Amíg nincs alattad egy keréken 160 lovas vadállat, addig szinte felesleges 190es gumit tenni, mert csak lelassítja a kormányzást. remélem tudtam segíteni
)
30 évesen lehetne már egy kis eszed, és nem azonnal beszólással indítani. Tudod ez itt egy fórum, ahol az emberek hozzászólnak a dolgokhoz. Még ha nem tetszik is. Az LFP topikban úgy beszélsz ahogy akarsz, arra van. A többi fórumban kéretik normálisan beszélni. Ez alatt a kultúrált viselkedést értem.
Adott egy zx7r, nem mai gyerek, hátul 6-os felni van, a gyári gumija 190/50.
Gumivétel előtt vagyok, és nem tudom melyik lenne a jobb?
A 190/55 biztosan jó választás, gondolom fordulékonyabb lesz majd tőle?
Volt réges régen ez az Andy's emberke:
http://homepage.ntlworld.com/w...
Na ő itt arra esküszik hogy a 180/55 a jó választás, bár akkoriban még gondolom nem is volt 190/55-ös guma.
"# Dunlop 207 (180/55 at the rear): As I am now using my ZXR750R for track days I decided to fit the D207 (standard compound). To sharpen up the steering further I went for a 180/55 rear instead of the standard 190/50. The difference is staggering. The steering became so quick that I had to raise the ride height at the front to slow it down a touch. Anybody trying this on stock suspension settings will not have any problem and will simply be able to get on and enjoy sharper steering. The 207s are more triangulated than the Pirelli and grip well. The Dragons are much grippier, but, as this bike is going to be mainly used on the road, the 207s will be fine and I will hopefully be able to get more miles out of them.
# Pirelli Dragon Evo Corsa front and Pirell Diablo (180/55) rear: If you decide to use a 180/55 on the rear the Pirellis are far far better than the Dunlops. I used a Dragon Evo Corsa front as I had one laying around already, but I am sure it would work just as well with a standard Diablo up front. On these the bike turns quickly, but more smoothly than on the Dunlops. Grip and feedback is much much better with this combo. "
Szóval nem tudom melyikkel járnék jobban, inkább egy kis gyorsulás kellene, mert a célegyenes végén óra szerint örülök ha leszaladok 230-ig, meg nehéz a vas, kicsit lehetne fordulékonyabb.
Szóval én szívem szerint feltenném a 6-os felnire a 180/55-öt, remélhetőleg eredményezne egy kis gyorsulást, meg fordulékonyságot, vagy a 190/55 lenne a jó választás.
Beférne a 200/55-ös gp211, de szerintem annak semmi értelme, ezen az öreg vason, valószínűleg minden tekintetben visszafogná?!