Motorszerelés

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

centír nullás (10 gram)! nem ráz menet közben . csak zavar ezért szeretném megcsináltatni
Nekem újítottak fel gsxr 1100 hátsó telót.
Amiket ismerek, azok bonthatoak. Lehet kapni javitokeszletet ( vezetopersely, tomites, membrán...) . A folyadekkal es gazzal valo feltoltes kivan nemi ismeretet, keszüleket...
Baszni rá, majd a centír eltűnteti 😃
Üdv! Tudnátok ajánlani motorkerékpár alufelni javításban profi műhelyt? Észrevettem hogy picit üt a felni külső része kb.2mm-t. (szinte alig észrevehető....) Valószínű hogy egy kátyu lehet a ludas. Így nem szeretnék neki kezdeni a szezonnak
Köszi!

Amugy a gyári hátsó telok felújíthatatlanok?
Egy régi forum bejegyzést találtam még az index forumon, hogy Fehér nevezetü ember vagy cég foglalkozik, vagy foglalkozott ilyesmivel.
Vagy ezt engedjem el? Inkább az új?
Pontosan ez fordult meg a fejembe hogy egy o gyűrűt valahogyan oda kellene rakni ! :D
sima gépzsírom van , egy tesztet csak kibír ,,, ha ott a baj, akkor szinte biztos hogy egyből kiderül !

Mindenesetre addig is :B.Ú.É.K.
Van ott meg egy o-gyuru is (17). Lehet azt is erdemes lenne lecserelni.
A zsir helyett ( hacsak nem vakuumzsir) lehet erdemesebb volna dugattyu tengelyere oda tömitö sapka ala egy pici o - gyurut beeröszakolni ideiglenesen…egy teszt erejéig.
köszönöm, akkor megpróbálom náluk beszerezni , mert om parts nagyon kényelmes , és nem beszámítható
Holnap megkenem zsírral ,és tesztelem hogy mit is mutat
Bocsi, nem nagyon vagyok net kozelben.
Sok evvel ez elott az xj 600-as yamahaknal jott elo ilyen problema az oregedessel. Yamaha olyan moho, hogy csak egyben arulja az egesz dugattyu komboval a tomitest. Akkor jeleztem, hogy a suzukinal ez van kulon, akkor 4-5euro volt darabja, szemben a 35-40euros komplett arral. Kecskemeten a rodeo ride nagyon keszsegesen segitett eddig mindenkinek gyari alkatresz ugyben, neked is ezt javaslom.
Es igen az ott a szivato mukodese alatt engedi be a fals levegot es ettol hullamzik a fordulatszam, es nehezen is ejti. Most nincs elottem, de szerintem ha lezar a szivato dugattyuja, akkor a falsolas lehetosege is csokken vagy meg is szünhet.
bdsr36 34e6 porlasztó... metszeti rajz szerint, eltudom képzeli a falsot .... Megvárom K.Istvan -t mi a véleménye :D
Ezeket a karbikat K.Istvan jobban ismeri nalam. Fenyevekkel.
Errol a gumirol csak azert tudok, mert Suzuki Intrudereken is hasznalatos es ott ilyen gondot nem okoz. Ott a szivato rez dugattyuja mas kialakitasu - de azt, hogy a te konkret porlasztod eseten ott kaphat-e falsot, sajnos nem tudom. Marhasagot meg nem akarok mondani.
Látom több motorkerékpár is használja ezt a gumit így akkor nem lesz gond a beszerzése ! Köszönöm a segítségedet!
Már csak azt kellene tudni mennyire befolyásolja a motor működését ! Elképzelhető tényleg, hogy ez okoz ilyen problémát ,amint lent leírtam ?
Az a baj, hogy a gyari alkatreszen tul nem sok lehetoseg van. A Motorradbay.de arul hasonlo gumikat, de nem tudom, van-e gikszerre. Es ott raadasul 6-8 euro darabja.
Kozeledben nincs olyan varos, ahol egy markaker vagy motorosbolt meg tudna hozatni?
Igen! Csak a múltkori rendelésemet leadtam azt eltűnt ....Most megrendelem megint , , és félek ugyan erre a sorsra jut
Oem-parts.hu-rol. Sztem ez a gumi sapka a 13682-31210.
De ha felmesz az oem-parts-ra es elokeresed a sajat evjaratod, modelled es megnezed a karburator alkatreszcsoportot, ott lesz a neked valo.
Az a nagy kérdés , hogy honnét a bánatból szerzek tömítést a szívatófedelére ? Arra gondolok ami neked is kivan repedve , az enyém ugyan nincsen ,de kajakra lóg már rajta úgy elkopott vagy öregedett !
Korrekt, nem jobb vagy rosszabb a YSS-nel vagy a Hagonnal.
Találtam még Kayaba és bitubo-t is. Kayaba arany ár... Bitubo egész jó ár. A Bitubo-ról mik a tapasztalatok itt? Nem konkrétan a tipus, hanem mint márka. Milyen minőséget képvisel?
Ejnye ejnye pistike, nem megy ez neked.... 😁 Nem baj, nemsokára karácsony, talán a télapó az indokolatlanul nagy arcod mellé hoz egy kis észt is az idén, akkor talán megérted.
Ahogy azt a kolléga elsőre megértette, hisz nem nagy mutatvány a "tengely lógását" szóösszetételt megérteni. Neked ez nem sikerült, ezért behoztál egy másik hibát, a tengely O gyűrűjének a tömítetlenségét, és mivel nem sikerült megértened hogy én nem erről beszéltem, tovább osztottad az észt, holott kaptál a képen egy második mankót is a "pillangószelep csapágyazása lóg" szóösszetételekkel, amiket megint nem sikerült megértened, és tovább kötöd az ebet a saját karódhoz. Az már csak hab a tortán, hogy a bizonygatásodnál egy már évek óta nem forgalmazott régi műszer szintén évek óta nem támogatott MÁSIK SZOFTVERÉT mutogatod, nem azt amit én -meg gyakorlatilag már mindenki más- használok, de még erről is azt hiszed hogy nálad van a tuti.
Tehát akkor összefoglalom helyetted ha már te nem vagy képes még ilyen minimum gerincességre sem: amit írtam, teljesen korrekt és rendben van, csak te félreértetted. Nem kellett volna beleszólnod, és nem tűntél volna hülyének. Nem vagy okosabb a műszer gyártójánál, és a fizika működését tekintve sem tettél új felismerést. A prop-tech-esek nem hülyék, tudják mit írnak. Egyszerűen csak te nem voltál képes megérteni egy egysoros írást. Nem véletlenül vagy nálam réges rég letíltva, nem mellesleg a rózsaszín picsával együtt. Értelmeset nem tudsz írni, hülyékre pazarolni meg rövid az élet. Ennyike. 😈
Tudom, én is arra gondoltam, amire te, ami a hiba okát illeti. A műszer doksijából ideollózott kép viszont arra a szitura vonatkozik, amikor már lóg az egész fojtószelep.
"abba a fojtoszelep tengelyenek a tomitese is benne foglaltatik? Mert ott is kaphat falsot."
... mert innen indult ...
Erre a hibara a nyomasgorbe a felfutoagban ter el...
"Szvsz csak simán két eltérő hibára mutattok rá és így elbeszéltek egymás mellett. "
Az lehet...
Szvsz csak simán két eltérő hibára mutattok rá és így elbeszéltek egymás mellett. Az ő példáján a pillangószelep tengelyének akkora a játéka, hogy szívóütemben "kottyan", a pillangó tányérja lök egyet a beszívott keveréken és ettől egy tüske keletkezik a nyomásgörbében.
Te pedig a tengely tömítetlenségéről beszélsz és a görbének arról a szakaszáról, ahol a szívószelep zárása után a nyomás a légköri felé konvergál vissza.