Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Olyanban kérném a segítségetek,hogy már egy ideje építek egy cafe-racert,de közben családom lett, a pénzem is elfogyott ahogy az ilyenkor lenni szokott.. Szóval festésben kellene segítség,fizetni nem tudok érte,viszont van egy nagyon szép DAINESE bőrkabátom M-es(52-es)nagyon vigyáztam rá, ezt oda tudnám adni cserébe.
Kormány és befogó 22mm-es
http://olx.hu/hirdetes/motor-k...
Építéshez, felújításhoz vagy alkatrésznek eladó robogó váz komplett blokkal:
link
×VFR
Sziasztok! Keresek eladó Honda VF Rc36-os blokkot indítható állapotban ha nincs víz-olajhűtő az sem baj a mellékelt kép alapján(váz nem kell) A kép CSAK ILLUSZTRÁLCIÓ!
Gsx-r1000 k7 alkatrészek eladók
CBR 600 RR PC37 2005 lengővilla eladó
Sziasztok!

Eladó robogó váz kerekekkel, komplett blokkal, ha valakit érdekel, építéshez:
http://olx.hu/hirdetes/yamaha-...
Üdv
olyan kérdésem lenne:
Kollega szeretne egy 82 es yamaha xj 750 re kisebb fejidomot
miböl lehet ilyet csinálni vagy lehet ilyesmit venni esetleg csináltatni?
olyasmit mint a képen látható
Építéshez tank eladó kompletten 15e ft-ért.Érd:zoli_motor@freemail.hu
CNC esztergált kormány kiemelők 22mm-es kormány átmérőhöz! A kormány befogatásához M8-as, a kiemelő a villahídhoz való rögzítéshez M10-es csavarral történik. Az alacsonyabbik 5cm-t, a magasabbik 8cm-t emel a kormányon, 30×55:szélesség/hossz! 8000Ft/szett.Az ár egy pár kiemelőre értendő. Mindkét méret együttes vételekor vállalom a posta díját, vagy adok 1000Ft kedvezményt. Emil az adatlapomon!
Itt az alkalom hogy meglepjétek magatokat Karácsonyra: Yamaha YZF600R Thundercat-re,
T6 alumíniumból, CNC esztergált, rövidített-sport fékkarjaim új gazdát keresnek! 6 fokozatban állítható a kar távolsága a csutkától. Nagyon szép kékes árnyalatú, olyan mint amikor a leömlő a hő hatásától elszíneződik. E-bay-es cucc Indonesiaból!
Keressetek itt: cserebere0000@gmail.com
Motorépítéshez segédanyag eladó Érd:zoli_motor@freemail.hu
Professzionális 2T tuning és szervíz Fejérben:
www.doktormotor.hu
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy egy az egybe rámegy a Yamaha Neos-ra az Aerox felni vagy igényel valami módosítást?
Köszi!
Igen erre gondoltam Lsl nél 130 ezret említettek meg a hosszabbításokkal de azért érdekelne hogy van e még más alternatíva is ami célravezető lehetne gondolok itt fz6 villahíd első ránézésre passzolna bár méreteit tekintve fogalmam sincs így nem mondanék inkább hülyeséget /köszöntem a választ
Valami ilyesmit keresel szerintem...
Ezek a szettek amúgy pár száz €-ok. Ekkor még csak könnyebbik részét oldottad meg a dolognak. Ugyanis rövid lesz a kábelezés a kezelőszervekhez, gázbovden, a kuplungbovden, és a fékcső is...
Egy -két szezont el lehet motorozni abból amit erre ráköltesz majd!
üdv! Olyan kérdésem lenne hogy méreteiben/elhelyezéseiben van e a 03 mas R1 el megegyező villahíd amelyre nem csutkakormány szerelhető?!
Heló!

Szeretnék építeni egy járművet, amihez egy robogó motorját használnám. Jelenleg a tervezés fázisnál tartok. Robogót még nem szereltem, nincs tapasztalatom variátorokkal.

A helyzet az, hogy elég szűk a hely ezért az az ötletem, hogy a variátor két tengelyét annyira közel hozom, amennyire csak lehet. Így viszont változnak a tárcsákon az átfogási szögek.

Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban, hogy ez mennyire befolyásolja a működést? Egyáltalán milyen macerás itthon beszerezni megfelelő szíjat (rövidet) ilyen kialakításhoz? Van olyan robogó amelyiken nincs egybeöntve a forgattyúsház a lengőkarral?
Értem, köszi! ,,Félbe lehet vángni, bele lehet toldani, a felfogatásokat át lehet helyezni, vagy újakat készíteni." Nem is tudtam, hogy ennyit lehet fabrikálni a benzintankon.
Nagyon köszönöm a a segítséget és a bő választ. Már megváltam a motortól.
Hello!

Nem tudom Mo.on csak maga a blokk csere lepapirozása milyen költségekkel jár, és milyen körülményes, még akkor is ha tipusazonos blokkot raknál bele...hát még akkor ha upgrade-elnéd!

Biztos belemenne egy fiatalabb blokk, söt alul ki is esne, amennyivel az újabb generációk kisebbek. Ezeknél a bölcsövázaknál, elöl a háromszög tartókkal jól lehet játszani, hátsó rögzitéseknél meg a távtartokkal..., de ez ugye nem egyszerüen egy kiteszem, betszem folyamat. A kihajtó lánckerék középsikjának egy egybe kell esnie a hátsó lánckerék sikjával, a új blokkhoz kell egy ahhoz passzoló karbisor, egy ahhoz passzoló gyújtáselektronika, amihez kell egy komplett kábelkorbács, lehet az új blokk generátora( ha egyáltalán adják vele) új fesz.szabályzót igényel...
Ez gyakorlatilag a motor 75% kb amit cserélned kéne...
Èrdemes inkább egy megkiméltebb keveset futott tipusazonos blokkot felhejtani, és annak alkatrészeivel falújítani a mostanit, ha ennek nagyon verés a torka. (Ès még ott van a kuplung kiemelö szerkezet, ha az késöbbi modellen hidraulikus, akor ahhoz kell egy kuplung föhenger a kormányra a bovdenes helyett.) Szét kell borítani a két blokkot, és legjobb alkatrészeket kimérve, összeszerelni.

Ha egy 1100 gixer elejét akarod beépíteni, itt megint mélyröl kell indulni. ùj villahíd kell alulra felülre a gixertöl, de a felsö tuning cucc kell legyen ami tudja fogadi a kormánycsövedet, és annak befogatását. A telokhoz gixer 4 vagy 6 dugós gyári Tocico fékmunkahengerek kellenek, ami nagyjából meghatározza, hogy akkor tipusazonos, gixer vagy bandit elsö kerék kell, gyári féktárcsákkal, és telokhoz passzoló gyári elsö sárvédökkel.
A 2000 évek utáni pl gixer 1000-es teloja már radiális felfogatású fékmunkahengerekkel van, melynek elönye, hogy könnyen távtartozható, így nagyobb a válsztási leheöség, hogy éppen melyik motor kerekét rakod bele 290-300-310-320 mm-es féktárcsákkal...

Azért szerintem belátható, hogy az itt megemlített alkatrések költésge még okosba is nyaldossa 300-500 ezer HUF-ot...Azért már lehet kapni egy 89-92-es olajos 1100 gixer, és lehet vele streetfighterkodni, pár idom lebontása után, meg 100 rongy körül kapsz bele komplett gixer vagy bandit blokkot...

Szóval ezért én végigrágnám magam még egyszer ezen a dolgon...A tualjdonodban levö öreg gépet, ha tehetném, inkább eredeti állapotba állítanám vissza. Az inkább értéktartó, mint egy saját szájízü hazai tákolás, melyen mindig látszik, hogy a végére elfogyott a türelem meg a pénz is, és soha nem lesz legális sem.
Tank készités
Mint láthatod, nem olyan egyszerü folyamat. Szerintem a költsége a motord értékvél fetekszik, ha valamelyi custom motorokra szakosodott cég bevállalná...
Szerintem, inkább bontóban turjál valamit hozzá. Azt egyszerübb átalakítani. Félbe lehet vángni, bele lehet toldani, a felfogatásokat át lehet helyezni, vagy újakat készíteni. Az elsö lépéseket te magad is meg tudod, csinálni, nagyjából összeheftelni, aztán egy karossziria lakatos ha ügyes tömörre varrja neked, aztán felkentek rá 1-2 kilo gittet, és már lehet is festeni.
Üdv,
Nem tudtok valakit aki benzintankot tud készíteni? Anyag mindegy. Építek egy egyedi krosszmotort csak hát...
Sziasztok,
Choppert szeretnék átalakítani, nem nagy dolgokról lenne szó.
Hátsó sárvédő rövidítés, hátsó lámpa-, kormánycsere, ülés, meg max. 1-2 apróság.
Mire érdemes odafigyelni, mik a buktatók, ami miatt gond lehet a műszakival?
Előre is köszi.