(első/hátsó)
) Én, a BRIDGESTONE BT-002-es mellett tenném le a voksom!
közúton szinte semmit, hidegben még kevesebbet
megyek. De amit írtál, arra semmiképp nem célszerű túlzottan tapadós gumit venni. A városi és autópályahasználat hamar megeszi a gumi közepét. A sportgumik pedig nem a tartósságukról híresek. Valamint szélsőséges időjárás mellett, pl +15 C alatt nem tudod őket üzemmelegre melegíteni
Ráadásul egy CBR600RR elég erős ahhoz, hogy a hátsót gyakran kelljen cserélni. Talán egy ilyen körülmények között motorozó tulajdonos több infoval tudna szolgálni
Vagy használd az RR-t pályán és akkor tudok tanácsokat adni!
Nostehát kérdezném tisztelettel, hogy milyen gumit ajánlanál nekem a következő felhasználási feltételek mellett: CBR600RR-re kellene, verseny célokra nem használnám, városi közlekedésben, és autópályán nyúznám nagyjából egyenlő arányban. Tavasztól őszig motorozok, de mondjuk inkáb úgy, hogy fagypont felett, így egyértelműbb
... Köszi! Asszem akkor tök mind1 melyiket vállasztom a 2 kiszemelt közül. Már csak azt kéne tudnom, hogy pl a "Bridgestone BT002"-ből a "002" az mit jelez? Nekem most a gyári BT 012-es van fent és elég ratyi...
Viszont mivel az esetek többségében száraz körülmények között motorozik az ember, oda kell egy tapadós gumi, ha közben leesik az eső, akkor mértékkel és fokozott óvatossággal kell közlekedni.
csak utcán használod a lomot, vagy mész pályán is?
utcára a legtöbb túragumi elég, persze lapon ne csapd rá a csutkát