Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hol lehet venni ilyen intelligens csepptöltőt 3ezerért?
Bocsi ez egy baromság! Télen jó időben motorozunk,aztán a vasat nem kell ELTENNI!
Elmondom a nagy 'titkot"! !Télre teletankoljuk a vasat(hogy ne rohadjon a tank belseje) viszont a karbikból/injektorokból leengedjük a benyát,aztán visszazárjuk a leeresztőcsavarokat,hogy tavasszal iduláskor friss benyát kapjon a vas!(Különben az adalékok megfoghatják a szelepeket,aztán tavasszal csak köszörültetsz!)Veddki az aksit és töltsd tele,majd fagymentes helyen tárold,és mielőtt tavasszal elindítanád,mégegyszer töltsd tele!
Telók alatt bakold fel,a gumikat engedd félnyomásra,persze ezt miután megmostad a gépet!
Ha ezket a leálláskori dolgokat tavasszal visszaállítod,szinte biztos a problémamentes TAVASZ!
Széles utat:Fenyő
Hello emberek szigetszentmiklós és környékieknek van egy kevés helyem télitárolásra kb 10-20 motort is akár kb 4-5ezer havonta és abba benne van hogy minden héten ápolom a gépeket beinditom igény esetén akku töltés kiszedés tavasszal kedvezményes tavaszi felkészités is lehet indulo szervizünkben!

Tel.:30-493-23-10
focitrom@citromail.hu
Jajam látom, én is valami hasonlóra gondolok. Hát az aluheggesztésben nem vagyok járatos Esetleg tudnál adni egy mail címet, mert ott még kérdeznék pár dologról... kösz
Én csináltam emelőt a másik meg most éppen félig van kész mert a sajáthoz készül emelőszemeshez, a másiakt emgnézheted a képeim között asszem van olyan kép amin azon van a gép! amugy nem ekll semmi extra egy kis vas flex hegesztő meg egy kis gondolkodás, de ha tutsz alut hegeszteni akkor azzal még jobb :)
Köszi de én a városon kivülieknek ajánlom a helyet több mint 20 motort is tudok elrakni annál olcsóbb minél többen vannak de amugy már 5000ért jöhet bárki akit érdekel riszatos helység vagy örökkel örzött helységben is!
na azért megkérdezem még ezt a Kawa fórumban is
jahh meg arra is kíváncsi lennék h valaki csinált e otthon motoremelő bakot, és mindezt hogy tette
én a XIV-ben, garázsban tudok helyet, havi 6000.
vagy esetleg valaki tud olyan irományt a neten ami szakszerűen leírja mindezt? köszi
én bennehagyom, teletankolva....tavaly is így volt, és semmi baja.
Sziasztok!

Na, most végigolvastam az egész topic-ot hogy megtudjam a számomra fontos dolgokat de még mindig nem lettem okosabb... hogy akkor most le kell engedni a benzint és ki kell járatni a motorból vagy sem? Az olaj az már világos, de azt nem fogom lecserélni mert még csak 600 km van benne... Az összes többi dolog világos
Hello emberek ha érdekel valakit motorját nem tudja télire sehova lerakni szigetszentmiklós és vonzáskörzetében és biztos kezekbe adná tárolni havi 8-10e körül az keressen telefonon a részleteket telon!30-493-23-10
3ezerért lehet kapni intelligens töltőt, amin egész télen rajta hagyhatod az akkudat!
Hello emberek ha érdekel valakit motorját nem tudja télire sehova lerakni szigetszentmiklós és vonzáskörzetében és biztos kezekbe adná tárolni havi 8-10e körül az keressen telefonon a részleteket telon!30-493-23-10
Na meg neha jo nagy terpeszben Bar az kellemetlen mikor rafagy a plexire a lehellet, es ha felhajtod, a szepen megindult konny is azon munkalkodik, hogy lefagyassza a szemhejat
Koszi, meg idejeben sikeresen megkotottem a biztositast, ugyhogy rendben vannak a papirok mindenfele terheles nelkul. Sajnos megbantam hogy nem raktam le telen, kicsit megkezdte a hideg (sargult kipufogo), es hiaba figyeltem hogy ne menjek ha frissen szort az ut, igy is kapott egy kis sot. Na de most mas gondok jarnak a fejemben, ugyanis ki akarom hozni angliaba, es itt a biztositasi rendszer teljesen mas. Fel evig tartozkodhatom hataron belul 1 eves idotartamban, viszont ha importalni akarom, szerintem a gatyam is rafizetem. Arrol nem is beszelve hogy nem is biztos hogy kapok ajanlatot, mivel itt tul eros gepnek szamit a koromhoz viszonyitva. Hulyeseg, mert itt ugysem lehet szaguldozni, nem lehet elmenekulni, es szerintem ugyis az agyban dol el hogy mennyire eros gepet tudunk kezelni... Eladni nem akarom, tulsagosan szeretem, nem is beszelve hogy mennyit buknek az aran. De itt pozitivum, hogy ha valaki nem fel az esoben motorozastol, gyakorlatilag par hetes pihit leszamitva egesz evben ideny van :)
persze ez a "hivatalos" töltési eljárás (1/10 áram), azért annyira nem kell félteni az akksikat. Ha kíbírja azt a közel 100A-es áramcsúcsot indításkor, akkor nem fog tönkremenni pár perc, 'Uram bocsá' fél órás 3-4A-es töltéstől.
Nekem is van (szovjet)
A gond nem a zselés akksi, hanem az, hogy ezek a töltők legkisebb fokozaton is (legalábbis az enyém) nyom 3-4 ampert, később ugyan visszaesik 1-re, de még az is majdnem sok.
Mert ugye az tudnivaló, hogy a kapacitás 1/10 részével (A) szabad tölteni, a motorakksik meg általában 10 Ah körüli kapacitásúak, tehát max. 1 A-rel illik tölteni. (Kivéve ha sürgősen indulni kell )
Az akku pedig még jobban szereti, ha még kisebb az áramerősség, és inkább a töltési időt növeljük,
Rosszul mondták. Ha nincs jogsid, akkor kell a kötelező bizt. pl. átírni sem lehet anélkül, nem tudom, hogy írták a nevedre. kösd meg minél előbb, mert rád fogják terhelni a kimaradt időszakot, de nem is bizt. díjként, hanem Mabisz díjként, ami jóval magasabb. Aztán ha megkötötted, akkor lehet szüneteltetni, ha kivonod a forgalomból a járgányt. Ha esetleg van ismerős üzletkötőd, akkor lehet hogy a novemberi biztosítóváltási tumultusban meg tudod úszni (egy kis csalással) a Mabisz-díjat. Ezt csak pletykában hallottam, nem tudom mi igaz belőle.

Az első kérdésre: valóban elsősorban a hosszú állás miatt kell téliesíteni, bár az akksi nem örül a minuszoknak sem, dehát az autóval sincs téliesítési procedúra, ha használjuk.
helló!
Győrben tudok segíteni motorok téli tárolásában.
akoslampert kukac gmail . com
Bár a 20éves konstrukció lehet, hogy valóban nem kedvez a "zselés" akkunak. Merthogy az tulajdonképpen nem zselés, hanem csupán gondozásmentes, zártcellás akku, az igazi zseléset nem éri meg motorba szerelni...
Rátenni ráteheted, csak ne hagyd rajta egész télre. Mellesleg, ha egyszer feltöltöd rendesen, utána tavaszig nem is biztos, hogy lemerül álltában.