Kompresszornyomásról beszélek. Ez a motorblokk hátulján található, 4 imbusz csavarral rögzítve. Ez csinál levegőt az injektornak, hogy mégtovább tudja porlasztani az üzemanyagot. Ditechnél nem kell gameboy, a hibakód kiolvasáshoz, mert kivillogja a hibát. Ha a szerelőd ezt nem tudja, akkor nem ért a ditech-hez. Az országban talán 3-4 ember tud igazából ditechet javítani, a többi csak kontárkodik. Én sem javítok már ilyet, mert mikor mondom a tulajnak az árat, akkor fennáll az infarktus veszélye. Nagyon drágák az alkatrészek, a motor meg folyton hibákkal küszködik. Ezért szokták karbisra átalakítani. Ezzel is foglalkoztam nagy számban, de ma már ez sem éri meg. Mindenkinek ingyen kellene minden....
Keihin MX FCR 41-es karburator van a KTM-ben. most kitalalta egy hosszabb alldogalas utan, hogy nem folyik at a benzin rajta.
- benzincsap, OK
- fuvokakat atneztem, OK
- a karburator altalanosan tiszta, meg nem fulytam at tisztitoval.
a hiba, hogy egyaltalan nem folyik bele a benzin.
köszi