Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tisztelettel kérdezem, hogy milyen forrásból lehet pl. a képen szereplö hátsó rugóstaghoz "felújító" szettet rendelni. Régebben vásároltam allkatrésznek egy bontott rugóstag pár, ahol az egyiknek sérült volt a krómszár, meg ez miatt az axiális tömítése is. Ez jelen esetben egy Suzuki GSX 1400-es példány, de érdekelne általánosságban is alkatrészek beszerzési lehetösége.
Továbbá kormánytelóba való szintén axiális ajkas tömités is érdekelne, mert sajnos a radiális nem teszi sokáig a dolgát.
Elöre is köszönöm.
2002 es r1 hez van valakinek kuplung cserehez valami manual?
Köszi, akkor ezt rosszul tudtam.
Lehet, hogy szar a folyadék.
Vagy nem kapcsol a ventillátor.
Vagy mégis szar a sapka.
Vagy szar a vízszivattyú.
Vagy mégis hengerfejes.
Kizárt. Alap, hogy bármelyik tekergetésekor változik a többi.
A benzincsöves olajos verziót én is megcsináltam, de valahogy nem tudom elég pontosan belőni vele, lehet hogy csak a tudás hiányzik hozzá. Leginkább az okoz nehézséget hogy ha beállítóm az alap karburátort, nálam ez a 3-as, akkor ha többit módosítóm akkor a 3-as kijelzett értéke is elmegy, egy mérőórás teszternél ez mindig ugyanott marad.
Köszi
Sziasztok!

Kawa er6f 2006-om van és a következő a jelenség: Pesten városi használatkor egyszer csak kidobta a kiegyenlítő tartályból a hűtővizet, előtte sohasem csinálta, majd ezután elvittem a szerelőhöz, ő szétszedte megnézte tövirül hegyire azt mondta minden rendben, se nem hengerfejes, a hűtősapkával sincs gond, elméletileg minden jó és mégis csinálta legutóbb, lehet, hogy csak egy alapos hűtő tisztítás kellene vagy vmi más lehet a háttérbe?

Ha bárki tud vmit kérem szóljon.

Köszi.
Ha nagy a géppakrod vagy rendszeresen használnád megéri, de ha csak a saját géped évente egyszeri vagy kétszeri állítgatására használnád inkább vidd el szakihoz, vagy dobj össze magadnak egy sufni verziót 5-10 ezerből már pofis szerkezetet össze lehet tákolni. Nekem 6 ezerből kijött és szuperül teszi a dolgát.
Nekem ez volt az elsö szikronteszterem:
https://www.carbtune.com/carbp...
Carbtune II 4-col + Tool Pouch: 68 font...meg talán egy 1 font a posta.
Carbtune II 4-column: 59 font, ha nem kéred hozzá az amúgy hasznos táskáját.

Hosszú évekig használtam aztán váltottam a digitálisra, de az 3-4 szer ennyibe kerül. Viszont nagy elönye, hogy a nyomáslefutásokból lehet kiolvani hogy falsol a rendszer vagy valamelyik szelep (kipu-szívó) nem zár rendesen.
https://prop-tech.unasshop.com...
Sziasztok.

Tudna valaki ajánlani kedvező árú de már "megvehető" kategóriájú karburátor szinkronizálót, csak saját használatra lesz. Lehet márt találni 17 ezertől de azokba azért nem lenne nagy bizodalmam.
Köszi.
Köszi. Egyelőre tobzódás van.Hátsót kaptam szinte újat. Elsők kellenek nemsokára.
Én e-bay-ról rendeltem asszem talán valamivel olcsóbb. Csak vigyázni kell, ha kínából jön akkor lehet rátesznek vámot is.
Üdv.Segítsetek légyszíves mert eltévedtem.
1993as VFR. Féktárcsa. Sajnos meggondolandó mit veszek rá, és nyilván nem akarok spórolni sem. Szóval nagyvas.hu n a Lucas van jó árban,aztán ettől drágábban a Newfren. vagy lenne TRW. esetleg ez ugyanaz mint a Lucas? Hátul mindenképpen cserés a tárcsa, elöl még a gyári elmegy kategória. nem vészes. de nem tudom mit vegyek. okés tudom EBS,nissin. de aranyárban van a motorhoz képest. Fix tárcsás elöl és hátuil is a gép. Valaki cserélgetett már iylet? Vagy egyéb opció esetleg más márkában? Köszi.
Elvileg a blokknál is lehet állítani. Lehet ott kitámaszt egy kicsit.
Elvileg a blokknál is lehet állítani. Lehet ott kitámaszt egy kicsit.
A kormánynál a spanolot
Keresek techinkai informaciot Mikuni T841 (34E8) karburátorról!
Gyertyák kivétele után addig forgasd míg lesz olajnyomás ha van akkor nem lehet nagy gond.
Sziasztok!
Kb 3 éve álló 4T injektoros motor indítása előtt mire kell odafigyelni? Üa. rendszert érdemes valahogy kitisztítani? Gyűrűk nem tapadhadtak le?
Köszi!
De, ezért is írtam, ha ezzel nem boldogul azért elsőre, akkor időt és lehet pénzt is spórolsz ha mielőbb elviszed egy hozzáértőhöz.
"Azt is kértem a szerelőtől, hogy, ha lehet, kicsit növeljen a menetteljesítményen, ami szerinte is kevésnek bizonyult."
90-95 volt a vegsebessege a 11 loeros levegos 125 4T nek... ezen a menetteljesitmenyen nem lehet javitani, ez ilyen. Egy vizes 125 4T, ami kb 4 loerovel erosebb, 5 km/h val nagyobb a vegsebessege.
A vezermulanc csere utan gyengult el, ami tenyleg lehet egy foggal elrakas akar.
Ha ram hallgatsz akkor nem hallgatsz a szerelodre .
Valamikor 2honap utan beledoglik a jo kis benzin a karbiba.
Ki kell tisztitani azt a karbit rendesen es friss benzin. Ha nem rontott el mast a nagy javitas kozben akkor szepen fog menni
" Most nezem hogy Tapolca. Az kb 120km." Csak??!
Igazad lehet. Azért vettem ezt a típust, mert egyszerű, mint a muskátli. Vagy mégsem?