{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5491522] 2018. 10. 16. 12:15
mafia05
És ezeket lehet tekercselni vagy új kell belőle? Csak hogy próbálkozzak-e vele vagy új mehet a helyére... Gyújtás kapcsoló nincs rajta egyébként.
[#5491491] 2018. 10. 16. 7:27
Vidom
Gyertya hoertek jo?
Altalaban betekerestol kifele kell tekerni a pilotcsavart 1.5 es 2.25 kozott.

A szivati betetek masik karbibol kivehetok es cserelhetok.
[#5491489] 2018. 10. 16. 6:59
kiskoji
Második nagy nekifutásra meg is van. :]
Annyit variáltam még, hogy tettem a két problémás csatlakozás alá egy-egy bilincset, hogy ne kelljen a kiput kocogtatni.
Valamikor a nyár végén lesz a műszaki, addig csak kiötlöm, hogy teszem majd vissza.. :P
[#5491486] 2018. 10. 16. 6:37
szegecs666
miért nem jelenik meg amit irok a fórumba?
[#5491473] 2018. 10. 16. 6:34
szegecs666
Sziasztok.tegnap tettem fel egy kérdést az hova tünt?
[#5491471] 2018. 10. 16. 6:34
szegecs666
sziasztok kis segitséget kérnék
japán vas(Gpz 900 R)
tünetek
iszonyú büdös ,csipi a szemem a füst(bár nem füstöl láthatoan)
jol gondolom hogy sokat kap?
de miböl?
pilot csavarokon tekerjek ?
de merre,?
3gyertya kormos,egy patika.
karbi felujitva,uj fuvokák,tüszelepek(fészek nem cserélhetö)
memránok jok
2napig volt nyomásprobán,nem folyik be egyik sem
uszószintek szintek tökéletesek
lehet hogy csak egy szinkron kell neki?
de akkor mitöl iszonyu büdös?
a másikkal 3 honapig jártam szimnkronizálatlanul,mégse volt semmi szaga a kipufogonak(csak a szokásos)
elözö karbival nem volt ez a jelenség,ott mind a négy gyertya tökéletes volt.
a szivatok közül tört el 2. ,természetesen a 2. belsö....a kisvég pattant le roluk amit kihuz a rudazat.
[#5491454] 2018. 10. 15. 23:13
Horika97
Gyújtáskapcsoló betét? Autómmal jártam így... minden volt csak nem indult, hiába tekert
[#5491441] 2018. 10. 15. 21:19
RC51
CDI gyújtásnál a töltő tekercs ha zárlatos akkor kevesebb feszültségét tölt a kondenzátorba így az energia kisebb ami a trafón kisül. Normál esetben több száz volt is lehet a tekercsen széthúzott csatlakozónál. Minden motor más így a saját adatait kell nézned.
A jeladó tekercs ha működik akkor van szikra mivel az gyújtja be a tirisztort.
[#5491353] 2018. 10. 15. 18:17
GaborfarkaS
Hi
teljesen kikönnyezve 2,4 liter
[#5491350] 2018. 10. 15. 18:10
mafia05
Az lesz a következő próbálkozás meg egy új gyertyapipa és gyújtókábel.
[#5491341] 2018. 10. 15. 17:53
ini
Ha gyenge a szikra akkor akár trafó hiba is lehet
[#5491334] 2018. 10. 15. 17:29
mafia05
Aksi, test jó. A jeladó elvileg jó azt mondja aki próbálkozik vele, azt hiszem 100 ohm-ot mért. Közvetlen a szívócsatornába hidegindítóval sem csinál semmit. Ha törött is a szeleprugó azért csak pöffenne valamennyit vagy nem jól gondolom? Alapjárat közeli állapotban állt le egyik pillanatról a másikra. az ék sincs elnyírva a lendkeréknél.
[#5491325] 2018. 10. 15. 17:10
ini
Nekem a fh jeladó ment el vadászni
Mérj rá
Sajnos a husky csak egyben adja a tekercsel de a korabeli exc gépeken is ugyanolyan a jeladó és át lehet mókolni
[#5491295] 2018. 10. 15. 16:01
aya
Nekem annó a husabergen eltört a kipuffogó szelep rugó, de a helyén maradt minden , s ránézésre nem látszódott semmi...
szelephézag mérésnél derült ki....
emiatt nem indult...
[#5491232] 2018. 10. 15. 12:51
pityke71
Hi!
Ugyan ezek ismételgetése, plussz a melegítés.És sok türelem!
[#5491171] 2018. 10. 15. 7:43
Yamaha fan
Aksi, testkábel ok?
[#5491135] 2018. 10. 14. 21:51
mafia05
Heló! Egy Husqvarna te 450-ről lenne szó egyszer csak leállt azóta nem indul. Mechanikus baja nincs a motornak. Nem tudom mekkora szikrát kell adnia, de ránézésre nem valami nagy. Gyertyacsere, cdi csere megvolt és nincs javulás. Meg sem pöffen hidegindítóra sem.
[#5491060] 2018. 10. 14. 17:24
kiskoji
Egy kis segítséget szeretnék kérni:
Tud esetleg valaki valami praktikát össze'rohadt' kipufogóelemek szétválasztásához? (a leömlők és a dobok összekötő csöveit kéne széthúzni)
Nem mennék emiatt szervizbe, ha nem muszáj, a 4 leömlőből kettő már szépen lelazult, de a hátsó hengereké nem enged egyelőre.
Minden csavar/bilincs leoldva, kocogtatás, mocorgatás, WD40 volt meg eddig.
Gondoltam még melegítésre is esetleg..
Ötletek?
Köszönöm előre is!
[#5490831] 2018. 10. 13. 9:32
versenycica
Borsi Árpád nevezetű "úrral" vigyázzatok, fényezőnek, szerelőnek, lakatosnak, karosszériásnak adja ki magát, a járművel lelép, tönkreteszi, eladja az alkatrészeit, stb, több rendőrségi ügye van, sok embert átvágott már, Pesten is ingázik. természetesen semmi szakmai tudása. Több kárt okoz, mint hasznot. Heves- Pest megye főleg.
[#5490815] 2018. 10. 13. 8:55
Sityu38
Sziasztok!Érdeklödöm hogy a Cbr 600 f2-be mennyi hűtő folyadék kell?
[#5490791] 2018. 10. 12. 22:08
Horika97
Köszi a választ!
[#5490760] 2018. 10. 12. 20:58
petyarider
Tárcsa gyílkos! de jól fog!
[#5490749] 2018. 10. 12. 20:51
Horika97
Sziasztok! Valakinek van tapasztalata Ferodo fékbetétről? Találtam akcióba az R1-emhez, nagyon gondolkodom rajta, hogy meg kellene venni. FDB2217XRAC a típusa. Pálya betétnek árulják. Hozzáteszem, kemény féktávokat használok, de javában utcán megyek.
[#5490156] 2018. 10. 11. 14:21
brumi7r
Coca Cola még a fogadból is kiszedi a kalciumot, lehet ezt is eltünteti. Egyébként mosd esővízzel vagy legalább mosás után öblítsd le tiszta esővízzel! Kocsit is mindig esőben mosom, igaz csapvízzel de miután leöblítettem a szutykos habot a slaggal az eső szépen lemossa a kemény vizet és nem kell áttörölgetni. Mondjuk a szomszédok hülyének néznek mikor nekikezdek esőben kocsit mosni.
[#5490102] 2018. 10. 11. 7:39
Vidom
Csak vicc volt. Attól lefújhatom Kawa sárgára. Ja hogy nincs ilyen szin még? Majd ráfogod, hogy limitált széria.