Like this one here -- KÉÉÉP!
Lendkereket le lehet szedni úgy is, ha szerencséd van!, hogy a lendkereket magadfelé húzva, a főtengely végét meg ütöd kalapáccsal. Természetesen a csavart \ anyát tekerd fel annyira, hogy csak épp egy kevés hézag legyen, hogy le tudjon mozdulni a lendkerék.. Enyhén szólva is kókány-sufni megoldás, de mivel nincs eszközöd kénytelen leszel így neki esni.. Lehetőleg ne 20kg-s bontó kalapáccsal "koccintsd meg "
de tudom hogy viccből irtad
ebböl adódóan,a deknit szétveri ,a láncvezetöt ugyszintén.Van egy másik mocim ugyanez a tipus,amivel szintén ez volt a gondom,2 dekni és 3 gyujtáscsere
,azért vettem ujat ,hogy ne legyen gondom,de nem jött össze sajnos....... Tipushiba lehet? Esetleg valaki elátkozott?
Köszi a választ Üdv.
. Volt most egy balesetem, amíg vártam biztosítóra, kicsit rendberaktuk a karbisort: szétszedve, kipucolva, összes tömítés és a tűszelepek kicserélve, beszinkronizálva. Azóta nagyon szépen pöfög, 2 nap állás után, szívató nélkül pöccre indul, stabil az alapjárat, jól húz, stb. Egyszóval minden rendben van vele, egy dolgot kivéve. Álló helyzetből finoman (nem nyélgázon) indulva, közvetlen az indulásnál az 1500-as alapjárat leesik 900-800 körülre, a motor elkezd szenvedni, majdnem lefullad, nem tud felpörögni. 2mp után magához tér és megy rendesen. Ha nagy gázzal indulok és tovább csúsztatom a kuplungot, akkor nincs ilyen gond, csak ugye az se jó. Lassításnál, ha alapjáratig lelassítok majd onnan gyorsítok már ninc silyen gond, egyik sebességfokozatban se.
Nincs fő fékhenger, akkor mivel húzod a féket?
Figyelj, azt nem tudom, hogy van meg oldva a Derbi blokkja, de ha a deknivel össze van kötve a forgattyúsház és a váltóház, azaz a főtengely szimeringnél van motor olaj, akkor simán füstölhet amiatt, hogy a szar szimmering mellett bekajálja a motorblokkban levő olajat. Karbi állításra szintén lehetséges, hogy azért nem reagál, mert falsot szív a főtengely szimeringnél. Kiforogni azért nem tud, mert elvész az elősűrítés a főtengely szimeringnél.
Egy ktm lc4 -ben csattog a szívószelep felöli oldalon a hengerfejben valami. szelep jól zár , benzint nem engedte mikor feltöltöttem a torkot,tehát a szelepalatt nincs senki.mindig szívószelep zárásnál van az a csattanó hang.vezérlés jó helyen van,himbák teljesen felújítva (görgő,hézagállító csavar új).Segítséget előre is köszönöm.