Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A légszüröt csakk saját példámként említettem! Ha nincs semmi feltünő amiből következtetni lehetne,márpedi gondolom ilyennel(nem találkoztál) a probléma okára , akkor igazán nemtudok segíteni! (Megeshet hogy a vége szerviz lessz. De ne kapkod el.
Szia buksi!
nem azért de sztem a 7g os görgő baromi nehéz hozzá, forog vmennyit a motor és nem tudja annyira szétnyitni a tárcsát h nagy legyen elöl az áttét, ne viccelj nekem 6,1g os volt benne és borzasztoan ment,
annyit még nézzél meg mész vele egy kevest és mennyire melegszik föl? mert ha nagyon akkor tuti görgő nem tudja kipörögni magát...
Levegőszűrőbe is új betétet vettem márciusban,szal ez sem
Gondoltam még a kuplungrugóra,hátha keményebbet rakok bele és jó lesz...vagy a röpsúlyokkal variálni..
Hát kizárásos alapon,végig kell járni a hiba lehetőségeket. Én mikor megvettem a motorom a crácok javaslatára kitakarítottam a légszüröt ami félig volt vízzel . Utána 2szer úgy huzott és 10-zel többet ment- megy. De van mág egy jó csomo hiba forrás, annak a motornak (tényleg nem értek hozzá de sokkal jobban többet kellene menie.
Valamit bizti varázsoltak vele,tavaly novemberben vettem...Akkor minden ugyanilyen volt,csak 50-es hengerrel,és akkor 75-ig ment,viszont kompresszió az kb semmi...Te sem vágod mit lehetne varázsolni vele,hogy menjen is?
Szia buksi88 Valami nagy árulás lehett a mocival, ugyanis az enyém totál gyári (no tuning) és 80 a vége.
Én is a szíjra gondoltam először,az ki lett cserélve,és így sem...már szenvedek vele egy ideje,de nincs megoldás...a kompresszió az jó,márciusban került bele a 70-es henger,azóta kb 3000km-t mentem vele.karbin mit kéne állítanom?
Hát Buksi lövésem sincs!
Nem kopott a szíjad véletlenül?
A 70-es hengerrel és a 7g-os görgőkkel többet kellene mennie!
Gondolom kompresszió van benne!
Szerintem vagy szíj vagy karbi beállítás lehet!
Most néztem,mert felírtam a régi karbimba csak 78-as volt a fúvóka!
Egy kicsit most bezavarodtam,hogy akkor most mi is van!
Szóval,amire 70-es van írva az fel lett bővítve kb. 87-re!
De a régi 78-as,amivel jobban megy,de hogy ez lett-e bővítve valaha!?
Szóval a 95-ös lehet,hogy hülyeség!
Kár,hogy nincs egy maroknyi fúvókám!
El sem tudom képzelni,hogy melyik lenne a legjobb!
Amúgy 1000-2000ft biztos van egy fúvóka!
Nem vett valaki mostanában,hogy tisztába legyünk az árakkal?
Sziasztok!Nekem egy Malaguti F12 AC Phantomom van,amiben a gyári karbi,egy 70-es henger,leo vinci ZX sportkipu,BMC air filter,malossi variátor 7g-s görgőkkel,és 2000-es kuplungrugó van,viszont 60-nál sehogy sem akar többet menni.Ez mitől lehet?Előre is köszike a segítséget:)
Most egy kicsit volt időm bütykölni!
A nagyobb karbimba 70-es főfúvóka volt,elméletileg 87-esre bővítve kb.
Kíváncsiságból kicseréltem a kisebb karbim fúvókájára és szerintem sokkal jobban gyorsul és még egykerékre is jobban veszi fel,habár nem sokáig tudom ottartani!
Egy kicsit állítgattam is hozzá a benzin levegő arányát,de ez még nem lett tökéletes,mert egy kicsit pörög,ha fordulatról visszaengedem!
Alapjáraton jó,gondolom elég a levegőt valamerre tekerésznem!?
Most már tuti beszerzek egy 95-ös körüli fúvókát,hátha teljesen jó lesz!
Én azért nem merném a vízpumpa felől megbontani,inkább szerzek egy légkulcsot valahonnan!
De azért elég macerás ilyen módon szétszedni,mert akkor megint fel kell tölteni a rendszert fagyállóval!
"rátartani" = megfogni hogy ne forduljon el így meg lehet lazítani illetne húzni a variátor csavarját remélem most elég érthető voltam
rálehet tartani ezen mit értesz? ne haragudj de nem értem a gondolataidat kérlek magyarázd el... neharagudj
Tudom csak azt mondom hogy nemkell légkulcs a variátor leszedéséhez mert rálehet tartani a vízpumpa mögött! Bocs ha érthetetlen vagyok
Hát az megmondták ott is az üzletbe. Csak hát malgutihoz nincsen iylen tuning lámpa mint pl az aeroxhoz meg az sr-hez. Mert azokhoz van iyle szuró fényes lámpa és az kurva jól világít. NA meg halogén égő se lehet beel tenni mert közl a bura meg sb.
nem is biztos elbirja az aksi ehez számolni kéne... de esetleg valami ledes égő az nagyobb fényt produkálna
Kinek milyen egő van amotrába? VAn tapasztlat azzal kapcsolatba hogy a gyári 15 wattos egő helyett beeltetetek 25 wattosat. Aztmondták a szervízbe hogy nem lesz jobb töle sőt lehet szarabb.
mi a görgőcseréről beszéltünk az érdekes lenne a másik oldalrol
A csöveket se kell leszedni mert csak 1 kicsit kijebb kell húzni hogy beférjen a csavarhúzó
kűlömben meg nem kell légkulcs se fogó kicsit nagyobb munka és egyszerűel lelehet szedni és megislehet húzni csak lekell szedni a vízpumpát 3 csavar utánna 1 nagyomm csanarhútót beékelsz a nízpumpa hajtó pöckök közé és kész lehet hogy bonyolultul hangzik de nem az énis így szedtem le
Énis rajtahagynám! de sajna nem az enyém
igen légkulcs kell de fogoval és 17es kulcsal barbáre modra le lehet szedni probálgatás erejéig aztán mindenféleképp géppel tedd vissza hosszutávra. ugyh ez macerás én azért vittem szervizbe 3orát probálgattuk... mire jó lett..
ez durva csucsu ezt hagynám rajta
Szecska jó hogy felétek értenek hozzá,mert nálunk a szerelőnek én mondtam egy-két dolgot a tuningról!
Pedig én nem sokat tudok róla!
A görgőket mindenképpen meg akarom nézni,de te már kipróbáltad a kivevős módszert,amiről itt olvashattunk?
Mármint,hogy kiveszed és mikor sacper jó,akkor leméred!
Csak nekem nincs légkulcsom,amúgy már régen megnéztem volna és próbálgattam volna!
ilyen volt rajta