{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5539347] 2019. 04. 23. 20:37
H.&L
Kawa zx-10 04évjárat önindító teker benzinpumpa nem megy Fi folyamatosan világít a motor nem indúl mi lehet a prbléma
[#5537994] 2019. 04. 17. 19:22
gabikar1
Pontosan! Gondosan felmatricázva :Leonardo 50... Még a vázszámot is kiegészítették egy CCM 50 - el, plusz a km órára ragasztottak egy 100-ig skálázott matricát....
[#5537936] 2019. 04. 17. 14:25
elektro-motor
Mert mindig csak ez a fékevesztett maximalizmus!
[#5537935] 2019. 04. 17. 14:25
bogyo112
Fogadjunk, hogy rendszám nélküli "ötvenes papírokkal"...
[#5537934] 2019. 04. 17. 14:24
elektro-motor
Fhúúú B+!!!
[#5537927] 2019. 04. 17. 14:15
KériLaci
Nem értem mi a gond, úgy látom még maradt a fékbetétből
[#5537920] 2019. 04. 17. 13:28
gabikar1
Aprilia Leonardo 150....."meg kellene nézni a féket is mer valami nem jó"
[#5537850] 2019. 04. 16. 22:53
Yamaha fan
Ok
[#5537847] 2019. 04. 16. 22:06
Chaparral_2j
2 db tps van, a masik a masodlagos fojtoszelephez van. allitani csak az egyiket lehet.
[#5537801] 2019. 04. 16. 18:37
Yamaha fan
Egy tps van, azon tudsz állítani is, ha simább alacsony fordulatú járást akarsz, de azt nem felügyeli másik tps.
[#5537787] 2019. 04. 16. 16:29
alpinestars924
A pirosan világító lámpa és az F1 üzenet miatt lett rövidre zárva, ekkor írta a -c00 üzenetet
[#5537780] 2019. 04. 16. 16:14
petyarider
Mert kiolvastak vmiko es nem vettek ki a rovidzarat. Ket mozdulat
[#5537772] 2019. 04. 16. 14:48
Chaparral_2j
Rovidre van zarva a dealer mode csokija
[#5537763] 2019. 04. 16. 13:39
alpinestars924
Köszönöm! Csak azt nem értem miért maradt így
[#5537761] 2019. 04. 16. 13:24
petyarider
Azt hogy nincsen hiba.
Vszeg dealer modban maradt
[#5537747] 2019. 04. 16. 10:58
alpinestars924
Sziasztok, valaki tudna ebben segíteni, mit jelent?
[#5537736] 2019. 04. 16. 8:51
Halálfa szára
Sziasztok! Megcsináltam az adaptert a V stromra és igen! Hirtelen teli gáz adásra beesett a nyomás 2 bar alá picit. Lassan növelve a fordulatszámot nem esik a nyomás rev limit közelében sem. De ugye az csak részterheles. Limiteren is csak 0.2 tized barral volt a névleges gyári minimum alatt. De akkor amikor felugrik a fordulatszám alapjáratrol limiterig, borzalmasan esik a nyomás. Az AC szűrő teljesen tiszta volt, úgyhogy pumpa és o gyűrűk cseréje lesz. Köszönöm mindenkinek a segítséget!
[#5537725] 2019. 04. 16. 8:50
Halálfa szára
Igy van, igen. Ez a következő lépés. Inkább csinálok elosztót, mert nincs kedvem most várni rá egy hétig
[#5537724] 2019. 04. 16. 8:50
Halálfa szára
Sdtv-n 2 darab tps van, egy a mechanikusan működtetett folyószelepet figyeli,egy pedig a szervomotorost, onnan ad visszacsatolást, hogy végre hajtva lett e a parancs, ha minden igaz.
[#5537429] 2019. 04. 13. 21:38
spook
Sziasztok.Érdeklődnék féktárcsa szegecseléssel foglalkotik-e valaki vagy tudtok-e ajánlani valakit.A rotor részt kellene megfordítani nekem egy 310-es tárcsán.
Köszönettel
Üdv.Robi
[#5537380] 2019. 04. 13. 15:38
RC51
Most olvastam hogy írtad hogy az jó. Még hogy szegény ami a szelep zárásával dúsúlna.
Én is üzemanyagra gondolok. Mindenképp nézz nyomást terhelésen. Egy olyan adaptert nem nehéz csinálni és venni is lehet.
[#5537379] 2019. 04. 13. 15:33
RC51
Secondary throttle valve?
Nem ismerem a típust mert itt nincs. De Suzuki érzékeny erre, ha zárt pozícióba marad akkor folytja a motort 4-5000 felett.
[#5537378] 2019. 04. 13. 15:31
Yamaha fan
TPS-ek? Egyre gondolunk?
[#5537369] 2019. 04. 13. 14:13
Halálfa szára
Tank szuszogót már kizártam. Egyébként a probléma mindenkor fennáll. Nem időszakos jellegű. A meleg/hideg üzem sincs befolyással. Az injektorok tiszták. Az SDTV hibátlan, a TPS ek is működnek néztem diagnosztikaval. Tipikusan olyan mintha szar lenne a nyomásszabalyzo szelep, azzal a különbséggel, hogy alsó fordulatszámon és hideginditaskor nincs gond. Kizártnak tartom, hogy a szonda ennyit tudjon beleszólni a keverékképzésbe. Ha jól néztem nincs is benne gyárilag, de annyira nem vizslattam. A nyomást és szállítást a benzinpumpa tankbol kivezető ágán közvetlenül mértem. Még nem szereltem ki a tankból. Hétfőn folyt. köv. , Chaparral_2j ötlete nagyon jónak tűnik, első körben terheléses vizsgálat lesz, aztán kiszerelem a benzinpumpát átvizsgálásra. Köszönöm mindenkinek az eddigi ötleteket! Szeretem az ilyen jellegű motorhibákat, mert sokat lehet belőle tanulni.
[#5537347] 2019. 04. 13. 9:45
Yamaha fan
TPS szenzorra tippelnék, a nem megfelelő pozíció jel miatt szegényen jár és 6000 környékén meg teljesen "elfogy" miatta az anyag.