)a mai kor kívánalmait,a választás nagyrészt a hitvalláson múlik.
Ez valóban evidens. Felhasználói oldalról abba is érdemes belegondolni, hogy hogyan lehet olyan készletet tartani ami lefedi az összes forgalomban lévő motor abroncs méreteit, viszont nem tartalmaz az adott évnél idősebb gyártású darabot, a gyártási periódusok gyakoriságát is figyelembe véve.
A kisebb tömeget leszámítva miért?
Én nem tartom a gombás megoldást a legbiztonságosabbnak, magamnak sose úgy csináltam!
Te mivel javítanád motorgumidat saját célra?
Mondjuk én gumiszerelés után is csak a saját keréktengelyemen a kerékben lévő kerékcsapágyakkal statikusan nézem meg a kereket.
Pirelli d corsák és Metz. racetect,stb. -nél max ha 5g kellett(ritkán volt 10g is de eszméletlen ritka), igaz a felnim is tökéletes állapotú.
Te pörgetni szoktad vagy csak statikusan?