{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5578104] 2019. 12. 06. 11:20
fekete64
Köszi!
[#5578101] 2019. 12. 06. 10:52
gixxeRhooligan
Nincsen rá szabály. Bármeddig tárolhatod otthon a kinti papírjaival, csak értelemszerűen közútra nem mehetsz vele addig amíg nincsen meg a forgalomba helyezés.
[#5578098] 2019. 12. 06. 10:02
fekete64
Sziasztok. Ha külföldről hozok be motort, van valami szabály, hogy meddig kell itthon honosítani? Tehát ha most behozom, és csak mondjuk jövő nyáron akarom forgalomba helyeztetni, az nem gond?
[#5578096] 2019. 12. 06. 9:35
degab
Szia! Nemtom h kaptel-e már választ? Nekem is olasz motorom van, de nincs forgalomba helyezve. 3 fontos dolog, nekem ezt mondták:
1, Két nyelvű adásvételi,
2, A papíron keress UNGHERIA feliratot Ez azt jelenti h ide hozták magyarba
3, Én kaptam hozzá QR kódot
Elvileg ennyinek elegendőnek kell lenni..
[#5565534] 2019. 09. 21. 7:50
ini
Olasz motor. Megvan a forgalmi meg a kivonó papír
2 nyelvű adás vételi nincs
Mennyire veszik ezt komolyan? Szóval ha írunk egyet itthon akkor nem kötekedik senki sem?
2 éve kallódó motorról van szó aztán elveszett valahol az eredeti félig kitöltött adás vételi
[#5561851] 2019. 08. 25. 8:49
p46
Sziasztok.
Hülye kérdés.
Olaszból behozott motorban mennyire lehet hinni a km-nek?
20000 km egy 2006-os R1-ben,a motor nagyon patika állapotú,de a hátsó féktárcsa már nem gyári. Persze több oka is lehet amiért lecserélték de azért mégis.
Egyébként külföldi rendszámos motor adatait le lehet informálni valahogy?
Köszi szépen
[#5560497] 2019. 08. 13. 23:07
HUN.Gary
Sziasztok! EU-n kívüli motort honosított már valaki? Kanadából hoztam a verdát (kint éltem két évig és tavaly augusztus végén vettem), csak ott nem volt a nevemre írva, mert csak akkor kell “regisztrálni”, ha használom, a hosszú tél miatt meg csak a garázsban állt. Vámolás megvolt, származás ellenőrzés megvolt, most jönne a műszaki. Találtam egy céget, aki honosítással foglalkozik, de őket lepattintotta az NKH, hogy ha nincs a nevemen a kanadai forgalmiban, akkor csak a legújabb normáknak megfelelően lehetne honosítani, ergó át kellene építeni teljesen. Olvastam, hogy célszerű kivinni valamelyik Uniós tagállamba és ott műszakiztatni, majd az uniós forgalmival újra nekifutni az NKH-nak. Van valaki, aki esetleg csinált már ilyet, vagy ismerős ismerőse, aki esetleg tudna ebben segíteni? Esetleg bármi ötlet?
Köszi! (2010 Thruxton)
[#5559889] 2019. 08. 09. 21:18
domew
Kell még kétnyelvű adásvëteli is.
[#5559864] 2019. 08. 09. 18:33
B.Zsolt7
Sziasztok,

Egy kis segítséget szeretnék kérni, kinéztem egy olasz KTM Endurót magamank, viszont csak az alábbi papírjai vannak meg, ezek elegendőek a forgalomba helyezéshez? Vagy szükségem lenne még valami másra is?

Köszönöm,Üdv.:Zsolt
[#5554932] 2019. 07. 06. 12:50
MitoRicsi
Köszönöm
[#5554925] 2019. 07. 06. 11:43
GAMEOVER
Kábé egy százas.
[#5554919] 2019. 07. 06. 11:15
domew
Szia.
Gogle a barátod vannak fenn kalkulátorok ill. útmutatás. Mindent leírnak.
[#5554918] 2019. 07. 06. 10:30
MitoRicsi
Sziasztok.

https://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/zx-6r_ninja/kawasaki_zx-6r_ninja-14563838

Meg tudná nekem mondani valaki hogy ennek motornak mennyibe kerülne a magyarországi forgalomba helyezése?

Fogalmam sincs mi ennek a menete.
A motor Németországból lett be hozva.

Köszönöm a válaszokat.
[#5550721] 2019. 06. 09. 20:42
Maroda.
Szia. Ez komplett 86000 volt. (Bocsi hogy csak most válaszolok.)
[#5550555] 2019. 06. 08. 20:40
keki
Valaki tud olyan céget aki külföldi jármű okmány pótlás/beszerzéssel foglalkozik?
[#5546143] 2019. 05. 17. 23:35
kawa550
Bármelyik nkh vizsgabázison megmondják ezt neked ha besétálsz a papírjaiddal.
[#5545862] 2019. 05. 17. 10:32
Mahelka12
Adott egy olasz papíros motor úgynevezett ACI papírral és két nyelvű adasvetelivel így már elindithatom az egyedi forgalomba helyezest?
[#5543180] 2019. 05. 07. 18:18
Pocses
Egyedi forgalomba helyezési papír is kell.
[#5543039] 2019. 05. 07. 8:38
domew
Eredetiség vizsgálat tavalytól kell a külföldről behozott járművekre.
Motorkód: szintén tavaly lett eladva a drágám Renaultja, még poszegecselt táblán volt a motorszám, nem volt olvasható ezért kellett motorkódosítani.
[#5542983] 2019. 05. 06. 21:28
brumi7r
Céges vw crafter forgalmijában csak motorkód van L-es rendszám kb 2009-2010 környéki, magyar márkakereskedésben lett véve, főnököm A6 audija is csak motorkódos M-es rendszám külföldröl behozott. Crafternél volt motorcsere fötengelytörés miatt, mivel a motorkód nem változott nem volt macera a forgalmival.
[#5542982] 2019. 05. 06. 21:28
Lufi83
Sziasztok ! Pestmegyében tudvalaki segíteni motorpapirozásban ?
[#5542955] 2019. 05. 06. 21:15
brumi7r
2013-ban helyeztettem forgalomba a 7-est, olasz papírokkal adásvételivel, nem volt eredetvizsgán. Egyedi forgalombahelyezés volt müszaki vizsgával a lejárt müszaki miatt + regadó+ rendszám, forgalmi, törzskönyv és ennyi. Akkor még nem kellett illetéket fizetni majd csak 2014-ben lett illetékköteles. A motorszám azóta is bosszant mert normálisan csak az idomot leszedve lehet látni én idióta meg szépen beírtam a nyomtatványra. Hallottam már olyat hogy valakinek csak motorkód van beírva a forgalmiba, igaz látni nem láttam.
[#5542910] 2019. 05. 06. 20:39
domew
Hello!
Motorkódosítani pl. akkor lehet ha pl. nem olvasható a motorszám. De erről az eredetiség vizsgálat {mert ez js kell) ¬ olyan szakvélemény kell, hogy nem történt törvénytelen beavatkozás a szám olvasathatatlanná várlása következtében. Ezek után az NKH - nál megkapja az engedélyt egy mini műszaki vizsga után. 1780 ft ellenében.
[#5542824] 2019. 05. 06. 17:31
Sedu
De kell, lehúznak mindennel. Ha el tudja olvasni a motor számot be fogja írni...
[#5542780] 2019. 05. 06. 12:02
Pocses
Igen, azzal sem lesz gondod.