{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5570734] 2019. 10. 22. 4:44
Döme00
[#5570733] 2019. 10. 22. 4:42
Döme00
Sziasztok
Segítségre lenne szükségem, van egy ktm smc 660 om, olajat cseréltem benne és sehogy nem tudom légteleníteni a rendszert. A könyve azt írja hogy a blokkba kell 1,3l olaj a váznyakba kell 0,6l ezt fel is töltöttem majd a motor be indítása után elvileg kb 20 másodperc után a váznyaknál a betöltő nyíláson ki kellene szuszognia a levegőt és folyni kellene az olajnak, de nálam nem történik semmi. A képen be karikázott olajcső csavarjait meg lazítottam a blokk oldalán a kuplung dekliből tolja fel a levegőt de ezen kívül semmi mást, a váznyak alján az olajszűrő felett lévő csavart is ki csavartam de olaj nem jön se levegő. Már azt is csináltam hogy az olajat le engedtem a vázból levegővel át fújtam hogy nincs e dugulás de mindenhol át szelelt.
[#5570628] 2019. 10. 21. 8:37
motorskiller
Bowden, Lamella, kuplungkosár, rugók ellenőrzés....
[#5570627] 2019. 10. 21. 7:55
KériLaci
Ez mindig így van.
[#5570626] 2019. 10. 21. 7:53
KériLaci
Én mindig a gyári állapotokra törekszem. Elég okosan kitalálták ezt a japók.
Aztán ha a karbi tuti gyári, akkor jöhet a hibakeresés a többi helyen.
Kompresszió, légszűrő, szelepek, falslevegő, kipufogó...ja igen, kipufogóból és légszűrőből is a gyári a legjobb, a fojtás nélküli szarok csak elcseszik a motort, ha ész nélkül rakosgatják.
[#5570617] 2019. 10. 21. 0:15
Chaparral_2j
Hogyne, rosszul kerdezett, az o hibaja :D
Egyertelmuen :D
[#5570616] 2019. 10. 20. 23:43
elektro-motor
Akkor aki tanácsot kér Ő is leírhatná részletesebben,, hogy mi a baja! Telefonon és gépen amúgy sem lehet motort javítani. De beszélgetni, ötleteket adni szabad ebben az országban még egyelőre!
[#5570614] 2019. 10. 20. 22:23
kawa70
[#5570613] 2019. 10. 20. 22:18
Chaparral_2j
Legeloszor meg kellett volna nezned, milyen tipushoz adsz eppen tanacsot :D
[#5570612] 2019. 10. 20. 22:17
Chaparral_2j
Elsokent jeladot vizsgalnek, fotengelypoz jelado, vagy veztengely poz jelado. Biztosan nem olyan egyszeru problema, mint pl gyertya.
[#5570611] 2019. 10. 20. 22:03
elektro-motor
Igen , főleg ha sokszor van elengedve a kar ilyen ugrásszerű induláshoz! De gondoljátok el, a blokk csapágyainak fogaskerekeinek az igénybevételére, hogy a láncot lánckereket annak a rögzítését ne is említsem. Majd amikor el akarja adni, megkímélt nemdohányzó orvosnő lesz a tulajdonos!
[#5570604] 2019. 10. 20. 21:11
K.István.
Megnezheted, hogy nincs-e kiszalkasodva a bovden, de valoszinü hogy lamellak környeken van a hiba forrasa. De erdemes megnezi a Kupplung kosarat is hogy nincs- e beverödve. A lamellak a bordakba csunyan bele tudjak munkalni magukat.
[#5570603] 2019. 10. 20. 21:09
elektro-motor
Akkor viszont nem értem az egészet, vagy Te nem tudtad jól leírni, hogy mi a gond vele!
[#5570602] 2019. 10. 20. 21:05
K.István.
Van hogy egy gyertya csere megoldja a problemat. Ha most volt eppen, akkor elöbb tedd vissza a regit.
[#5570583] 2019. 10. 20. 19:51
bagi-01
Ezen mechanikus kuplung van.
[#5570578] 2019. 10. 20. 19:38
elektro-motor
Van elég olaj a hidro-tartályban? Legelőször ezt nézd meg! Legelőször ezzel kellett volna kezdened. De sokkal jobb lenne, ha szerelőhöz vinnéd mielőtt vmit elbszol!! A hidraulikus kuplung rendszere valahol beszrt! Vagy csak hidraulika olajat kell beletölteni mert utoljára "nyócéve" tettek bele olyant!
[#5570577] 2019. 10. 20. 19:38
Rusvai79
Sziasztok segítséget szeretnék kérni.van egy gsxr 750 k6 motorom olyan gond van vele,hogy ha hidegen indítom tökéletesen indul de ha tul lépi a 80 fokot nem akar egyáltalán beindulni meg kell várni hogy visszahuljon. esetleg valaki találkozott már ilyen problémával és tudna segíteni hol lehet a baj vallaszotokat előre is köszönöm
[#5570560] 2019. 10. 20. 18:48
bagi-01
Hello.Segítsèget szeretnèk kèrni.Vettem egy 2007 rmz 450 et,ès elinduláskor kuplung kar ki engedèsekor,nagyon kint fog ès nem lehet csúsztatni hanem ránt egyet ès ugy indul.Nincs az a finom csusztatás,sőtt nem is lehet csusztatni,csak egy pont ahol ránt egyet ès elindul.Mi lehet a problèma?Válaszokat ès a segítsèget előre is köszönöm!
[#5569254] 2019. 10. 13. 13:56
Szirk87
Szelephézeg talán kicsit nagyob a kipufogó oldalon, kompresszió 10 körül, membránok jók..
[#5569253] 2019. 10. 13. 13:49
csövi
Minden lehetséges. Ha jól akarod megcsinálni akkor az úgy indul hogy szelep hézag ellenőrzés/állítás kompresszió mérés. Ha ezek jók akkor jöhet a karbi. Membránokat is meg kellene nézni nem-e lukasak. Úszószint stb.
[#5569251] 2019. 10. 13. 13:08
Szirk87
Sziasztok!
Van egy Yamaha xj600-am, de már kezdem meggyújtani. Eddig sokat fogyasztott és nem ment, próbáltam kisebb - nagyobb fúvókával, kisebb nagyobb úszószint, új tűszelep de nem az igazi továbbra sem.(kormos a gyertya)
Nagyobb fúvókával terhelésen (5. és 6. ban) 7.5 ezernél mos kisebb fúvókával 6 ezernél nem akar többet forogni. A karbinál lehet probléma vagy a szelephézag vagy mi a ....?
[#5569241] 2019. 10. 13. 12:05
ini
a fékcsőhöz kell szigszalagozni a jeladó vezetékét úgy nem fog elszakadni
én ezt annó úgy oldottam meg hogy vettem ilyen 50forintos reed csöveket ráforrasztottam egy vastagabb dupla szigetelésű fali vezetékre
rámelegítettem néhány réteg zsugorcsövet és a reed részt fbs-el felragasztottam a fékmunkahenger belső felére
a tárcsára meg egy mágnest és meg is volt a tuti mérőke
[#5569234] 2019. 10. 13. 11:31
KériLaci
Azok, bár pontosak, de késleltetve mutatják a dinamikus sebesség változást. Elég zavaró tud lenni.
A jeladósok gyakorlatilag azonnal.
Bár ha csapatok akkor mindent nézek csak az órát nem. Pálya motoromon nincs is műszer.
[#5569214] 2019. 10. 13. 10:47
Norki
Egy krosszmotorról van szó.Ebben gyárilag nincs aksi.
Megpróbálom a sigmát.Ha véletlen nem válik be akkor majd kitalálok valamit.
[#5569209] 2019. 10. 13. 10:41
Norki
Ez nem megoldható.Nincs okostelefonom.