{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5478163] 2018. 08. 14. 22:09
Vidom
jópofa, de érthető a lényeg kis túlzással
[#5478162] 2018. 08. 14. 22:08
Vidom
kimásolod a sz9veget..

google fordító, bemásolod és fordítja.

bocs lusta vagyok beirni részletesen, a lényeget korábban beirtam...

ime a google fordítás, jobb mint a semmi...

1. lépés
Vegye fel a RED 4 pólusú Férfi diagnosztikai csatlakozót (DLC). Általában az ECU doboz közelében. Lehet, hogy eltávolítható sapka és
részben műanyag szalaggal borítják.
2. lépés
Csatlakoztassa a GPT csatlakozót a diagnosztikai csatlakozóhoz.
3. lépés
Programozás beállítása
Kapcsolja be a gyújtáskulcsot, és megjelenik egy "P" felirat
1.
Indítsd a motort
2.
A "P" eltűnik, és az "1" számjegy villog
3.
Helyezze az első sebességfokozatot állandó fordulatszámmal (például 2/3 000 rpms)
4.
A villogó LED (azt jelenti, hogy a sebességváltó tárolva van) és a kijelzőn megjelenik a következő sebességfokozat (2)
5.
Ismételje meg az összes rendelkezésre álló 3,4,5,6-os sebességfokozatot, és így tovább
6.
Elérte az utolsó sebességfokozatot (pl. 6 fokozat), és a kijelzőn a "7" felirat jelenik meg, húzza meg a tengelykapcsolót, és kapcsolja ki a motort, ha
7.
ne állítsd be a váltó villogását
A váltókar beállítása: (Nem érhető el a 2000-es és 4000-es sorozat esetében) elérte az utolsó sebességfokozatot. 6 fokozat és be
8.
a kijelzőn a "7" felirat jelenik meg, húzza meg a tengelykapcsolót, állítsa le a hátsó kereket, és növelje a fordulatszámot addig a
a H ​​betű jelenik meg a kijelzőn, most megáll a gyorsításhoz és a motor kikapcsolásához, a váltó fokozat villog.
A beállítás befejeződött
9.
MEGJEGYZÉS: a beállítás megerősítéséhez legalább három fogaskerék tárolására van szükség.
Most indítsa el a motort, ha a beállítás befejeződött, az "r" kijelzőn 1 másodpercig jelenik meg, majd egy másodpercig "6"
Ellenőrizze, hogy a fogaskerekek helyesek-e. Abban az esetben, ha a beállítás helytelen volt, vissza kell állítania a fogaskerék-jelzőt.
Visszaállítás:
Kapcsolja be a gyújtáskulcsot, a sebességjelző 1 másodpercig "r" -t mutat
Ha a "6" jelzéssel azonnal kapcsolja ki az indítókulcsot, ismételje meg ezt az eljárást öt (öt) alkalommal, amíg meg nem jelenik
a kijelzőn "P" helyett "r". várjon amíg a számjegy "1" jelenik meg a kijelzőn, ebben az időben a korábban tárolt összes adatot
el fog veszni.
Hibaelhárítás
Ez a készülék hibás riasztással is rendelkezik, ha a diagnosztika közötti kommunikáció
port és a fogaskerék helytelen, a kijelzőn elkezd blInK egy kis pontot a jobb oldalán
számjegy. Kérjük, ellenőrizze újra a megfelelő kapcsolatot.
[#5478156] 2018. 08. 14. 21:49
nimticsen
AHA! Majd akkor holnap a lányom! Mert ebből első ránézésre annyit értek hogy: Start the engine....
[#5478154] 2018. 08. 14. 21:44
Vidom
probald meg először a resetet...

Step 1
FInd the RED 4 pole Male diagnostic connector ( DLC ). Usually near the ECU box. It may have a removable cap and
may be partially covered by plastic tape.
Step 2
Connect the GPT connector into Diagnostic connector .
Step 3
Programming Set Up
Turn on the ignition key and a “ P “ will appear on display, means need to programm
1.
Start the engine
2.
“ P “ disappears, and digit “ 1 “ is flashing
3.
Insert the first gear with light cceleration with constant rpm (e.g. 2/3.000 rpms)
4.
A led flashing ( means the gear is stored) and on display will appear the next gear ( 2 )
5.
Repeat for all the gears avaiable 3,4,5,6, and so on
6.
Reached the last gear (E.g. 6 gear ) and on display will show “ 7 “ pull the clutch and turn off the engine in case you
7.
don’t wanto to set the shifter flash
How to set up the shifter gear: (Not avaiable for series 2000 and 4000 ) reached the last gear E.g. 6 gear and on
8.
display will show “ 7 “ pull the clutch, stop the rear wheel, and increase the rpm untill the max of yr engine untill the
letter H will appear on display, now stop to accelerate and turn off the engine, the shifter gear flash is setted.
Set up is finish
9.
NOTE: to validate the set up need to store at least three gears.
Now, start the engine, if the set up is complete will appear on display “ r “ for 1 second then “ 6 “ for one second
Check if the gears are correct. In case the set up was incorrect you need to reset the Gear indicator .
Reset Procedure:
Turn on the ignition key, the gear indicator show “ r “ for 1 second
When appear “ 6 “ immediatly turn off the ignition key, you must repeat this procedure for five (five) times untill will appear
on display “ P “ instead of “ r “ . wait untill the digit “ 1 “ will appear on display , at this time all the data stored previously
will be lost.
Troubleshooting
This unit is equipped also with malfunction alert, if the communication between diagnostic
port and the Gear is incorrect, on display will start to blinK a little dot on a right side of the
digit. Please re-check again the correct connection.
[#5478153] 2018. 08. 14. 21:42
nimticsen
Igen, így próbáltam ahogy írod de nem tanul. A nehézség bele... Végig villog az 1-es.. Nem baj, meg vagyok nélküle, csak tudod, a hátha! Azért köszönöm!
[#5478152] 2018. 08. 14. 21:38
nimticsen
Mármint motorral együtt vettem, csak hogy nehogy félre érts...
[#5478150] 2018. 08. 14. 21:34
Vidom
általában úgy tanul, hogy kiir egy fokozatot. Lassan húzni kell a gázt, és közben villog a szám. Ha megtanulta kiirja a következő számot.

Nézd meg a gipro leírásokat is...
[#5478144] 2018. 08. 14. 21:16
nimticsen
Így vettem 2 nappal ezelőtt... Tudom, lehet hogy döglött, de gondoltam hátha van valakinek rá valami épkézláb ötlete, Ha ráadom a gyújtást akkor csak a"-" világít, nyomkodom rajta a piros gombot s egyszer csak elkezd rajta villogni az eggyes, de hiába minden, nem tanul, vagy csak én vagyok hozzá bamba...
[#5478136] 2018. 08. 14. 20:45
Vidom
valamikor jo volt, vagy te raktad fel?
[#5478124] 2018. 08. 14. 20:30
nimticsen
Köszi, megnéztem de így sem tudom feltanítani...
[#5478121] 2018. 08. 14. 20:26
nimticsen
Közelítsük csak meg más szemszögből!
Emberünk vett egy öreg sornégyest nagy reményekkel, sportlégszűrővel! Aztán a hazaúton rájött hogy nem fasza a gép mert nem úgy megy ahogy kéne, valahogy rájött hogy sok a levegő, felhívott egy rahedli bontót de ehhez az öreg talicskához már sehol nem találni gyári légszűrőházat, így maradt a leleményesség hogy legalább kényelmesen eljusson a PL.: pusztavacsi motorostalálkozóra...
90-es évek végén s 2000 elején rengeteg ilyennel találkoztam csak mi akkor úgy oldottuk meg hogy plusz légszűrőszivacsot tekertünk még erre az akkoriban nagyon divatos sportlégszűrőre. Ezek a légszűrők akkoriban egyébként rengeteg motor halálát okozták, egyrészt nem állították hozzá a karburátorokat másrészt meg nem takarították/olajozták őket rendszeresen.
[#5478019] 2018. 08. 14. 13:58
Yamaha fan
Mekkora hülye piros szigszalag kell oda..
[#5478013] 2018. 08. 14. 13:40
kawa550
Pikes Peakre készül a csávó, és a tengerparton így szimulálja a ritkább hegyi levegőt. Mi ezzel a gond?
[#5477988] 2018. 08. 14. 9:43
KériLaci
Csak önbizalom hiányos volt az ember, és így biztosította, hogy ne menjen túlzottan a gép.
Plusz ahogy tömődött el a légszűrő mindig csak kicsit kellet leszedni a szigetelőszalagból, így sokkal gazdaságosabb.
[#5477950] 2018. 08. 13. 23:35
versenycica
...
[#5477949] 2018. 08. 13. 23:19
petyarider
[#5477947] 2018. 08. 13. 22:59
RC51
Speciális tuning. Professzionális. Nagy tudású redneck sufni tuning.
[#5477904] 2018. 08. 13. 21:39
Vidom
a tanítás általában egy forma...
[#5477859] 2018. 08. 13. 18:43
nimticsen
Valaki esetleg tudja-e hogy ezt a gpt fokozatkijelzőt hogyan lehet feltanítani? VTR 1000 F '98.
[#5477812] 2018. 08. 13. 14:29
pohi
Lehet csak az olaj. Tegyél bele megint fuchs-t....ha azzal nem csinálja akkor ennyi. Ha igen akkor meg csere-bere.
Én egyben vettem a lamellasort, kopót s fémet + a rugót 50.000 körül az újat, erősített EBC....
Vettem már akkor kuplungcsapágyat is 6.000-ért....ha lenne időm bele is raknám :D
A polcon nem kopik az fix :D
[#5477793] 2018. 08. 13. 13:43
KériLaci
Fém lamellák általában bírják, de meg kell mérni.
Rugót érdemes cserélni....vagy sufni megoldás, hogy beteszel alá két alátétet, hogy erősebben szorítson.
Én akkor alkalmaztam ezt, miután a lamella és rugó csere után is megcsúszott. (nem ZZR)
[#5477766] 2018. 08. 13. 11:56
KisGezo
Sziasztok!

95.000 km-t futott kawasaki zzr kuplungja meg-megcsúszik teljes gáznál 8-9000 fordulat környékén. Gondolom csereérett lett. Mondjuk megjegyezném, hogy amíg fuchs olaj került bele, semmi gondja nem volt, most van az első szezon amikor repsol-t vettem, már csak a jó Isten tudja miért, lehet annak is köze van hozzá? Ha cserélünk lamellákat elég csak a kopókat, vagy akkor már érdemes a fém lamellákat, rugókat is cserélni?

Köszi a válaszokat
[#5477710] 2018. 08. 12. 22:57
Vidom
de mi ez? 50-es robogó vagy 650-es Burgman?

Két vagy négyütemű?

Olajozás szivattyúval vagy Te kevered a kútnál?

Dugót cseréltél.Gyűrűvel?

Karbit kellene megnézni, hogy miért csak teljes gázon megy. Utána egy kompressziót. Lehet cserélgetni sok mindent, de igy nem találgatnák.
[#5477261] 2018. 08. 10. 20:47
elektro-motor
Szerintem , innen a távolból, valamiért túl sok az üzemanyag vagy az amit el kellene, hogy égessen. egy alapos blokkszerviz mindenre gondolva. De lehet kevés üzemanyag , és sok kenőanyag. De az nem szerviz. Szerelni kell és nem találgatni!
[#5477085] 2018. 08. 09. 22:14
hr0806
Sziasztok!
Szerintetek mi lehet?Jól ment a robogó és egyik pilanatról a másikra csak 30 at ment utána már csak 5öt most meg ha be is indul csak addig megy még tőgázt húzok!Kicseréltem a dugót újra de ugyan ez van.Most a gyújtásra gondolok de mit nézek?Vagy a szimeringet cseréljek? A gyertyát már cseréltem de semmi. Ja és elég sokat fogyasztott a végén és most is füstöl nagyon. Köszi a segítséget előre is!