Nem viccből vannak a hibakódok, és nem szokott több hibát generálni egy szenzor. Bár azt is lehet tesztelni, ha lehúzod a gyanús szenzort, törlöd a hibakódokat(és megszűnik a többi hibakód), és csak az az 1 jön vissza/marad.
).
Bár stabilizátorokkal van a tápkör kiépítve az ECU-ban...
Kvára nem láttam még olyan motort, ahol egyformára kellett állítani. Na attól lesz rendesen keresztbe a hátsó kerék...
Mert a 14,8V-tól már forr a cella és púposodik az akku!
van egy 125-ös 4t robogóm ami egyre nehezebben indult (a végén már sehogy) meg az olajat is elkezdte enni, vagyis inkább benzinnel higítani, ezért télen átraktam rá a másik blokkról a hengert dugót hengerfejet (volt egy hiányos de jó állapotú tartalék blokkom), viszont indulni most sem akar, ha kiveszem a gyertyát, és visszateszem akkor 1-2-t pöffen és utána semmi, néha durrog a kipufogó is (ez talán betudható a hosszas indítózásnak?) Viszont tegnap nagy nehezen sikerült beindítani, utána melegen már könnyen indult, bár az alapjárat ingadozott (ezt régen is csinálta) meg nagy gázra feketén füstölt. Ma ismét nem indul, anyagot kap, szivató működik, szikra van. Tudna valaki bármiféle tippet adni, h mégis mi baja lehet a gépnek?
Előre is köszi