{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5502516] 2018. 12. 05. 14:53
CBJózsi
Egy minimálrobogó építésén töröm a fejem már jó ideje, talán most az újévben neki is látnék ha összejönnének hozzá a dolgok.

Arra gondoltam, hogy leszednék minden idomot, ülést, talán még a gyári tankot is és szinte gördeszkás egyszerűségűre alakítanám a gépet.
Vezetékeket elrejteni, amit lehet meg is szüntetni.
Különálló lámpát, ülés helyett nyerget, tank helyett valami dizájnos dolgot vagy egyszerűen csak egy fémpalackot. Nem tudom még. Ha valaki tud jó linkeket ötletnek, azt is szívesen fogadom.
De a kérdés: mi lenne jó alapnak?
A cél, hogy kicsi legyen és filigrán, legyen hozzá alkatrész, már elég öreg legyen ahhoz, hogy ne legyen drága. Persze az sem lenne nagy baj, ha legalább a fékje modern lenne - de ez nem feltétel.
Ilyen kiskerekűekben gondolkodtam, mint Jog / Pal stb. de igazából a Scarabeón kívül egyetlen robogót sem ismerek. OK, régen volt valami ős Jog-om, ami rettenet jól ment de a blokkja rettenet rázkódott - csak ennyi emlék maradt belőle mára.
[#5495553] 2018. 11. 05. 18:17
GaborfarkaS
Bakker...
Te most tényleg teleszpemeltél minden topikot???
Ha lesz egy cégem, istenbizony felveszlek marketingesnek
[#5495346] 2018. 11. 05. 8:47
versenycica
MAMI kupához keresek csajokat!
[#5478223] 2018. 08. 15. 11:26
KGB
Sziasztok!Lenne egy kis problémám,segitséget szeretnék kérni.A motoromon előrébb raktam a lábtartokat,és ugye vele együtt a válto és fék pedált is. Csak a fékem nem akar sehogy se működni.Meghosszabitottam egy rudazattal,semmi.Átraktam a főfékhengert, semmi.Kilégtelenitettem,ha nyomtam jonak is éreztem,amig el nem indultam.Rálépek,de semmi.Már kifogytam az ötletekből.Ehhez kérnék segitséget.Tanácstalan vagyok mint egy kisközség.Köszönettel:kgb
[#5471218] 2018. 07. 17. 22:29
aya
legálisan ?
semennyi...
[#5471138] 2018. 07. 17. 20:09
caliboy_93
Sziasztok! lenne egy olyan kérdésem, hogy adott egy 50cc-s motor (papírok nélküli ) viszont szeretnék belerakni egy 125cc-ss blokkot. Ha a vázon nem kell alakiítani és ezen kívül minden szabályos mennyi esély mutatkozik rá, hogy legálisan forgalomba lehessen helyezni ?
[#5470141] 2018. 07. 13. 12:40
a.no.90
Sziasztok

Eladó Kawa Ninja 250R (EX250) 2008-2012 alkatrészek:

- gyári motorblokk 22.000 km, hibátlan állapotban, folyamatosan szervizelve, tökéletesen működik
- injektorsor + throttle body
- gyári kipufogó
- ECU + kábelköteg + fesszabályzó + indítórelé és indexrelé
- műszerfal
- hátsó teleszkóp, módosított csillapítás és +10mm előfesz. gyűrű gyári rugóhoz, állítható gátlóhossz
- kormánykapcsolók
- gyári kormányok és lábtartók, hátsó lábtartó
- hátsó láncvédő, első lánckerék dekni
- segédváz alsó idom
- első fejidomkonzol
- km óra spirál
- gyári fékcsövek
- hűtőventilátor
- első és hátsólámpa és indexek
- tanksapka, gyújtáskapcsoló, hátsó ülés zár kulccsal
- tükrök

Egyben: 320.000 Ft
Külön-külön is eladók az alkatrészek, emailben küldök képet.

adriangyutai90@gmail.com
+36204440629
[#5447935] 2018. 04. 23. 22:57
fajcsid
Üdv! Keresek hozzáértőt, akivel lehetne beszélni motorépítés ügyben. (Streetfigher jelleg érdekel, vonz. Semmi mechanikai átalakítás -max egy hidraulikus kuplung-, csak külső.)
[#5416841] 2018. 01. 24. 22:34
Dáriusz
Hali Mindenkinek! Esetleg valaki találkozott már ilyen idommal közületek? Vagy valaki tud ilyet gyártani nekem? A Lyukak nem fontosak bele mert nem ott van a kipufogó. Ugyanígy szeretném megoldani az Én motoromon is. Előre is Köszönöm a választ.
[#5413450] 2018. 01. 13. 21:03
connan88
Sziasztok!Valakinek esetleg első villaszár párban villa befogókkal kompletten?Bontok 2 db komplett Honda NSR 125 ha valakinek kellene valami jelezze!Fékek, kerekek, elektronikus alkatrészek.......
06308740159
[#5325830] 2017. 01. 24. 0:34
bajzath.soma
Sziasztok!
Van egy GS500-am és az első futómű eléggé a végét járja, de mivel használtan nem nagyon találok alkatrészt, az új meg a motor árának a felét súrolná, ezért arra gondoltam, hogy valami mást raknék be előre. A kérdés az lenne, hogy vizsgán vagy ha rendőrbácsi megállít mennyire gázos a dolog ha mondjuk fordított teló van és dupla tárcsa?
Előre is köszi a választ!
[#5320181] 2016. 12. 31. 18:38
svkaresz
petyarider,kilepes,kawaszeki akkor beigazolodott amitol tartottam...Itt nemetben is baromi szigoruak a szabalyok ilyen teren. Sportdobert is nagy balhet rendeznek ha ugy igazoltatnak es nincs benne szukito. A mocimon csak a fem fekcso nem gyari es ez is be van jegyezve a forgalmiba. Marad gyari akkor es eltankolom inkabb az atalakitas arat jovore. Koszi a valaszokat sracok es B.U.E.K minden motoros baratomnak!!
[#5320129] 2016. 12. 31. 16:16
kilépés
Nekem olyanba belekötöttek,hogy az első indexek/ledes/ nem az első lámpa vonalába hanem kissé hátrébb a hütőhöz szereltem. Ja meg minden feliratot beleértve a deknin is eltüntettem,azt is kifogásolták,hogy nem tudni milyen motor.Vizsgára ragasztottam rá Yamaha matricát.
[#5320089] 2016. 12. 31. 14:25
kawaszeki
itt keleten most zártak be egy vizsga állomást mert sok volt a szabálytalanság. 3 év pihi, + ki tudja mennyi volt a bünti. a karosszériás haver mondja hogy kirúgták a helyi nkh főnökét., új valaki ült be a székbe, nem lehet át tolni semmi maflás járművet vizsgán, azóta a kasznis ismerősnek állandóan van munkája, ép pont műszaki vizsga előtt. küszöb ,sárvédő, kipufogó, ívek, lengőkarok, lengőkar felfogatási helyek javítása. itt helyben pl a fémhálós fékcsővel sem lehetett forgalomba helyezni motorkerékpárt, haver miskolcon helyezte forgalomba a suzukit, ott minden lámpa index kipufogó E jelölését fényképezték közelről. tehát vissza alakítva gyárira átmegy műszakin anélkül nem . fejidom lámpa faridom gyári kipufogó index legyen rajta, valamilyen felfogatással, ne mozogjon , fényképezhető legyen ez a kritérium.
[#5320069] 2016. 12. 31. 13:32
kilépés
üdv. nekem teljesen átalakított xtz 750 van ami 900cm3 és rá se lehet ismerni az eredeti állapotára. Idén vizsgán volt . Azt mondták az első vizsgán ,/le se állítsd vidd máshova/ Magyarázat:friss vizsgával lemeszelnek,esetleg baleset és ráverik az átalakítás miatt,több 100e. ft. büntetik a vizsgaállomást.
A 2 vizsgán egy ismerős vitt be akinek komoly kapcsolata volt,de így se jártam sikerrel.
A 3 probálkozásom rászántam 1-2 órát visszaraktam az eredeti sárvédőt,kipufogot,ülést,stb.Egy teljesen ismeretlen vizsgázóba elmentem szó nélkül átment.A vizsga után kitalálhatod mivel foglalkoztam megint de már friss vizsgával.
[#5320054] 2016. 12. 31. 12:46
petyarider
Rsv-t anno forgalomba helyeztem full gyari allapotban. Kulfoldrol jott. Majd egy ev mulva atalakitottam tounora (persze azert kicsit maskepp;-)). Kozben el is felejtettem hogy nem igy lett forgalomba helyezve es vittem igy muszakira. Minden E legal rajta es a fo szin is ugyanaz. Nem szoltak semmit, siman atment
[#5319965] 2016. 12. 31. 9:10
svkaresz
Sziasztok! 2005-os evjaratu Yamaha R1-em szeretnem kesobbiekben full naked geppe epiteni. Eladni nem fogom igy szoba sem johet az eredetileg naked testvere.Arra vagyok kivancsi,hogy miutan atepitem es mindenbol E betus alkatreszt hasznalok a muszaki vizsgan at fog-e menni vagy ott nezik a motor gyarilag milyen idomos es mikent nez ki? Hogy is van ez???? Koszi elore is! Ilyesmire gondoltam mint a kepen szereplo alany.
[#5317768] 2016. 12. 19. 7:08
heisenberg
Köszi az infókat. Azt sejtettem, hogy nem lehet számszerüsíteni, csinálok akkor egy kb tervet
[#5317744] 2016. 12. 18. 21:03
Dreamfactory
Ez szerintem meghatározhatatlan . Én jelen pillanatban egy XS 250-et próbálok csinálni . Ehhez vettem egy olcsó szupermoto szettet 20 e . Polírozva lett , küllők újrakrómozva , hubok porfestve , új csapágyak egyben 30e . Kell rá féktárcsa előre hátra az megint 30e . A gumi még nincs is meg rá . Na , ez csak a kerék . A motorhoz még nem is nyúltam hozzá ( azon kívül hogy eladtam a két gyári kerekét ) Csináltam egy látványtervet de azon már látszik , hogy kell egy másik kávékormány ( a mostani is az csak bénán néz ki , nagyon magas ) plusz a lámpatartót is kell valamit gyártani . Aztán még lábtartó hátrébb kerül , egy másik tank .... Drága hobbi ez .
De ha csak ímmel ámmal akarsz egy kávéhoz hasonlót az persze olcsóbb mert nem kell csilli villi küllős kerék mint az én esetemben . Pontosan ezért mondom hogy meghatározhatatlan . Csinálj egy tervet aztán gyűjtsd össze mit szeretnél rá ( árban is ) aztán eldöntöd , hogy belevágsz vagy nem .
[#5317651] 2016. 12. 18. 15:54
heisenberg
Persze tudom, túrázni ott a GSR. Igazából tetszik nagyon ez a forma és ezért szeretnék egy cafe-t. Egyébként valami kb árat nem tudsz esetleg mondani mibe fájna egy ilyen? Tudom ez sok mindentől függ
[#5317622] 2016. 12. 18. 14:02
szabinyo
Udv . Lenne egy kis alapanyagom ha valaki kedvet kap az epiteshez.
[#5317587] 2016. 12. 18. 11:16
Dreamfactory
Ha cafe racert akarsz építeni , szem előtt kell tartanod hogy nem a legkényelmesebb túrázásra alkalmas motorod lesz . Azon kívül 400-as legyen mindenképp . A legkedveltebb márkák , a Honda CB , Yamaha XS vagy SR , Suzuki GS . ( mostanában felkapott a Yamaha Virago , és Honda CX ) .
A többi a fantázián és a pénzen múlik .
[#5317533] 2016. 12. 18. 6:40
petyarider
Miért nem egy exc 450 van 520 vagy 525ot alakitasz at? Mas elmeny a motorozas veluk;-)
[#5317514] 2016. 12. 17. 23:19
heisenberg
Sziasztok. Cafe racer-t miből érdemes, legjobb építeni? Esetleg van valaki itt aki épített már és tudna adni tanácsokat?
[#5316730] 2016. 12. 14. 14:00
kengyelfuto
Króm fordulatszámmérő eladó! Fél ár! Új, sosem volt használva!
Tel: 0670 246 71 50
Ha nem tudom felvenni, hagyj üzenetet visszahívlak!