{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5561027] 2019. 08. 17. 21:45
Szabi46
Akkor lehetséges hogy ez is nsr blokk, mert azon hátrafelé megy a váltó kar legalábbis egy képen amit néztem
[#5561026] 2019. 08. 17. 21:39
Szabi46
Nem az enyém de mégse lett belőle biznisz. A kérdésem arra irányult volna (ha félre érthető lett), hogy ez gyárilag ilyen vagy se... Mert nem egy 40 éves Mustang
[#5561025] 2019. 08. 17. 21:37
T.Petya
nsr blok és hátra felé állt a váltó kar
[#5561023] 2019. 08. 17. 21:27
Bogyó_bá'
A Jawa Mustangom volt ilyen - 40 évvel ezelőtt.
[#5561022] 2019. 08. 17. 21:20
elektro-motor
Nem hiszem el, hogy annyit nem tudsz megjegyezni, hogy a sebességek abban a motorban ,hogy vannak??!
[#5561020] 2019. 08. 17. 21:12
Szabi46
Gyárilag ilyen?
[#5560998] 2019. 08. 17. 20:09
T.Petya
nekem is olyan mtx volt csináltam hozzá átfordítót
[#5560984] 2019. 08. 17. 17:55
Szabi46
Hallottatok már olyan jelenségről, hogy a sebesség fokozatok fordítva vannak?
Egyik cimbire rá soztak cserébe egy régi MTX-et és fent van az egy lefelé meg a többi
[#5560842] 2019. 08. 16. 7:05
Dáriusz
Köszönöm. holnap megyek a szerelőhöz és megnézzük. Mit takarhat az hogy le legyen szigetelve? Bocsa ha hülye kérdés csak tudjam mit nézzek bár szerintem a szerelő tudni fogja.
[#5560838] 2019. 08. 16. 1:25
Chaparral_2j
atneztem a manualt. ha nem kartergaz lenne, van a valtofogaskerekek felett egy "breather plate" amit le kell szigetelni pasztaval, kulonben a valto azonnal a kartergaz kivezeto csovere dobja az olajat.
kerdes, ott van-e a lemez, es hogy le van-e szigetelve.
olajhoz ne nyulj, penzkidobas lecserelni, az nem csinal ilyet.
[#5560645] 2019. 08. 14. 21:54
F.Levi
Kartergázcsövet húzd le, keresd meg az okát a megnövekedett karternyomásnak. Nem biztos hogy a gyűrűk mellett fúj le. Nem ismerem a típust de volt már hasonló egy más márkánál amit már bontóba akrtak küldeni közben egy filléres alkatrész volt a hibás.
[#5560642] 2019. 08. 14. 21:35
Dáriusz
Viszonylag tiszta olaj jön fel belőle. Persze ahhoz képest hogy 2000km van benne. íg néz ki ez még nem is volt olyan vészes mennyiség az átlaghoz képest
[#5560639] 2019. 08. 14. 20:36
mrpiac
Így van ez lehet itt is ! Megeszi ,felhordja ,fekete lesz . Valószínűleg van más ami nem teljesen jól működő ezen a motoron . Mivel mostanában elég melegek vannak közre játszhat az is . Ugye nem mindegy , hogy 20 fokos a beszívott levegő vagy 50!
[#5560638] 2019. 08. 14. 20:31
F.Levi
Ha az olaj nem bírja a terhelést akkor el fog feketedni(koxolodni) vagy meg fogja enni a motor. Itt most nem ez a helyzet.
Szerintem Ekecselek már rég leírta a problémát.
[#5560637] 2019. 08. 14. 20:24
mrpiac
Én azt tapasztalom , hogy a nagy átlag minden motorba 10-40 et tesz ! De szerintem nem mindegy , hogy 5 ezret forog egy motor v 14 ezret ! Lehet annál aki csak motorozgat és nem határon forgatja semmi probléma nincs de ha nyuzza a gépét az produkálhat olyant mint ami most is fent áll!
[#5560618] 2019. 08. 14. 19:03
Dáriusz
Ha szét lenne kopva enné az olajat és füstölne de ilyen nincs
[#5560614] 2019. 08. 14. 18:38
ini
valami csak van mert nem mindegy hogy percenként ezer liter levegő mozog ide-oda azon a csövön vagy 15ezer
aztán hogy olajtól függ-e a kartelgáz mennyiség azt nem tudom

én azt nem értem hogy nem derült még ki hogy az a motor vagy szarrákopott vagy darabokban van a gyűrűi
[#5560610] 2019. 08. 14. 18:28
F.Levi
Még mindig nem értem az összefüggést.
[#5560609] 2019. 08. 14. 18:20
mrpiac
Nagyon nem mindegy , hogy mennyit forog egy motor .
[#5560603] 2019. 08. 14. 17:54
F.Levi
Miért kellene olajat cserélni ? Nem azért megy fel az olaj a légszűrőbe mert ott hűvösebb van...
[#5560601] 2019. 08. 14. 17:45
mrpiac
Én csinálnék egy olaj cserét hátha belenyultál egy hamisba ! Talán még lehetne kicsit jobb mondjuk 7100 50w ami jobban tűri a hőt . Nem garantálja , hogy akármi is változik de a legolcsóbb dolog mielőtt még szétszedik a motort !
[#5560587] 2019. 08. 14. 17:09
Dáriusz
Megvétel után kb 200km-el le lett cserélve Motul 10-40-re azóta mentem kb 2000 et de rá kellet töltögetnem egy litert kb és nem volt füstje csak a légszűrő házban volt az olaj. vegyes a használat. Amikor nem mentem vele csak kb 6-7-8 ezres fordulaton akkor nem volt szinte semmi a légszűrő házban. amikor 10-12 ezerig húztam akkor volt jellemzőbb és ott volt olyan is hogy megtorpant úgy a motor hogy nem pörgött tovább 11 ezernél. Ezt egyszer figyeltem meg jobban mert konkrétan próbáltam hogy kiforog e vagy nem. nem tudom hogy ez a két dolog össze függhet e. de kb így használom. Ha valaki adna egy e-mail címet vagy egy facebook elérhetőséget akkor küldök egy videót. a videó előtt kb 150 km-t mentem vegyesen volt 2-3 tiltás is benne és volt hogy gyengébb volt a motor volt olyan amilyennek lennie kell de olaj már ott is volt a légszűrő ház kis kivezető csövében. mégsem füstölt meg semmi rendellenes hang.
[#5560585] 2019. 08. 14. 16:51
mrpiac
Milyen olajat teszel bele 10-30w ? Mennyire hajtasz ,mikor cseréled az olajat ? Ha valamicskét olajos a légszűrő ház ( nem dl ben kell gondolni ) normális !
[#5560565] 2019. 08. 14. 13:55
aya
Csak akkor nyomja fel az olajat , ha leszökik a nyomás a kompresszió gyűrűk mellett...
az olajlehúzóknak ehhez nem sok köze van ...
más oka nem lehet...

illetve egyszer találkoztam olyannal , hogy elromlott a benzincsap és leszökött a benzin álló helyzetben , s lett vagy tíz liter az olaj mennyisége...na akkor is teleszalad a légszűrő...
viszont itt egyértelmű a hiba , mert benzines a motorolaj...és hiányzik a benzin a tankból...
[#5560514] 2019. 08. 14. 6:50
Dáriusz
A légszűrőház tele van néha olajjal. volt több volt kevesebb.