Nemeteknel nem szokas csak papiron valtoztatni a teljesitmenyt, ugyhogy az a Z valoszinu tenyleg le van fojtva. Ergo siman forgalombahelyezheted itthon igy, es utanna kiszedeted belole a fojtast.
Az szamit, hogy mekkora teljesitmeny van az eredeti forgalmijaban. Es nyilvan ezt ellenorzik a muszaki vizsgan, es ez esetben nem is lesz semmi gondod.
Lenne egy elég átfogó problémám.
Tavaly nyáron vettem egy "ismerőstől" egy 125ös Aprilia Pegaso-t. A mocinak nem volt semmilyen papírja (se rendzsám, se forgalmi, se műszaki...), az illető szerint Olaszo.-ból lett behozva. Azóta a moci átesett minden felújításon, megfelelne műszakira is.
Az lenne a kérdésem, hogy forgalomba lehetne-e helyezni itthon? (Tudom, olvastam hogy forgalmi, meg adásvételi nélkül nem.)
A moci szinte roncs állapotban volt, a gumik tükör-radiálok voltak, a fék nem fogott, és a blokk is bemondta az unalmast 1000 km után.
Most, szinte szalonállapotban van a gép, és azt kérdezném, hogy nem-e lehetne vhogy mégis forgalomba helyezni. (Gondolok elsősorban arra, hogy épített motor. Külföldön arra is adnak papírt, nem?)
Bármilyen megoldás érdekel.
Előre is köszi: Tomi