Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv
Külföldi motorok Magyarországi forgalomba helyezését vállalom garantáltan a legolcsóbban , főleg veszprém és fejér megyében!
bármilyen kérdésed van , szívesen segítek, tanácsot is adok elérhetőségeimet megtalálod a felhasználó nevemre kattintva!
Átíratni a motort csak akkor kell, ha elkezdik a motor forgalombahelyzését vagy átírását, adás-vétel történhet a végletekig . De az átírást csak a forgalombahelyezéssel együtt jár vagy ha a motornak van érvényes forgalmija!
http://www.grandemoto.com/irat...
Kétnyelvű adásvételi kell az utolsó forgalmiba bejegyzett tulajdonos és Te közötted! Tehát NEM a fickóval, akitől veszed, és NEM a kinti kereskedéstől! Ha ilyen nincs, akkor is létre kell hozni, pontos név, cím, személyi igazolvány szám, minden rajta kell, hogy legyen. Az adasvételiben percre pontosan, hogy mikor vetted, két tanúval! Különben nem fogod tudni a nevedre írni!
Sziasztok!
Gyors válaszra lenne szükségem, mert a mai napon foglalóznék egy motort.

Adott egy 600as sportmotor, megvan minden külföldi papírja, és az eladó és a külföldi kereskedés közötti adás-vételi. Namost ha én megveszem a motort és írunk egy adás-vételit az eladóval akkor csak 1x kell átíratnom a gépet vagy pedig 2x...vagy hogy szokott ez menni?
Én amikor vettem a motoromat pár éve a németeknél első forgalombahelyezéssel, akkor 60 euro volt a műszaki vizsga, meg valami 50-60 euro körül volt a rendszám+forgalmi. Egy 750-es motorra. Szóval ha valami szigorított műszaki is lenne azért mert külföldi, akkor sem valószínű, hogy ez 150 euronál nagyobb költség lenne. (Az éves súlyadó meg kb 50 euro volt.) Aztán lehet tévedek, ne vegyél rá mérget.
Köszi, én semmi képen nem sem utalnék "hallottam már az eféle lehúzásról"
én is azt gondoltam hogy először a vevő utal utána viszem vagy küldöm a gépet. Csak a forgalomba helyezési díjjak, adók érdekeltek azért írtam ide.
Ááááh... Persze adót (mint nálunk a súlyadó) kell fizetni, de az nem több néhány tíz eurónál, az tuti. Nem tudom az árakat pontosan, mocifüggő is, de 100-150 euróból kijön a forgalombahelyezés műszakistul!
Egy biztos: akármilyen jó üzletnek tűnik, Te ne utalj pénzt semmilyen jogcímen, és ne add ki a moccot a kezedből, míg nincs nálad a teljes ellenértéke! Nagyon sok ilyen átverés van!
Az még a kérdésem hogy kell-e még rá fizetni valami adót a forgalomba helyezéshez? Mert olyat hallottam hogy Ausztriában 2000 euro (regadó féle) vagy csak a vevő szeretett volna alkudni még egy kicsit. Nem nekem kéne, el szeretném adni a motorom de az itthoni árak a nagyon lent vannak, és kint jóval többet adnának érte.
Nem nagy ügy, műszaki vizsga és irány a helyi okmányiroda. De a saját nevedre csak akkor tudod kint forgalomba helyezni, ha van ott bejelentett lakcímed és bankszámlád is. Vagy egyből a vevő nevére kell. Gyorsabban megvan, mint itthon...
Nem mindennapi kérdéssel fordulok hozzátok. Azt szeretném megtudni hogy Ausztriában ill. Németországban hogyan lehetne forgalomba helyezni a motoromat, és ez ott körülbelül mibe kerülne. Nem saját célra kellene hanem el szeretném adni.
sziasztok ! vki meg tudná írni nekem pontosan h hogy műxik ez a behozatal ügy mit kell fizetni mennyi idő van a lepapírozásra lehet-e lábon hozni ilyesmik. előre is köszi
Köszi az infót
sziasztok!
Az enyem az orszagban van, roman forgalmival, rendszammal, nem kell erte menni sem.
kerek 500.000-ert elviheto, yoshimura rendszerrel, dynojet kittel jo gumikkal. Regado valami 35000 korul van ra
Ezen a kepen a gyari dob van rajta, ugy van megcsinalva, hogy lehet rakni a yoshi slipp on rendszerre is
az eu ból származó okmányokat nem kell fordítani nekem nem kellett olaszból való volt mindkettő
Hali, dobtam egy mailt.

Üdv.: Géza
Hali
partnert keresek, van-e szándékában valakinek kimenni olaszba motorért vagy motorokért , különböző motoros börzékre gondolok, ahol rengeteg motor van eladó
VAn saját kisbuszom vonóhorgos plusz utnfutó is ha kell.
Viszont helyismeretem nem igazán van, nem tudom merre vannak ezek abörzék,aki tud segíteni vagy érdekel a dolog, az írjon vagy hívjon!
06/20-502-71-75
edmond23@freemail.hu
hali, én mennék ki olasba motrért vagy motorokért és van kisbusz is vonóhorgos, esetleg utánfutóval, viszont kéne pár cím és infó,ha tudsz segíteni írj vagy hívj!
edmond23@freemail.hu
06/20-502-71-75
Helló srácok!
Első forgalomba helyezésnél( már visszaolvastam, hogy működik és érdeklődtem is) a külföldi okmányok közül melyiket kell hitelesen lefordíttatni, mert az okmányirodába mondták, hogy csináljak egy hiteles fordítást? Mindegyik okmányt fordíttassam vagy nem kell mind.?
Kb mennyibe szokott kerülni egy ilyesmi fordítás(Bajza utcai fordító)? (olasz okmányok)
köszönöm
HElllo
olyan kérdésem lenne hozzátok hogy van egy TT350 em 1989 es aminek külföldi papírjai vannak...
Őt forgalomba lehet helyezni mert én úgy todom hogy túl öreg hozzá :S
Hy!
Akármennyi, amíg nem kezded meg a forgalomba helyezést, addig nem kell a motort fenntartani, bejelenteni, meg semmi. Használod pályán vagy akármi, oszt jónapot. Ha meg forgalomba helyezed később, onnan kell a bizti, a teljesítményadó meg a többi baromság.
Sziasztok!
Egy kicsit furcsa kérdéssel fordulnék hozzátok. Külföldről szeretnék venni egy motort, viszont itthon nem szeretném átíratni. (hogy miért az most lényegtelen) Tehát pl. pályagépnek használnám hivatalosan. És ha mondjuk úgy gondolom 2 év múlva hogy átiratom, nem kapok majd érte semmilyen büntetést? Ugyanúgy átirathatom mintha 1 hete vettem volna? Külföldről vásárolt motornál mennyi időm van hivatalosan hogy átírassam?
Köszönöm szépen. Kezdetnek nem is rossz. Lehetőleg olyan illető érdekelne aki ért a robogókhoz, és elszállítja nekem házhoz a motort.
innen az oldalról, mintha bakonymotor-ék foglalkoznának ilyennel
itt az adatlap

itt a honlap
Szeretnék vásárolni egy alig pár éves robogót kevés km-el, lehetőleg külföldről. Olyan személyt keresek aki kimegy érte, megveszi, és elszállítja nekem. Csak gyári, szép állapotú motort vennék, 50ccm-ig, lehetőleg nagyobb Olasz vagy Japán márkák közül. Aki tud segíteni, és járatos külföldön, az kérem jelentkezzen a megadott e-mail címen: tothgera30@freemail.hu