Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello Mindenki!
Lenne egy elég átfogó problémám.
Tavaly nyáron vettem egy "ismerőstől" egy 125ös Aprilia Pegaso-t. A mocinak nem volt semmilyen papírja (se rendzsám, se forgalmi, se műszaki...), az illető szerint Olaszo.-ból lett behozva. Azóta a moci átesett minden felújításon, megfelelne műszakira is.
Az lenne a kérdésem, hogy forgalomba lehetne-e helyezni itthon? (Tudom, olvastam hogy forgalmi, meg adásvételi nélkül nem.)
A moci szinte roncs állapotban volt, a gumik tükör-radiálok voltak, a fék nem fogott, és a blokk is bemondta az unalmast 1000 km után.
Most, szinte szalonállapotban van a gép, és azt kérdezném, hogy nem-e lehetne vhogy mégis forgalomba helyezni. (Gondolok elsősorban arra, hogy épített motor. Külföldön arra is adnak papírt, nem?)
Bármilyen megoldás érdekel.
Előre is köszi: Tomi
Üdvözlet! Nekem is egy ugyanilyenre lenne szükségem! Kérem, hogy segítsetek, ha tudtok! Köszönöm.

A cím: zoli8911@hotmail.com
Hali!
Tudna valaki egy üres német-magyar motor adásvételit küldeni
cím:jendrics@anet.hu
előre is kösz
Ebben a sok összevisszaságban valaki tudna nekem segíteni egy konkrét esetben?
2003.12. hóban forgalomba helyezett 125 ccm motor Németországból, eredeti forgalmi van. Árak? Teendők?
nincsmit
VEGA
Te úgylátom keresekedésből vetted a motort (adásvételiből), vagy aki behozta onnan vette.
Nemtudja valaki, hogy németországi magánszemélytől való motrvásárlás esetén, az eladónak milyen adatait kell feltüntetni az adásvételin?
Köszönöm szépen megkaptam!
Ezer motoros hála!
hopp
Mail megjött, de szerintem elfelejtetted csatolni a filet, mert nemtalálom.
Vagy csak én vagyok figyelmetlen?
ment a mail!
Előlre is köszi!
Várom a Mailt!
Üdv!
Tamás
megoldható
Köszi szépen mekeresem.
Neked nincsen véletlenül Német-Magyar adásvételid?
Vagy esetleg nemtudod a tied bescenelni, kisatirozni az általad nem közlendő adatokat és elküldeni a mail cimemre, hogy letudjam másolni? Sehol nemtaáltam még csak olasz-Magyart meg Belgát.
de totalbike.hu-n van valami cikk erről
A kinti ügyintézést nem vágom annyia....elkell ballagni az eladóval valami hivatalba kint és ki kell vonni a forgalomból importra a motort( nem véglegesen) ezt feljegyzik a forgalmiba,talán még valami más papírt is adna, rendszám lekerül,aztán hozhatod haza! Ennyit tudok
Én hozonám be, de előtte megakarok mindent pontosan tudni, hogy mit kell papírügyileg vele behoznom.
Ha a forgalmiba belejegyzik, azt gondolom ott kell valami okmányirodában elintéztetni. Ezt a bejegyzést mennyi idő alatt tudják ott kint megoldani? Nemszeretnék sokidőt kint tölteni.
Még nem,de fogom! Te hozot be kintről vagy már itthon vveszed? A Forgalmiba egyébként belejegyzik,hogy ki lett vonva a forgalomból importálásra! Eredeti forgalmi és adásvételi legyen! Nekem is ezek vannak
Szia!

És te rendszámoztadtad a Husabergedet (csak azért mert a fotóidon nem látok rajta rendszámot.
Akkor nemkell semmi más papír a frgalmin és az adásvételin kívül?
Helló
Nekem is egy németből behozott Husabergem,van! Meglegyen az eredeti forgalmi engedéje meg a német tulajal egy 2 nyelvű adásvételi (talán így egyszerűbb a forg. helyezés) ,de ha már itthon veszed jó a magyar tulajal is asszem
Sziasztok!
Visszaolvastam a fórumban, de még pár dolog nem teljesen világos.
Például, ha én Németországból szeretnék motort behozni, magánszemélytől, akkor nekem elegendő lessz ithon a fogalombahelyezéhez a tőle kapott kétnyelvű adásvételi, meg a forgalmi engedély?
Valahol olvastam, hogy olaszországban el kell menni az eladóval kivonatni a forgalomból a motort és ott is adnak valami igazolást. Ez igaz, így van ez Németországban is,hova kell menni, ha tényleg így van?
A rendszámot is elkell hozni?
Mi van, ha nincsen rendszáma?
Bocsánat a sok kérdésért, de nem szeretnék ,ég utánna visszameni Németorszégba papírokért.
Légyszi segítsetek!
Előlre is köszönöm a válaszokat!
Sziasztok!
Tudna valaki nekem e-mailban küldeni egy Német-Magyar üres adásvételi szerződést?
tama8203@externet.hu
Köszi!
sztem 220körül lenne kompletten a forg helyezés. ha forgalmi szerint 25kw kint akkor itt is annyi lesz,
Woooow, szep motor. Nemeteknel nem szokas csak papiron valtoztatni a teljesitmenyt, ugyhogy az a Z valoszinu tenyleg le van fojtva. Ergo siman forgalombahelyezheted itthon igy, es utanna kiszedeted belole a fojtast. Az szamit, hogy mekkora teljesitmeny van az eredeti forgalmijaban. Es nyilvan ezt ellenorzik a muszaki vizsgan, es ez esetben nem is lesz semmi gondod.
na akkor az én crm-emmel is tudnátok valamit kezdeni? 50ccmes adásvételije van és semmi más.
Üdv!
Az lenne a kérdésem, ha egy németországban 25kw-ként futó motort behozok Magyarországra, akkor az itt a forgalombahelyezés után is 25kw-ként fog futni? ezzel szemezgetek: link
Egy ilyen motor kb. mennyiben állna meg itthoni forgalombahelyezéssel? Előre is köszi!