Szevasztok( ma megadta magát a DR350-m szegény kezdett durrognyi...megállt...
nem olyan gyertyát kel venni 1 betű jelzi ugy kell kérni lehet ez nekemis gáz lesz me nm tom miféle gyertya van benne és 1 fityingel se kerül többe mint a normál anyira nm értek ám hozzá csa azt tom h van zavarszűrős ami nem zavarja az ien digitális baszoknak a jelét
csak ezt nem igazán tom h hogyan szürjem ki..
lehet h énis itt kötökki nekem azé kel majd me uj fejidomot akarok és azmögött nem fér el az a baszott nagy 2 doboz
majd ird le ha műxik mien lett
a gyári kilométerorám elromlott és kb 8 eze ft lennemeg cisnálni amit inkább a motoron másra költök és mivel van 2 digitális órám gondoltam rárakom. meg is csináltam faszául csak mikor berugom a motort az óra reseteli önmgát
nem tom h miért csinálja ezt... mivel a motoral elektronikus összeköttetésben nincs...
1.:indítás után pár másodpercig/3-8/a bal opldalon az első henger nem megy.Csak később indul be./hidegen és melegen is/ -/az új gyertyával is ez a henger csinálja/
2.:ha az üzemmeleg motrot leállítom és 5-10 percen belül újraindítom akkor még beindul,de ha várok vele 15-30 percet akkor már nem indul be csak úgy jó 30 másodperces startolás után.Ha több mint 30 percet várok vele/1 órát vagy akár többet is /akkor megint jól startol/relative,tehát elkapja rögtön,de pár másodpercig csak 3 henger/
3.:PL. városban araszolgatva,amikor a viz felmegy 95-100 fokra akkor leesik az alapfordulat,de annyira,hogy alig bír eljárni./mintha akkor is három hengeren menne a hangja alapján,de ez akkor nem teljesen egyértelmű/Ha kimegyek a városból és visszahűl a normálisra,akkor újra visszaáll az alapgáz.
4.:Ha egyenesben tartom a motrot -normális az alapjárat,de ha leteszem a támasztóra,akkor szintén leesik a fordulat.levettem a tartályt,megpróbáltam csak azt billegetni,de az nem volt hatással-tehát a benzinpumpa hibája kizárva./HONDA márkaszervizben nem akarták elhinni,majd amikor megmutattam,akkor csak vakarták a fejüket és annyit mondtak,hogy ez nem logikus.-injektoros motornál
--Gyertyák újak
--szelephézag rendben
--Kompresszió rendben
--légszűrő új
--számítógép hibakódot egyáltalán nem jelez.
--injektorok szinkronizálva
--tartály teljesen tiszta
--az injektorok a szerelők szerint tiszták,mert ezt különben a gép kijelezné.
HONDA szervizben volt minden mérve és cserélve--azt mondták innentől kezdve elképzelésük sincs mi lehet vele.