{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5586738] 2020. 01. 21. 18:11
petyarider
Van a valtotengely vegen egy kis fem lap aminek a vegen egy gorgo van. Az nincs jo helyen. Vedd vissza a deknit es rakd helyere
[#5586737] 2020. 01. 21. 17:57
zierer00
Adott egy 50 KTM motor, lábváltós. A váltó tökéletesen működött de miután egy oldaldeknit cseréltem nem működik. A kuplung valószÍnű hogy kiemel azt érzem, de a váltó maga nem vesz be egy sebeséget sem néha néha eltalálja valamelyiket, de igazából mint ha be lenne esve levele nem lehet váltani mert mintha a padlót nyomnám felvele ugyan úgy kiakad és nem vált. Mitől lehet? Elkopott? Ilyen hirtelen?
[#5586649] 2020. 01. 21. 9:23
K.István.
ìrjál be magadnak egy nagy piros pontot! :)
[#5586636] 2020. 01. 21. 8:45
ferivagyok
[#5586635] 2020. 01. 21. 8:37
K.István.
Múltkor rákerestem szintén a kormánytelo kapcsán, ahova szintén axiál szimering kéne, de TSX típusból 3 féle méret van...Nem kívánok ajtóstól rontani a házba és egyedit gyártatni, ha volna a piacon már olyan méret amit csak rendelni kell, d elteszem /eltettem tartalékba...
Köszönöm mégint.
[#5586619] 2020. 01. 20. 22:32
csövi
superseal.hu-t próbáltad? Gyártanak is.
[#5586614] 2020. 01. 20. 21:29
K.István.
Köszönöm a felajánlást.
Az egy központi rugós biztos hogy erösebb szárral mint 10-12mm...
Èn egy "univerzális" megoldást keresek, mert ugye több motorom is van, és azokon is jó lenne ilyen müveletet néha elkövetni.
De még egyszer -igen nagyra értékelem a felajánlásod-köszönöm, nem kívánok vele élni.
[#5586611] 2020. 01. 20. 21:17
drZXR
Nekem van zx10 hátsórugostagom szétszerelve szár görbe többi jó ha méretben megfelelő oda adom
[#5586610] 2020. 01. 20. 21:05
K.István.
Példa képpen adott egy GSX 1400 (2003) hátsó lengéscsillapító. Jellemzöen a gyár biztosít hozzá alkatrészt, csak komplett szerelve cserélhetö. Jelen esetben megsérült a krómszár bevonata és ez miatt a tömítés, meg a teflonos csúszopersely felülete.
Mondjuk hogy krómszárat tudom helyetesíteni akár egy csomagtartó gázrugójának a szárával, és perselyre is van beszrezési forrás, de a speciális axiális dugattyú rúd tömités nem kapható minden sarkon.
Kérdés:
Régebben láttam egy crossmotor hátsó gátlójának felújítását , ahol mutattak javító készletet hozzá (szelepek, tömítések, csapagyak, stb...) Van esetleg valakinak a tarsolyában ilyen európai forrás, ahol ilyen kapható. Vagy ilyen csak krosszmotorokhoz létezik, mezeihez nem?

Elöre is köszönöm használható válaszokat.

Üdv
István
[#5586469] 2020. 01. 20. 0:38
RC51
Lenne anyag, sok érdekes dolog történik itt de sajnos idő hiányban vagyok. Egy töltéssel foglalkozó videót is tervezek ami profibb mint a telefonos felvétel és részletes mindenki számára érthető. Ha lesz időm lesz videó is. Ezt tudom ígérni.
[#5586318] 2020. 01. 19. 10:31
Chaparral_2j
Ha minden cicergesre szetszerelnenk egy motort, az nem igazan lenne rentabilis. Ha nem produkal semmi hibat, nincs ertelme szetszedni. Belsoegesu motor sosem lesz zajmentes.
[#5586289] 2020. 01. 19. 9:36
drZXR
lehet hogy nem a vezérmű lánc hallatja magát hanem az olajszivattyú lánc csörömpől mint a videoban is de csak a blokkot kivülröl szemlélve csak találgatni lehet szét kell szerelni
https://www.sportmotor.hu/vide...
[#5586235] 2020. 01. 18. 22:20
mosön
Nekem 71 ezer van benne de nem hallok ilyen hangot.A vezérműlánc és feszítő eredeti.Tavaly mértem szelephézagot de értéken belül volt.Tudok olyan CBF-et amely 100ezer Km felett van de még semmi ilyesmit nem cseréltek.Információm szerint 80 ezer alatt még nem kell a szelephézaghoz nyúlni.
[#5586207] 2020. 01. 18. 18:13
Vidom
Ja. Próbáltam segíteni, mégis több infó mintha beírom hogy nem hallok semmit....
[#5586201] 2020. 01. 18. 17:48
KériLaci
Tökmindegy mit tud a teló, felvételről nem lehet diagnosztizálni az ilyet.
[#5586170] 2020. 01. 18. 17:06
Vidom
Ez jo.
[#5586169] 2020. 01. 18. 17:06
Vidom
Nincs erre utalas es a meretre sem.
[#5586163] 2020. 01. 18. 16:40
Chaparral_2j
Ez egy olyan bonyolultsagu dolog, mintha az orvosnak feltennel egy videot, ahogy veszed a levegot, majd megkerdezned tole, hogy van-e valami bajod.

Azt megallapitja, hogy bajod van, ha mondjuk osszeesel a videon.

A te videodban nincs vodor csavar, vagy szarazkuplunghang, ebbol kiindulva jo minden. Hangokbol diagnosztizalni szerintem komolytalan dolog.
[#5586158] 2020. 01. 18. 16:20
jimy_L
Nézd meg a service manualba, mikor kell ellenőrizni a vezlánc feszítő rugóját. Vedd ki a rugót és mérd meg nyugalmi helyzetben adja e a gyári hosszt. Vannak típusok ahol a rugó ellenőrzését x kilométerenként ajánlott elvégezni.
[#5586156] 2020. 01. 18. 16:17
Vidom
Ennyit tud a telo. Azert raktam kozel es valtoztattam a fordulatot kozben.
[#5586155] 2020. 01. 18. 16:14
F.Levi
ha szar a feszítő benne, ami előfordulhat akkor kb 2000 fordulat felett hallhatóan fog zörögni-csörögni, ha szar lenne a feszítő azt észre vennéd, feltűnő a hangja.

Amúgy videókból kb semmit sem lehet megállapítani.
[#5586148] 2020. 01. 18. 15:53
Vidom
Es ilyet hallottal a videon?
[#5586145] 2020. 01. 18. 15:50
Chaparral_2j
Az vodor csavar hang szokott lenni, ha a feszito meghal.
[#5586133] 2020. 01. 18. 15:16
Vidom
Szoritkozzunk a kerdesre uraim! :)

Szervizkonyv intervallumot tartom a hezag ellenorzesre. De hall valaki valamilyen lanc nyulasra vagy feszito problemara utalo hangot?
[#5586131] 2020. 01. 18. 15:10
KériLaci
Majd meghallja ha átégett a szelep