Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Levi1994...dobj egy email címet és írok
classik 3-ban a 2t 250ccm-et ki kellene javítani 350ccm-re!
Nem gond, de javítjuk!
Ha rámegyek arra, hogy jelentkezés és legörgetem akkor alul ezt írja "Adataim elküldésével regisztrálom magam a MAMI Magyar Motorkerékpár Szakközépiskola és Szakiskola 2011. szeptemberében induló motorkerékpár-szerelő és javító szakképesítésére."
http://www.mami.hu/index.php?p...

Én itt nem látok tanévet...
És az baj, hogy a jelentkezési lapon 2011-es tanév van feltüntetve?
fel tudjuk valahogy venni a kapcsolatot ?
Helló! Azt szeretném megérdeklődni, hogy hogyan tudok jelentkezni?:) A jövő szeptembertől induló képzésre.:)
mindenképp kell menni pestre jövőre csak reméltem lesz valaki a környékröl még
Javasolj egy megoldást. Műszaki szempontból.

Mert az, hogy legyen érzékenyebb a randszer, elég jó válasz, de csak marketing szempontból.
Hát igen, amiket leírtál ezen kívül termikusan sincsenek lefedve a befecskendező szelepek. Találkoztunk jó-pár olyan esetekkel, hogy a szelepeknek tűi megszorultak (nem mind), de beledagadtak. Hiszen, a szelepek tűit maga a benzin hűti és ha nem megfelelő a benzin átáramlása, akkor beledagadhatnak. A jelenség fulladás-rángatás, fatális gázreakciók, égési kopogás-csörgés, de a rendszer lesz@rta. Semmi hibalámpa és a hibatároló is üres, a lambda értékeken viszont látszott, hogy valami nem stimmel az égéssel.
Szóval....szerintem lehetne érzékenyebbre is állítani a rendszert, persze marketing szempontból sokkal szebb, ha nincs hibalámpa.
Te ombre, azona pöstön is humanoidok laknak ám...

Táplálkozási szokásaik nem különböznek jelentősen a Tolna megyei 17 évesekétől, elenyészően kevesen szoktak embert enni, de amelyik még is, az a Tolna megyei 17 éveseket direkt nem szereti reggelire.
Ebédet meg adnak az isiben asszem szóval ne fossál:)
Boby10,

Én azt gondolom a Safety management sok mindent elárul, hogy hogyan van optimalizálva (gondolok itt a lefedettségére-érzékenységére).

A befecskendező szelepeknél általában pl. csak a nyitási idők diagnosztizálhatók, de a befecskendező szeleprugó karakterisztikáját, löketét, a szeleptűk záródást , szórásképet, mágnesszelepek armatúráját nagyon kevesen tudják pontosan diagnosztizálni.
Mi most egy ilyen platformon dolgozunk....
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy Tolna megyéből megy valaki jövőre Mamiba tanulni? Oda szeretnék menni, de egyedül félős 17 évesen "falusi" létemre pestre menni...
Zoli!
Nehogy azt hidd, hogy diagnosztikailag le van fedve minden. Sok minden nincs lefedve és van amit figyelmen kívül hagy a PGM-FI.
Természetesen a szervizek erről nem beszélnek szívesen.
csaapi köszönjük a cikket!
MAMI kupa, Bátrak Versenye 2011:
http://motornavigator.hu/cikke...
Sziasztok

még nem vagyok MAMI-s de jövő évadra szeretnék beiratkozni a levelezőire. Érdeklődnek ez, hogy megy? Tandíj, feltételek stb.
Szia Zoli!

gázelemzésre mindenképpen szükség van (ebből általában sok minden kiderül)
Mindenesetre ez a katalizátornak biztos nem esik jól.
Hali mindenkinek. Nem vagyok mami-s de érdekelne hogy ti tudtok-e szerezni kapcsolási rajzot Cagiva Aletta Oro S2 125-re. Valamiért nem tudok írni egy tanárnak se.
ki jön holnap beköltözni koliba aki MAMI-s?
Hali. Hogy kell a motowell FU3B bukósisakot párosítani telóval bluetoothon keresztül? Előre is köszönöm.:)
szia!
tegyél egy papírtörlőt a kipufogónyíláshoz, és arra füstöltesd rá a gépet. utána könnyen kideríthető h mi jön ki belőle. nem lennék meglepve ha a gyűrűk be lennének tapadva a horonyba, és azért füstöl. tudom, azt írtad h nincs olajfolyás meg stb....viszont csodák sincsenek!
a kipufogóba a lerakódás is a motorból kellett h belekerüljön.....ami szintén nem egészséges, és annak viszont állandóan füstölnie kellene ha felmelegszik, ezért én ezt nem tartom jó ötletnek.
Már szórom fel a képeket
http://sportmotor.hu/motoros_k...