Motokrossz gumit szeretnék választani kemény száraz pályára (Veszprémvarsány). (YZ250F)
Szeretném kérdezni, hogy van e valakinek tapasztalata Bridgestone X40 vagy Dunlop MX53, Micheline SC6 Hard gumik valamelyikével medium-hoz képest.
Mivel alap esetben igyekszünk kerülni az esőt, nincs túl sok tapasztalat.
Ellenben az idén két nap is sikerült eláznunk, így valamennyi mégis van...kb. 300 km-t mentünk esőben: semmi gond nem volt, persze kicsivel óvatosabban mentünk, mint egyébként. Volt benne egy kis bójázás is, mert egy kis tréninggel összekötött találkozóra mentünk. Ott sem csúszott meg egyszer sem, szóval nekünk csak jó tapasztalataink vannak. Június elején Szardíniát is megjártuk vele, ott is jól teljesített.
Köszi a válaszokat! Azt megkérdezhetem, hogy a Pirellivel van esetleg nedves tapasztalat? Efelé hajlok én is, de nagyon kevés helyen olvasni véleményeket. 2011 előtti CBR 125 R-nek ez a gyári méret.
A City Grip jó lenne mintázat alapján is esőben, viszont az sajna nincs 17-es átmérőre, ha jól néztem.
A #5780525 kommentért bocsi, keresőbe akartam beírni... :D
Szia,
Én a fiam kis CiBeRéjére pirelli angel city-t vettem. Jól tapad és tartós is. Bár nem teljesen értem neked miért olyan keskeny a gumid. A fiamén hátul 130, elől 100-as van. De ebből a pirelliből van a te méretedben is.
Nem rég boldog tulaja lettem egy CBR 125 R-nek és a hátsó gumi 10 éves így cserélném, és akkor már az elsőt is mert az meg 7... Tudtok esetleg ajánlani ebben a virsli 100/80 és 80/90 R17 kategóriában gumit? Mondjuk hogy a közép és felső árkategória is érdekel. :) Köszi előre is!
JA, és ennek a cégnek 6 db gumiból, ami nálam volt, 5-el volt problémám, így jogosan voltam mérges. Mert az autómon meg szabálytalanul kopik a gyári guminyomással.
(Tudom, hogy futómű beállítás, de új autóról volt szó, két független szakszerviz által ellenőrzött futóművel!)
Igazából az ember nem hisztizik a gumi miatt. Nem tudja senki, hogy hol és mitől lett. Én nem vettem észre a járatás ideje alatt, az volt a gond. Ugyanis egy bizonyos sebességnél tűnt fel, amit addig az 1000km-ig nem lehetett használni, míg a járatás tartott. Ha észre vettem volna, akkor ki is cserélték volna lehet. Viszont a párás kijelző az gond lett. Sajnálatos mód, ezt nem képesek, vagy akarják orvosolni, ezért inkább beleírták az online szerviz könyvbe, hogy ez természetes jelenség. Mivel én pont az electronikai iparban dolgoztam 10-en évig, ilyen nyákokat gyártva, pontosan tudom, hogy mennyire természetes neki a vízgőz. Nem volt kedvem min. 303 ezret kifizetni pár évente, hogy használni tudjam a motort.
Miért kellene legyen ? Fizikai sérülésre nincs. Nem tudod bizonyítani hogy nem kátyu miatt lett a dudor. Ha kátyu akkor az meg közútkezelő hibája és mire kifizetik, eladod a motort mert az összes km benne lesz.
Az nem igazán biztonságos így akkor. Tavaly előtt vettem egy Duke-ot, annál meg a conti motion dudorodott ki nálam. Természetesen az nem volt garanciás, ugyan úgy mint a párás kijelző!
Hello
Kb 2000km lehet a gumikban épp tegnap raktam vissza öket mert megy műszakizni a motor, még idén nem mentem vele de ha gondolod tudok rajta egy profil mélységet mérni mennyit kopott le a futott kilóméter után, bár mikor új volt nem mértem meg milyen mély volt mert még így is eléggé újnak néz ki a gumi.
Motokrossz gumit szeretnék választani kemény száraz pályára (Veszprémvarsány). (YZ250F)
Szeretném kérdezni, hogy van e valakinek tapasztalata Bridgestone X40 vagy Dunlop MX53, Micheline SC6 Hard gumik valamelyikével medium-hoz képest.