{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5647842] 2020. 10. 19. 17:10
ini
az ÖBB
[#5647822] 2020. 10. 19. 16:10
Zoli32
Meg BBQ.
[#5647812] 2020. 10. 19. 15:39
Bogyó_bá'
Van OBB is....
[#5647810] 2020. 10. 19. 15:35
Pocses
Csak már az OBD-t ne írnátok ODB-nek.
[#5647805] 2020. 10. 19. 14:57
F2
Megint nagy bölcsesség.... az a bicikli
[#5647803] 2020. 10. 19. 14:41
elektro-motor
Motor az , aminek két kereke van, és lánchajtással !
[#5647772] 2020. 10. 19. 12:59
KériLaci
De abból is csak a Honda OHC
[#5647771] 2020. 10. 19. 12:58
KériLaci
[#5647770] 2020. 10. 19. 12:58
elektro-motor
Kifelejtetted a láncfűrészt!
[#5647739] 2020. 10. 19. 12:34
F2
jól tudod
[#5647714] 2020. 10. 19. 12:10
ini
olyan is van
meg robogó is meg biztos több minden
de ahol egy henger űrtartalma nincs legalább 350ccm az buzi, ezt minden angol tudós meg tudja erősíteni
[#5647703] 2020. 10. 19. 11:46
Bogyó_bá'
Én úgy tudtam, hogy az egyhengeres az a fűnyíró meg a rotakapa....
[#5647695] 2020. 10. 19. 11:34
ini
a motor az egy hengeres
esetleg kettő, de csak ha nem érnek össze a hengerek
[#5647687] 2020. 10. 19. 11:19
elektro-motor
Többször hallottam a nyáron, hogy a "Forma1"-et idéző hangon valaki halad az elkerülőn a szrjával ! Már többször leírtam: Ezeknek nincs ott a célban a szervizkocsi. Ezért kellene , hogy gondolkozzanak csöppet!! Persze ha menne ez a dolog!
[#5647683] 2020. 10. 19. 10:31
ferivagyok
bárminél előfordul a szelepleszakadás amit néha forszíroznak (tiltatás orrba szájba , pukkantózás stb) egy kedvezőtlen holdállás napján utoléri a dugesz a szelepet és csatt van olyan konstrukció ami jobban bírja a kiképzést valami nem, pláne ha már túllépte 50000 et , persze fokozza a dolgot a kihagyott olajcsere meg a nemtom milyen a hűtőfolyadék sose néztem hozzáállás
[#5647677] 2020. 10. 19. 10:26
elektro-motor
Így igaz Laci!
[#5647676] 2020. 10. 19. 10:24
elektro-motor
Tegnap délután minden forgó alkatrészt (tengelyt) bezsíroztam , sokkal könnyebb működtetni! Meg az elejét lejjebb eresztettem kicsit, mert a napokban úgy jártam, letettem a jobb lábamat, csak éppen ott egy gödör volt, a valamikori pocsolya helye, így szépen a motorral együtt jobbra dőltem, bsssza meg a huha stb! Majd felkeltem és leporoltam magamat. Kurva szr volt a motort felállítani, (250 kg körül van a súlya) Szerencsére volt a közelben egy ember aki segített.
[#5647657] 2020. 10. 19. 8:11
KériLaci
Ini kizárólag terepmotorokban tud gondolkodni. Mást nem ismer, azt vetíti ki minden másra.
Szerintem egy bazi nagy egyhengeresnél a mozdonyhoz méretezett szeleptányérokkal, egészen más problémák tudnak kialakulni, mint egy óramű szerkezetű 4hengeresnél.
[#5647641] 2020. 10. 18. 21:09
mosön
CHAMPION RN1C-t tegyél bele.
[#5647613] 2020. 10. 18. 19:36
Geofhun
Szevasztok motorosok! Automata szivató dúsíthatja a keveréket és okozhat pl szikra kimaradást? Ezt produkálja.Illetve a piaggio blokkos karburátoros sr-be milyen a gyári hőértékű gyertya?
[#5647461] 2020. 10. 18. 11:05
Chaparral_2j
Mar amelyik motornal.
Tobb, nem uzemoras utcai motornal a szivoszelepek titanotvozetbol vannak, es tobbszor tudsz allitani hezagot.
[#5647429] 2020. 10. 18. 6:59
petyarider
Sziasztok,
A szelephézaghoz csak annyi köze van a szakadasnak, hogy a titán ötvözet elkezd nyúlni (csökken a hézag) és utána jellemzően már szakad is. Ha suruen után kell állítani akkor valóban a szakadás kódolva van. Tipikus tunet CRFeknel
[#5647428] 2020. 10. 18. 6:58
ini
Végülis csak annyi hogy minél többet állítod annál több óra van benne
Nekem 200-nál lett állítva 600 felé meg jött volna a csere
[#5647422] 2020. 10. 18. 1:27
Chaparral_2j
Semmi koze a szelephezaghoz.
[#5647409] 2020. 10. 17. 22:14
ini
Én kettőnél több endúrót tudok ahol leszakadt a titán szelep feje
Olyan mondta aki szereli őket

Ha hazudott akkor én is