{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5447935] 2018. 04. 23. 22:57
fajcsid
Üdv! Keresek hozzáértőt, akivel lehetne beszélni motorépítés ügyben. (Streetfigher jelleg érdekel, vonz. Semmi mechanikai átalakítás -max egy hidraulikus kuplung-, csak külső.)
[#5416841] 2018. 01. 24. 22:34
Dáriusz
Hali Mindenkinek! Esetleg valaki találkozott már ilyen idommal közületek? Vagy valaki tud ilyet gyártani nekem? A Lyukak nem fontosak bele mert nem ott van a kipufogó. Ugyanígy szeretném megoldani az Én motoromon is. Előre is Köszönöm a választ.
[#5413450] 2018. 01. 13. 21:03
connan88
Sziasztok!Valakinek esetleg első villaszár párban villa befogókkal kompletten?Bontok 2 db komplett Honda NSR 125 ha valakinek kellene valami jelezze!Fékek, kerekek, elektronikus alkatrészek.......
06308740159
[#5325830] 2017. 01. 24. 0:34
bajzath.soma
Sziasztok!
Van egy GS500-am és az első futómű eléggé a végét járja, de mivel használtan nem nagyon találok alkatrészt, az új meg a motor árának a felét súrolná, ezért arra gondoltam, hogy valami mást raknék be előre. A kérdés az lenne, hogy vizsgán vagy ha rendőrbácsi megállít mennyire gázos a dolog ha mondjuk fordított teló van és dupla tárcsa?
Előre is köszi a választ!
[#5320181] 2016. 12. 31. 18:38
svkaresz
petyarider,kilepes,kawaszeki akkor beigazolodott amitol tartottam...Itt nemetben is baromi szigoruak a szabalyok ilyen teren. Sportdobert is nagy balhet rendeznek ha ugy igazoltatnak es nincs benne szukito. A mocimon csak a fem fekcso nem gyari es ez is be van jegyezve a forgalmiba. Marad gyari akkor es eltankolom inkabb az atalakitas arat jovore. Koszi a valaszokat sracok es B.U.E.K minden motoros baratomnak!!
[#5320129] 2016. 12. 31. 16:16
kilépés
Nekem olyanba belekötöttek,hogy az első indexek/ledes/ nem az első lámpa vonalába hanem kissé hátrébb a hütőhöz szereltem. Ja meg minden feliratot beleértve a deknin is eltüntettem,azt is kifogásolták,hogy nem tudni milyen motor.Vizsgára ragasztottam rá Yamaha matricát.
[#5320089] 2016. 12. 31. 14:25
kawaszeki
itt keleten most zártak be egy vizsga állomást mert sok volt a szabálytalanság. 3 év pihi, + ki tudja mennyi volt a bünti. a karosszériás haver mondja hogy kirúgták a helyi nkh főnökét., új valaki ült be a székbe, nem lehet át tolni semmi maflás járművet vizsgán, azóta a kasznis ismerősnek állandóan van munkája, ép pont műszaki vizsga előtt. küszöb ,sárvédő, kipufogó, ívek, lengőkarok, lengőkar felfogatási helyek javítása. itt helyben pl a fémhálós fékcsővel sem lehetett forgalomba helyezni motorkerékpárt, haver miskolcon helyezte forgalomba a suzukit, ott minden lámpa index kipufogó E jelölését fényképezték közelről. tehát vissza alakítva gyárira átmegy műszakin anélkül nem . fejidom lámpa faridom gyári kipufogó index legyen rajta, valamilyen felfogatással, ne mozogjon , fényképezhető legyen ez a kritérium.
[#5320069] 2016. 12. 31. 13:32
kilépés
üdv. nekem teljesen átalakított xtz 750 van ami 900cm3 és rá se lehet ismerni az eredeti állapotára. Idén vizsgán volt . Azt mondták az első vizsgán ,/le se állítsd vidd máshova/ Magyarázat:friss vizsgával lemeszelnek,esetleg baleset és ráverik az átalakítás miatt,több 100e. ft. büntetik a vizsgaállomást.
A 2 vizsgán egy ismerős vitt be akinek komoly kapcsolata volt,de így se jártam sikerrel.
A 3 probálkozásom rászántam 1-2 órát visszaraktam az eredeti sárvédőt,kipufogot,ülést,stb.Egy teljesen ismeretlen vizsgázóba elmentem szó nélkül átment.A vizsga után kitalálhatod mivel foglalkoztam megint de már friss vizsgával.
[#5320054] 2016. 12. 31. 12:46
petyarider
Rsv-t anno forgalomba helyeztem full gyari allapotban. Kulfoldrol jott. Majd egy ev mulva atalakitottam tounora (persze azert kicsit maskepp;-)). Kozben el is felejtettem hogy nem igy lett forgalomba helyezve es vittem igy muszakira. Minden E legal rajta es a fo szin is ugyanaz. Nem szoltak semmit, siman atment
[#5319965] 2016. 12. 31. 9:10
svkaresz
Sziasztok! 2005-os evjaratu Yamaha R1-em szeretnem kesobbiekben full naked geppe epiteni. Eladni nem fogom igy szoba sem johet az eredetileg naked testvere.Arra vagyok kivancsi,hogy miutan atepitem es mindenbol E betus alkatreszt hasznalok a muszaki vizsgan at fog-e menni vagy ott nezik a motor gyarilag milyen idomos es mikent nez ki? Hogy is van ez???? Koszi elore is! Ilyesmire gondoltam mint a kepen szereplo alany.
[#5317768] 2016. 12. 19. 7:08
heisenberg
Köszi az infókat. Azt sejtettem, hogy nem lehet számszerüsíteni, csinálok akkor egy kb tervet
[#5317744] 2016. 12. 18. 21:03
Dreamfactory
Ez szerintem meghatározhatatlan . Én jelen pillanatban egy XS 250-et próbálok csinálni . Ehhez vettem egy olcsó szupermoto szettet 20 e . Polírozva lett , küllők újrakrómozva , hubok porfestve , új csapágyak egyben 30e . Kell rá féktárcsa előre hátra az megint 30e . A gumi még nincs is meg rá . Na , ez csak a kerék . A motorhoz még nem is nyúltam hozzá ( azon kívül hogy eladtam a két gyári kerekét ) Csináltam egy látványtervet de azon már látszik , hogy kell egy másik kávékormány ( a mostani is az csak bénán néz ki , nagyon magas ) plusz a lámpatartót is kell valamit gyártani . Aztán még lábtartó hátrébb kerül , egy másik tank .... Drága hobbi ez .
De ha csak ímmel ámmal akarsz egy kávéhoz hasonlót az persze olcsóbb mert nem kell csilli villi küllős kerék mint az én esetemben . Pontosan ezért mondom hogy meghatározhatatlan . Csinálj egy tervet aztán gyűjtsd össze mit szeretnél rá ( árban is ) aztán eldöntöd , hogy belevágsz vagy nem .
[#5317651] 2016. 12. 18. 15:54
heisenberg
Persze tudom, túrázni ott a GSR. Igazából tetszik nagyon ez a forma és ezért szeretnék egy cafe-t. Egyébként valami kb árat nem tudsz esetleg mondani mibe fájna egy ilyen? Tudom ez sok mindentől függ
[#5317622] 2016. 12. 18. 14:02
szabinyo
Udv . Lenne egy kis alapanyagom ha valaki kedvet kap az epiteshez.
[#5317587] 2016. 12. 18. 11:16
Dreamfactory
Ha cafe racert akarsz építeni , szem előtt kell tartanod hogy nem a legkényelmesebb túrázásra alkalmas motorod lesz . Azon kívül 400-as legyen mindenképp . A legkedveltebb márkák , a Honda CB , Yamaha XS vagy SR , Suzuki GS . ( mostanában felkapott a Yamaha Virago , és Honda CX ) .
A többi a fantázián és a pénzen múlik .
[#5317533] 2016. 12. 18. 6:40
petyarider
Miért nem egy exc 450 van 520 vagy 525ot alakitasz at? Mas elmeny a motorozas veluk;-)
[#5317514] 2016. 12. 17. 23:19
heisenberg
Sziasztok. Cafe racer-t miből érdemes, legjobb építeni? Esetleg van valaki itt aki épített már és tudna adni tanácsokat?
[#5316730] 2016. 12. 14. 14:00
kengyelfuto
Króm fordulatszámmérő eladó! Fél ár! Új, sosem volt használva!
Tel: 0670 246 71 50
Ha nem tudom felvenni, hagyj üzenetet visszahívlak!
[#5306806] 2016. 11. 05. 11:54
Vendég2
Sziasztok!
Egy kis tanácsadás érdekelne, gondolkodóba estem olyan projekten hogy adott egy KTM 620SC motor, műszakis.
Vennék bele egy 2003 SMC660 kis olajkörös blokkot, átalakítanám a hátsó segédvázat, vagy vennék hozzá EXC segédvázat, EXC tankot.
A második képen látható formára szeretném átalakítani.
Szerintetek milyen átalakításra lenne még szükségem hogy megkapjam ezt a formát.
Ha műszakikor visszatenném az eredeti blokkot átengednék vajon a többi átalakítást követően?
Válaszaitokat előre is köszönöm.
[#5306110] 2016. 11. 02. 16:07
kalibra
Sziasztok! Van itt olyan, aki srad segédvázat alakított át?
[#5305061] 2016. 10. 29. 16:04
szatmariszilvaa
Sziasztok jöttem kicsit értetlenkedni ide. Adott egy suzuki gsf 400 mk2 szeretnék vele nagyon sokáig együtt lenni . De . A fejemben olyan merényletet tervezgetek, hogy egy 2003 utáni SV vagy egy Z 750 -s tankját szeretném rá szerkezteni . Gondoltam olyanra , hogy 2 tankból " az eredeti aljából és az új tetejéből össze varázsolni...."
[#5297302] 2016. 09. 28. 5:29
szilágyi 72
Sziasztok! Suzuki van van 125 ös motoromon szeretnék kissebb átalakításokat kiviteleztetni. Dunaharasztin lakom. Ketesnék Bp- i megbízható jó motorépítő szakembert.
[#5264150] 2016. 06. 21. 19:41
kalibra
Köszönöm! Keresek akkor egy esztergályost.
[#5263535] 2016. 06. 19. 21:57
elektro-motor
A kaphatók játékszerek, vettem egy darab sárgarezet, 40 mm átmérővel és esztergályossal elkészíttettem! De savállóból is lehet szépet csinálni.
[#5263523] 2016. 06. 19. 21:38
kalibra
Sziasztok! Nehéz kormányvégsúlyokat szeretnék, tudtok valamit, melyik motoré lehet a legnehezebb?