{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5464916] 2018. 06. 23. 20:41
Krisz7
Üdv, gondba vagyok egy 1250-es Bandit levegő szűrő cseréjével. A gyárit szeretném lecserélni K&N szűrőre.Miótán beraktam a levegőszűrő ház nem csukódik teljesen össze. A tipus jó, utánnajártam több helyen is. Találkozott már valaki hasonloval? A régi szűrőn van egy vájat körbe ami engedi,hogy össze üljön a légszűrőház fedő része az aljával. Az új szűrőn ez hiányzik és nem ül össze a kettő. Kétlem hogy ennek igy kéne lennie,mert marad ott kb 5mm hézag.
[#5464842] 2018. 06. 23. 13:17
KériLaci
Nemiis. Anyukám azt mondta "különleges" vagyok
[#5464743] 2018. 06. 22. 21:50
ekecselek
Ha nincs gyári tömítés , akkor rakjál grafitos azbeszt szalagot , van kör és négyzet keresztmetszetű ! Kályhás , kandallós ismerőst keress , tudni fogja mi kell neked !
[#5464741] 2018. 06. 22. 21:42
Lancye
Üdv Mindenkinek!

A következő kérdéssel kapcsolatban kérném a segítségeteket. A motoromon jelenleg egy sportkipufogó van, de műszakin ezzel variálni fognak, így vissza kellene tennem rá az eredetit. A dobot, a cső végén lévő adapterhez 3 csavarral lehet felfogatni, viszont ha jól látom, a dob és az adapter között van valamiféle tömítés. A tömítés szerintem nem gyári forma tömítés, mert gumis, rugalmas a tapintása. Tudnátok segíteni, hogy a dob és a csonk közé milyen tömítés kell? Van ehhez valami speciális paszta, vagy esetleg klingerit, vagy valami más anyagból készült úgymond gyári tömítést tegyek bele?

A segítséget előre is köszönöm!
[#5464592] 2018. 06. 22. 12:28
Pocses
csak azt szoktál kliffhanger.
[#5464586] 2018. 06. 22. 11:03
KériLaci
Mi a baj? Hülyeséget mondtam?
[#5464578] 2018. 06. 22. 10:18
Zsolti85
Èrtem köszönöm.
[#5464572] 2018. 06. 22. 10:03
versenycica
Jesszus
[#5464571] 2018. 06. 22. 9:56
KériLaci
Szinkron állításhoz a karburátor beállítása is tartozik.
Ha nem dugulás akkor ez a megoldás.
[#5464476] 2018. 06. 21. 23:01
Zsolti85
Szinkront nem csináltunk mert eddig nem kellett ès most nem is tudok.hogy egy henger nem megy.csak ha húzom neki.akkor marad a karbi
[#5464474] 2018. 06. 21. 22:50
Vidom
Ennek az alapjarati levego csavar gyari erteke 2.25
[#5464450] 2018. 06. 21. 22:21
KériLaci
Karbi szinkront csináltál? Az alapjárati csavarok állításával együtt?
Ha tényleg minden jó, akkor én is Vidommal értek egyet.
[#5464449] 2018. 06. 21. 22:21
Kombináltfogó
Kösz, hogy remélem hamar kíderul
[#5464434] 2018. 06. 21. 22:09
Vidom
De nem elegge. Valamelyik alapjarati cso kanyarjaban megis van valami
[#5464342] 2018. 06. 21. 20:26
Zsolti85
Sziasztok egy kèrdès.mitől lehet hogy alapjáraton csak három henger megy de magas fordulaton megy mind a nègy.új gyertyák karbisor tiszta.kinek van valami használható ötlete? köszönöm
[#5464327] 2018. 06. 21. 19:45
InSAMinator
Nem látszik kívülről. A rúgó, ami visszaállítja, ugyanoda tolja vissza, a belső rész állapotátólfüggetlenül. Mivel az egész "tengely", ami a tolórudat mozgatja, max 20 mm átmérőjű, a külső kar pedig típustól függően 6-8 cm, az erőkar-"áttétel" kb 6-8 -szoros. Kevés belső eltérés is nagy külső változást okoz. Szóval kívülről ezt a hibát nem tudod felderíteni.
[#5464319] 2018. 06. 21. 18:50
Kombináltfogó
A kiemelő kar felső, blokkon kívüli részén lévő kar teljesen normálisan áll, ha repedne, vagy törne a kemelő kar blokkon belüli része, az e kivüli karon - ahova a bowden csatlakozik - látszana.
[#5464317] 2018. 06. 21. 18:47
Kombináltfogó
hát ez hamar ki fog derülni
[#5463946] 2018. 06. 19. 20:57
ekecselek
Ha lehet tippelni , szerintem a generátor forgórészén valamelyik mágneslap műgyantája !?
[#5463851] 2018. 06. 19. 15:47
teve007
Megmondom õszintén itt anglában talán 1 szerelõt tudnék mondani London mellett akire maximálisan rábiznám az autómat aki legutobb csinálta a fektárcsa cseŕét vagy leesett a kocsi az emelõrõl vagy nem tudom mert a fém burkolat alul vizszintesen meg volt nyomva és kamyarban dörzsölte a tárcsàt levettem a kereket kiegyengettem és jó lett. egyszoval valami történt és mint aki jol végezte dolgát visszaadta. szoval amit lehet magam csinálok a mocin is meg a kocsin is. mert itt koklerek a szerelõk sajnos.
[#5463847] 2018. 06. 19. 15:28
teve007
megmondom õszintén elõre a kuplung lamellára gondoltam mert kemény anyag viszont könnyedén eltõrtem ugyhogy igazatok lessz valami lakk maradvány vagy tömitõanyag. tegnap rákérdeztem a tulajtol 28ezer mérföld van a blokkban 5 év alatt amig nála volt semmien beavatkozásra nem volt szükség nem bontották meg a blokkot. igazábol okosabb a hétvégén belelesek a blokkba kitisztitom megprobalom megnézni amiket irtatok generator környéke. köszönöm a válaszokat. és a segitséget.
[#5463781] 2018. 06. 18. 23:26
petyarider
Igy a kepbol nehez eldonteni, tudni kellene a "kemenyseget". Ha puha akkor szilikon alapu tomitopaszta, ha kemeny akkor a generator tekercs vagy jelado lakk illetve pottinganyag kitoredzett maradvanya. Egyik sem jo
[#5463746] 2018. 06. 18. 19:30
KériLaci
Ez inkább valami blokktömítő pasztának tűnik.
A jelenléte nem azért aggasztó, mert bármi gondot okozhatna, hanem azért mert felveti a kérdést, hogy milyen igényességű szerelő volt az aki így tömített.
[#5463551] 2018. 06. 17. 21:08
piciz
Hasonló hirtelen sokszor utána állítandó kuplunggal nekem is akadt problémám még szerencse hogy az otthonomtól több mint 1000 km-re de erős túlzással az út szélén szétszedtem egy emberkét kellett csak keríteni aki co-val meghegesztette onnantól sikeresen teljesítettem a 3000km-es túrát hazaérve pedig megrendeltem az erősített új kiemelőt mint utólag kiderült ez típushibája az F4-nek
Lehet nálad is valami hasonló probléma áll fenn
[#5463529] 2018. 06. 17. 20:34
Kombináltfogó
Köszönöm a válaszod. Azért én nem merem megbontani, még ha csak olajdekniről is van szó. Azt hiszem elmegyek a szerelőhöz, hogy legalább bontsa le, hadd lássuk mi a mechanikus probléma (kuplung). Mondjuk az árakat tekintve kicsit elszörnyülködtem, van 500 dolláros alkatrész a kuplungban. Valamelyik internetes hirdetésben, itt Zala megyében (én gyenesdiási vagyok) 200 e Ft-ért egy papír nélküli, elején sérült cb 500-ast kínálnak, aminek a blokkjában állítólag harmincvalahányezer km van.