Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tudja valaki hogy hogyan lehet megállapitani hogy működik-e az olajszivattyú,mert most raktam össze a mocim.ha leveszem a slagját akkor nyomni kell az olajat neki?
2ütem vs. 4ütem.
Most volt róla szó.
Na mégegyszer:

Eddig profi, amatőr szerelő egyaránt mindenki mást mondott a kérdésemre, így tőletek is szakérdeklődnék.

Adott egy 2ütemű 1hengeres nyocadliteres gyorsasági sportmotor (a sajátomról van szó). Szeretné-e vajon a direkt légszűrőt avagy nem?? Lenne-e előnye, avagy nem történne semmi változás, vagy egyenesen rosszabb lenne, mint most a szivacsos szűrővel. Indoklásnak is örülnék, szeretném érteni is, hogy mi történne ha...

előre is köszi
Ez egy kinai moci.(Adams moto)Amúgy 2 henger, soros, 4 ütem.
milyen motor?
azt is kéne tudni.
1 vagy 4 henger, 2 vagy 4T?
Szavsztok!Volna egy kérdésem.Ha én egy 250 es motort ki akarok fúratni, akkor csak dugót kell bele újat venni?Ja és nagyjából mekkorára lehet kifúrni?
mex86!
Ha csak alapjáranál hallod akkor vedd ki a kulcs-csomót a kesztyűtartóból..... na? ....... ugye hogy jobb lett
Bocs. nem bírtam kihagyni. Lehet nem is volt jó. Na mindegy.
Rendben Köszönöm!

Olvastam. Kb ennyibe kerülhetnek az alkatrészek a 2006-os R1 hez is. Nem? Vagy bontó, vagy inkább akkor másik motorblokk.
Elküldtem az emailt.
Ok! Azért kössz mindent!

Üdv.
Passssszzzzz!
Nincs bontom.
Igen. De jelenleg olaszban vannak.

Szerinted mi a reális ára egy ilyen motorblokknak? Gondolom generátor meg karbisor is egyezik az enyémmel így azok nélkül értve a dolgot.!?
A kakasdi bontott hivtad már???
Nagyon korrekt, és csak jo tapasztalatom van vele.
Azért gondoltam erre a megoldásra, mert valszeg olcsóbban kijönnék ha egy komplett motorblokkot vennék, a mostani rendbetétele helyett.
A papírjait természetesen rendbe tenném.
Én nem kisérleteznék vele. mivel más a motorkod igy valami más is rajta. Lehet, hogy csak egy olajzo furatott modositottak, vagy bármi aproságot.
De, gondolj arra is, hogy valamikor vizsgáztatni, is kell a motorodat, és eggyetlen Yamaha szerviz sem fog, olyan papirt irni, hogy az beszerelhetö, és ugyan az.
Ok! Semmi probléma. olvatamik topikon is.
Még lenne kérdésem, ha nem gond.
Az Yzf blokkját bele tudnám tenni a motoromba, és ha igen akkor milyen évjáratút érdemes?
Ill, arról tudsz -e nekem valami infót adni, hogy azt hiszem két tipus van ezekből Azt hiszem az egyik 3GM-el kezdődő motorszámos,/ mint az én motorom is/ vés a másik a 4VX vagy vami hasonló, / állítólag utóbbi olasz gyártmány/. Mi a különbség?
Bocsánat a sok kérdésért, de ez elég fontos lenne számomra.
Előre is kösszönöm!
na majd holnap benézek hozzád........csak hogy ne unatkozz
Sori, de a mai nap rettenetessen el voltam havazva, remélem holnap nyugi lesz, és utána tudok nézni amit kértél tölem
Eddig profi, amatőr szerelő egyaránt mindenki mást mondott a problémámról, így tőletek is szakérdeklődnék. Tehát van egy kérdésem

2ütemű 1hengeres nyocadliteres gyorsasági sportmotorról beszélünk (a sajátomról van szó). Szeretné-e vajon a direkt légszűrőt?? Lenne-e előnye, avagy nem történne semmi változás, vagy egyenesen rosszabb lenne, mint most a szivacsos szűrővel. Indoklásnak is örülnék, szeretném érteni is, hogy mi történne ha...

előre is köszi
gyerekek, adott egy 1hengeres 4 ütemű 4szelepes aprilia leonardo 125 robogó tűgörgős hajtókarcsapággyal.
a tünet: bemelegítés után fémesen csattogó hangot ad, oylasmi mintha hajtókarcsapágy lenne, viszont egyik pillanatról a másikra jelentkezett, semmi előjel nem volt. Ha hideg a motor, zajtalan, ja és a másik furcsaság hogy gázadásra eltűnik a zaj, tehát csak alapjáraton csinálja.
Szerintetek? Vagy hajtással lesz gond, vagy a hajtókarral mert onnan jön a zaj.
Lehet hajtókarcsapágy? Árban ezekhez is 30 körül van egy hajtókarszett??
Ok Rendben. Előre is köszönöm!
Ird össze mi kellene küld el emailben.
deralter@freemail.hu
Az alvázszámot is ird meg
Megköszönném. És a többi alkatrész is érdekelne. Priviben esetleg küldenék listát is, mármint hogy mi kellene.
Hát a fúrás az 2500 Ft/ henger. úgyhogy az csak 10 000Ft, de a vonzata, dug, gyűrű, csapszeg, főtengely csapágyak, tömítések, vez.lánc, vezetők,stb.... az egetverő!
a furós Gyuribá, meg meg tudja fúrni, de dugót is tud szerezni hozzá