Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is beprobáltam a Bükköt de esélyem nem volt,Lillafüredig jutottam utána csupa víz volt minden kicsit össze is csapot
Aztán irányt váltottam és kimentem Tiszaújváros felé meg össze vissza itt a városba.Jó volt élveztem
A nagyrésze száraz vol, az erdős részeken volt nedves, vízátfolyás. Ami nagyon zavaró volt, hogy hollóháza, kéked környékén az út terítve volt a havas ut leszórása után visszamaradt apró kavicsokkal, és csak ott volt tiszta sáv, ahol az autók kijárták. Egy helyen amikor rámentem kicsit megcsúszott a hátulja.
Nem volt nyálkás az út?
száraz volt?
Ma én is megkergettem a gépet. 120km
Gönc, Pálháza, Hollóháza.

Pedig reggel még úgy indultam a napnak, hogy szelephézag ellenőrzés-állítás lesz. Szerencsére még nem bontottam meg.
Bakker, hogy nem néztem reggel a fórumot Pedig jöhettél volna velünk Pálháza felé. Ne nembaj majd máskor. Most már beüt a jóidő remélem.
Mentem egy akkorát!
Olyan jó volt
Mocim alig akart felébredni a téli álomból,úgy ment mint a csiga.
Na de aztán belejött
Ébresztő bazmegye lordjai! Van kint vagy nyócvan fok!
Ki jön brümmögni?
Elöször a gyári vezérlést kéne átírni.
Úgy olcsóbb is meg lehet hogy elég is neked.
Gyöngyösön Végh jana is csinál beállításokat.
Meg Esztergomba is vannak spéci csávók.
Majd ha aktuális lesz szólj segítek!
Tudom, csak aztnem, h kivel csináltassam, akinek a szakértelmében meg lehet bízni...
AGO-nál a legdrágább a cucc! ott 80 e ft
Vedd meg itt a sportmotoron 60 e pézz
Utána több helyen is be lehet spéciztetni
At ER6-topikban már beszéltem Ágóval, mindenképp akarok egy PC-t, csak akkor azt már a sportszűrőkkel kellene.
De lehet megpróbálok vhogy több luftot ereszteni a mostani airboxba...
Csákány!

Szerintem a direkt szűrö túl durva neki,sok lesz a levegő és csk morogni fog.Egyféleképpen lehetne megcsinálni ha átírnád a programját.Tehát mivel több levegőt kap több benzin kéne hozzá.
Csak itt a Miskolci Kawába kevesek hozzá és nincs meg hozzá a műszerezetség.Viszont óriási lenne a külömbség a teljesítménybe.

Gondolom katalizátor sincs már benne?
Nem borult fel a motor vez. szépen jár egyenletes,vagy már át van írva?
Tudod mi kéne bele neked,Dyno-jet powercommander és azt ráhangolni fékpadon, na az kemény lenne!
Ja és még akkor sem ajánlom a direkt szűröket!
Inkább egy dobozt amiben egy sportfilter van mondjuk K&N,BMC..stb
Vagy ha nagyon akarod a két kis szűröt akkor csinálj köréük légszűröszivascból folytást éls még ez pluszban szűr is,persze beolajozva.Ilyet már csináltam sokszor és bevált
Ön egy kéthengeres 2000 ccm-es dízel traktormotorral szerelt bárszéken ül, amivel épp egy mamutfenyőn gázol át, és felborul.
3 eset lehetséges:
a. Balesetet szenved
b. Nem szenved balesetet
c. De!
de van egy 2 hengeres 2000 ccm es dízel traktor motorom is.
bárszékkel lehetne kitépkedni a mamutfenyőket
Mekkorát lehetne esni vele!
Az lenne maga a megtestesült stunt masina!csak kaszkadőröknek!
mondjuk cbr blokkal tuti viccesebb lenne most hogy mondod....

jajj félreértettél. a CBR blokknak nincsen köze a bárszékhez

abba én is bridge motort akarok
Nna, majdnem ilyen, csak a bárszék nélkül, meg csak kétkerék, és kiskormány.Mondjuk, ezeket a bárszékeket briggs motorral szerelik, max tuningolják.De erre te: 100 lóerős cbr-t bele!
über brutál
én nyáron a motoros bárszékre voltam rá állva, azt akartam mindenáron csinálni.nem tudom hallottál e róla,
A lényeg hogy van egy bárszéked a 4 lábán kerék a szék alatt motor egy kormány és repeszt mint az állat. ez így hülyén hangzik de külföldön már van egy jó pár, még versenyt is csináltak belőle. x-zibit is ilyennel tép a pimp my ride ba a garázsok között
már az anyagot is begyűjtöttem hozzá

egyszer tuti hogy építek egyet
valahogy így!
persze váz és irbox nélkül
Láttam egyszer olyat, h a minimotor maga egy cbr blokk volt, azon űlt a csávó, gokartkerekek, mini kormány, brutál volt
kéne csinálni belőle egy gokartot... ütős lenne csak kurva sok minden kell hozzá még
nekem van egy
Ja, tegnap elhoztam a cbr-t, oszt szétkűttem a blokkját...