Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi. de egyenlőre magyar országról szeretném. hátha lenne itt is. egyébként csak a tűszelepnél tud átfolyni a benzin az olajhoz? vagy máshol is?
esetleg nem tudjátok hol tudnám beszerezni? mert a mikunihoz nem egyszerű alkatrészt találni sajnos :S
értem. lehetséges hogy ez a baj. ha nyitva a csap túlfolyón nem folyik. akkor való színű a második lesz. és közben a motor is tudna be indított állapotban is sokat kapni ez miatt?
Ahogy a neve is mutatja, úszó meg tűszelep. Az úszóházban a benzin tetején úszik egy zárt tartály, az úszó, ez a tűszelep ahhoz van kapcsolva, ha az úszó felemelkedik mert benzin folyik az úszóházba és megnő a szint, akkor ez a gumis hegyénél lezárja a bejövő benzin útját. Ha elhasználtál belőle mert jár a motor, lecsökken a szint, a szelep újra beengedi a benzint és így tovább, zár-nyit a szintnek megfelelően. Ha nem zár, akkor állandóan folyik be a benzin a karburátorba, a túl magas szint miatt sokat kap, és rossz esetben a hengerbe is befolyhat, onnan meg a gyűrűk mellett leszivárog a blokkba is, attól nőtt meg az olajszinted, a felhígult olajjal meg gyorsan csapágyasra lehet tenni a blokkodat is.
Ez zárja el a benzint, ha megtelik az úszóház. Ha ez rossz, és nincs benzincsapod vagy nyitva van, túltölti a karbit, jobb esetben a túlfolyón át távozik a benya, rosszabb esetben a szívótorkon keresztül az égéstérbe jut.
és ezt a két alkatrészt kellene cserélni igaz? vagy egyéb mást is? ettől is kaphat sok benzint és füstölhet? vagy ez mi célt szolgál?
Karburátor tűszelep átenged.
Ugy néz ki lecso hogy van az olajba benzin most néztem a nivónál és folyt ki. nem hiszem hogy túl öntöttem volna 2-3dl-el. Ilyenkor mi lehet a baj?
Benzin az olajban?
Na továbbra sem jó. Kezdem feladni. Fúvoka csere levegő csavar szivató. Minden a helyén. És mégsem jó. Gázadás után vissza engedve a gázkart pár másod percig pörög normálisan majd ejti vissza a fordulatot és halatszik higy sok a kaja. Mit nézzek még?
A HT jelöli az RX 125-nél a típus évjáratát, ami 93. A 92-es től a 19-es első kerékméret különbözteti meg.
Itt van a leírása: https://125stradali.com/aprilia-rx-125/
Sziasztok!

Nemrég hozzájutottam egy öregecske aprilia rx 125-ös motorhoz.Ki szeretném deríteni a pontos évjáratot,viszont vázszám alapján ez nem igazán sikerül.Sajnos nem szabvány 17karakter... Már rengeteget túrtam a netet de egyszerűen nem jutok előrébb.Esetleg ha valaki tudna segíteni nagyon hálás lennék! Úgy kezdődik,hogy HT-DGM majd 5számjegy és OM.Alatta pedig HT és két csillag között 8számjegy.Elnézést ha a kérdésem nem pontosan a témába vág,bár pont az alkatrész beszerzés és szerelés lenne a cél.Köszönöm előre is a segítséget!
holnap ezt vissza tekerem normálisan. a másik észrevételem még az hogy, ha szívatót ráhúzom igazából nem történik semmi. és olyan nekem mintha folyamatosan rajta lenne a szívató. mert hallatszik a motor hangján alapjáraton hogy fogva van a motor. és mikor alapjáratról oda rántom a gázt nagy fekete kormot nyom ki.
valószínű szerintem így ahogy nekem van teljesen levakolta a furatot.
köszi a tippet kawa 550. ekecselek azt még nem próbáltam. de most úgy néz ki találtam még egy hibát. valami hülye rosszul rakta össze a keverék csavart. ahogy a képen látszik sorrendbe: csavar alátét gumigyűrű és a rugó. nekem pedig így van: csavar rugó alátét gumigyűrű. ez szerintem probléma lehet. most vettem észre a rajzon.
Csak egy kérdés mielött elqurelod a karbit , légszűrő nélkül is ezt produkálja ?
Eléggé. A szinthez nem tudok mit mondani, mérni viszonylag könnyű, átlátszó vékony cső a leeresztő pöcsére a karbinak, megnyitod, a cső végét meg U alakban magasabbra emeled mint ahol a benzinszintnek kellene lennie, közlekedő edény elven látszani fog az úszóház szintje, akár még járó motor mellett is.
na ez az amit még nem csináltam. ez nagyba befolyásolhatja? de egyébként semmi infót nem találtam róla, hogy mégis mi lenne a helyes szint.
úszóházban
Benzinszint az úszóban a helyén mérve?
Sziasztok. Problémám a következő: Husqvarna Tc 450. 2004. Mikuni Tmr 41 Karbival van szerelve. És rengeteg üzemanyagot kap a motor. Cseréltem már az összes fúvókát plusz a tűt is le engedtem. Keverék csavart is állítottam. De semmi nagy változás. És kb fél óra alatt megeszi a gyertyát. tiszta korom. És nem indul be vele. Új gyertyát bele teszem azonnal megint jó. Füstöl feketén. Valami tippetek van? Köszönöm.
https://lincos.hu/3293-menetja...
ez is teljesen jó, és tök olcsó
az alumíniumba nem fog a metsző még 1000 menet után se elkopni, már ha nem szárazon vágják és felrakódik az anyag
A BaerCoil ahogy neztem olcsobb.

http://baercoil.hu/
ettől jobb cucc a világon nincs, nem is értem miért nem tesznek a gyárba ilyen cuccot a problémásabb helyekre pl olajszűrőfedél, gyertya, olaj leeresztők stb
nagyüzemileg pár dollár plusz költséggel járna
én a régi gépeken avval kezdem hogy az olajszűrő fedél menetét egyből "megjavítom" utána gondtalan az élet, azok többnyire mind szarok mert mindig 10000nm van meghúzva