettel, mert úgy voltam vele, hogy amit én megteszek az úton alkalomadtán, azért nem vagyok hajlandó mást cseszegetni! A full A-t pusztán anyagi okok miatt nem teszem le. Ez így kijön kb. 35-ből, az A-s pedig kb. 100-ban lenne. Annyi pénzem jelenleg nincs.

Rezo!
A tanács megszívlelendő, de előtte lehet, hogy inkább felhívom megint a fószert, és ha nem hajlik, akkor megyek másik oktatóhoz. Erős a gyanúm, hogy nincs nekik váltós gépük, és ezért mondták, hogy csak automatára tehetem le. Viszont mi a francot kezdjek én automata váltóval, egy Quannon-on?
Sziasztok!

Polymobil robogókról tudtok valamit? Annyit tudok, hogy elektromos és motoros bringákat gyártanak viszonylag jó minőségben, de van pl Polymobil Spy 4t robogójuk is. Állítólag ugyanaz a blokk van benne mint a Kymco Agilityben, nem tudtok róla valamit?

Hét végétől startol az új honlap
Ha nem hajlik az említett oktató úr az okos szóra javaslom a kényszerítő intézkedés foganatosítását vele szemben pl koki macsalin füles szappanos lábfej a jobb hanghatásért kiemelt esetekben acélbetétes védő lábbeli fa testápoló stb Menjél be a Nemzeti Közlekedési Hatóság helyi telepére és ott pontos útmutatást fogsz kapni!
Jól értelmezted sőt amennyiben a gyakorlat alatt tanúbizonyságot teszel hagyományos váltóművel szerelt motorkerékpár kezelési képességedről azt köteles a gyakorlatot igazoló kis könyvben feltüntetni!
Üdv!

Pedíg a jogszabályok-ban te vagy az űber!
Miért nem teszed le A full-t! Akkor nem kell ezzel tökörészned,és a későbbiekben(mert ugye nem fogsz a jelenlegi kategóriádnál maradni azz tutti) simán vehetsz amit csak akarsz! Van a mondás! ha valamit csinálsz,csináld rendesen!
Én is most csinálom! Rutinnál tartok,s kb még 1 hó ,s megvan az egész!
Uraim, egy kis segítség kellene nekem jogszabályértelmezésben!

Voltam ma egyeztetni egy oktatónál, hogy le tudjam tenni a B-kategóriához kötött A1 jogsit. Viszont az oktató azt mondta, hogy ez az A1-es vizsga csak automata váltós motorok vezetésére fog jogosítani. Viszont én úgy értelmeztem az 58/2011 (XI. 24) NMF rendeletben foglaltakat, hogy nincs ilyen kitétel, csak annyi, hogy ha automata váltós motoron teszed le a jogsit, akkor azt bevezetik az okmányba és csak automata váltóst vezethetsz.
Szerintetek most akkor mi van?
Így jártál. Majd szóljál ha jönni akarsz
Ma sikerült egy jó nagy kört mennem a motorral (Kymco B&W 50). Bejáratós még 500 km van benne, várom már az 1000 et hogy a fojtás kiugorjon belőle mert nekem is lassan tér észhez a kereszteződésnél. Voltam a Scooternél tavaly azt mondták hogy amíg benne van addig nem nagyon tudják pontosan beállítani az alapjáratot....
Valahol olvastam és bevált: térdmelegítő búvárruhából
Vettem az ócskapiacon egy használt neopren búvárruhát (1000 Ft) levágtam a lábrésznél méretre és lett egy faxa térdmelegítőm....
A felső része még szabásra vár...
Mennék én, de dolgozom reggelig!
Gyere holnap itthon vagyok egész nap 70 328 10 64 devecser bem ut 2
Szia!
Lehet, de a gond a következő: Indításkor az alapjáratom kb. 3000-es, ami szerintem kicsit sok, de azért elfogadható. Rövid táv megtételekor ez megmarad, vagy lemegy max 2500-ra. Viszont ha bemelegedett a motor, akkor az alapjárat lecsökken kb. 1800-ra, amivel az a gond, hogy egy piros lámpánál ugyan nem áll le a motor, de elindulásnál először fel kell pörgetni a gépet, hogy egyáltalán elinduljon. Tehát vagy kevés az alapjárat, és induláskor csak azért nem áll le, mert az automata szivató nem engedi, vagy valamelyik vákuumcső gyengén van rögzítve. Csakhogy ma ellenőriztem a csöveket és minden patent. Szóval a fene se tudja! Ugyanakkor ez még mindig nem magyarázat a zizegésre! Lehet, hogy felidegelem magam és lerobogok Rezo-hoz egy gyors átnézésre, ha nem tiltakozik nagyon!
Szio!
te nem az lehet,h az automata szivatód mászott el!?
Ez magyarázat lehet arra,h erősebb nek érzed a motort.
és ugyi mutatja,h csak lassan ál vissza az alapjáratod a normálisra.
Nekem a Super 8 -nál ez tök hideg índitás után fél,de max 1 perc!
Üdv!

Ehhez annyit akarnék hozzáfűzni,h a Kymco igen precíz csavarozás terén! 2. motorom kymco márka,( Super8-Xciting)mind a 2 darabot szarrá szedtem,és igen precízen vannak meghúzva-rögzítve a csavarok!
Minőségi anyagból készültek. Kb minden csavarnál oly rögzítőt használnak(mint a modellezésnél). Minden db csavar függetlenül,h fémbe vagy műanyagban van, megy,be van rögzítőzve! (terészetesen ha gyári a motor) és az előtt nem volt 15x szana szerelve! Én azt gondolom,h ez más viszonylag fiatalabb Kymco modellekre is igaz.
HA nem eseik csak nagyon lassan az alapjárat, akkor keveset kap.
Köszönöm a válaszokat! Átnézem akkor majd a csavarokat, és a csövezést, meg miegymást, hátha valami trehányul lett meghúzva. Mondjuk ha az egyik vákuumcső rögzítésével van a baj, akkor az talán magyarázat lehet arra is, hogy miért mászott el az alapjárat annyira. Talán kitágult egy cső a meleg hatására, és túl sok levegőt szívott be a motor, mert bármennyire is "kinyújtózik" a gép, akkor is erősnek érzem, hogy a 3000-es alapjáratból 60 km után lesz 1800-as, és háromszor-négyszer meg kell rángatnom a gázkart a lámpánál, hogy felpörögjön a motor annyira, ami már elég az induláshoz.
Jártam már én is így volt egy gilera kz 125 motorom a levegő szűrő ház egy gumi hevederrel van lefogatva és betét csere után nem jól tettem a helyére a gumi lecsúszott és kb 6500-7000 fordulat között nagyon rezonált a méreg majd megevett hogy mi a fene lehet a baj de otthon észrevettem aztán a helyre tettem A másik pedig a következő a távolkeleti gépeket alaposan át kell nézni mert van amit cefetül meghúznak és sok minden viszont nincs rendesen meghúzva most csinálok több szezon előtti szervizeket és a fiatal gépeken amik új beszerzések és még nem voltak nálam sok minden laza nincs rendesen átnézve és ez nem csak az itthon vásároltakra igaz hanem a külföldről behozott példányokra is vonatkozik itt max 1-2 éves kevés km es motorokról van szó ezek a motorok mostoha gyerekek minden szervizben mert" kínai szar"ilyen és kész nem adják meg nekik a megfelelő törődést és lenézik ezeket a gépeket pedig nagyon jó motorokat gyártanak arra felé is és egyre jobban odafigyelnek a minőségre is.
Ezzer tankolás után, mentem, és arra lettem figyelmes, hogy egy bizonyos fordszámtartomáynban rút rezonancia jön valahonnan.

Már ott voltam, hogy leersztem az olajat, dekli le satöbbi, amikor megláttam, hogya tanksapka táncol a helyén, mert nem lett meghúzva:)
Bizony a zizegésre nem de az is lehet hogy csak át kellene nézni hogy nincs e valami meglazulva esetleg és igen a sok tötymörgés nem jó a motornak de egyébként semminek sem én rendszeresen megkergetem a járgányaimat időnként hogy ne "lustuljon el"
ez ismert jelenség.
Városi tötymörgéstől egyrészt teleraküdik minden ami egy hosszas menésnél kiég.
Másrészt hosszabb 2/3 feletti gázállásal megtett úton a motor "kinyújtózik", városba visszaérve amarosan visszaáll a szokásosra.
Persze, ez a zizegésre nemmagyarázat:)
Az a baj az ilyen hibákkal hogy interurbán nem tudok vele mit kezdeni mert személyesen élőbe kellene hallanom-látnom aztán akkor tudok valamit mondani de így ............
akko nem tom
Hát most jelenleg nemtudok videót feltenni de sokkal erősebb hangja van,főleg terhelés alatt. Nekem nagyon tetszik! :)