Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok,

nekem ezek közül a márkák közül csak a Tourmax mond valamit. Teleszkóp szimering (pontosabban csak a porvédő felső részén látunk pár mm-es repedéseket, de még nincs szétnyilva) csere lenne.
- Tourmax:
-Athena
-Ariete
-WRP/All Balls/4 Ride (ezek talán azonos gyártó különböző nevű termékei).

Vagy csak gyári?
Ezeket megnézem még köszi! Valszeg nem a menesztő lesz, mert azt érzem, hogy nem ott van játék, hanem elől a kihajtás környéként, de ahhoz le kell szednem majd a fedelét.
A GS500-on a lánckerék is szeret lötyögni a kihajtó tengelyen, érdemes ránézni arra is.
Ha meg van keményedve a menesztő gumi, az is okoz ilyet. Nekem volt egy régebbi motoromnál hasonló tünet, a menesztő gumi nem volt elkopva vagy lényegesebben összeesve, de olyan keményre öregedett mint a beton. Csere után teljesen más lett a motor, maradt valamennyi holtjáték, de az új gumi szépen lekezelte a váltás során keletkező rángatásokat.
Sziasztok!

Van egy suzuki GS500-asom, ami a következő jelenséget produkálja és nem vagyok benne biztos, hogy természetes-e. Szóval terhelésváltáskor, és főleg hirtelen gázadáskor eléggé ránt egyet a hajtás, mármár kellemetlenül. Ezért nagyon finaman kell kezelni ilyenkor a gázt. A lánc kellően feszes, nincs megnyúlva sehol, a hardy sem kopott. Amit meg tudtam vizsgálni, hogy középsztenderre rakva 1-es, és 2-esben is megmozgatva előre hátra a kereket van kb 30 mm játék a kerületén. A kottyanás a valahonnan a váltó környékéről jöhet.
Lehet itt még szerivzkönyv is van hozzá

https://www.manualslib.com/man...
Köszi mindenkinek a jó tanácsokat!
A lényeg amit leszűrtem: _elvileg_ működnie kellene jól, tehát nem barkácsolunk mert csak meg kell javítani. Megnézem a tömítőgyűrűket - az nem tűnik bonyolultnak.

Alapvetően nem vagypk jó haverságban a karbikkal ... ha lehet inkább kerülöm velük a konfliktust és felteszek egy profi injektoros szűrőt vagy megkérek valaki havert hogy nézze át - de ha nincs más, majd belenézek én. (most ez történt, nem volt vele kedvem szórakozni: odaadtam egy fórumtársunknak helyrepofozni, és hát amúgy zseniálisan jó lett - kivéve hogy nem indul )
Köszi mégegyszer!
Na azt akkor kizárt dolog mert nem tudom.
CB-n csak egy pillangó szeleppel megemeli a vákuumot, az nem tud elromlani.
Indul, de igazából nincs már benne kompresszió, meg a karbi is szar,mert megint belerohadt az etanolos benya, Nagyon érzékeny a pilot csavar beállítására hideg időben, de ha megvan a jó kombináció, friss benya van benne, és külső akkut ráteszek, akkor beindul.
Megnézném a szivató dugattyúinál a azokat a gumitömitéseket. ha porozus, akkor ott fog levegöt szívni és nem az úszóházból benzint.

https://litetek.co/Replacement...
ha ebben biztos vagy akkor vagy kompresszió nincs elég vagy benzin
ha nincs elég benzin akkor a szivató részt kell kiganézni
olyan nincs hogy nem lehet megcsinálni
ki kell takarítani, ha ehhez 3 hétig kell az ultrahangos mosóban tartani akkor addig kell
Nagyon jó gyorsan teker, szerintem az nem lesz gond. Azért sem valószínű, mert indulás után még sokáig küzd az életéért - egyértelmű hogy nem dúsít eléggé.
Persze, de ha szivató tenné a dolgát. Nem értek hozzá, de állítólag nem is lehet megcsinálni. Eddig 4 japán 4hengeresem volt, de egyik sem indult hidegben.
100-as benzin alap, de itt Mol van a sarkon.
Neked az öreg CB indult?
Nekem nem pörgeti meg eléggé, és akkor nem szeret indulni.
Külső akkuról kisegítem hogy ne essen be a feszültség, és akkor könnyen indul.
Illetve előbb fel szoktam tölteni a karburátort, hogy ne kellejen addig tekergetni amíg a vákuumos csapon feltöltődik.
Ja meg 100-as OMW benzin, abban nincs etanol. Az etanol sem szeret hidegen meggyulladni, és el is szegényíti a keveréket. Még a láncfűrész is sokkal jobban szereti, főleg hidegben.

Külön befecskendezni minek? Erre való a szívató.
Ha az első szériás D1 modell, akkor azon hosszabb állás után érdemes a PRI gombot kicsit nyomni indítás előtt, egy réz gomb a benzincsapon. Mondjuk anno az enyém ezt csak egész napos tűző napon állás után igényelte néha, hidegben jól indult.
tegyél egy indítási próbát egy kocsi akkuval
ha avval is rosszul indul akkor kell csak gondolkodni
Egyszerubb egy motormelegito a hutokorbe.
Sziasztok!
Itt az ősz újra, sajnos. Múlt héten mentem egy kellemes karikát a géppel (igen, hidegben és ködben, de megérte!) és újra előjött egy réges-régi problémám.
Az alany egy '93-mas ZZR 600, jó bőrben. Viszont ezek a karbis japó sor4-esek nem igazán szeretnek hidegben indulni. Az enyém legalábbis nagyon nem. (de így volt ezzel a CBR és a GSX is)
Szerintem egyáltalán nem tesz jót az önindítómnak hogy akár több tíz tekerek-pihenek ciklus után vagy elindul a motor vagy megadja magát az akksi (a fedelet már nem is tettem vissza, mert hátha bikázni kell). Arról nem beszélve, hogy az idegeimnek sem tesz jót .... és időigényes is.

2020-at írunk, nem lehetne erre valami kulturált megoldást találni??? (dehogynem!)
Gondolkodott már valaki ezen?
Nekem olyan ötleteim vannak, hogy lehetne tenni bele egy benzinszivattyút és egy kis befecskendező fúvókat - mondjuk a légszűrőházba. A réges-régi Typ81 Audi coupémban volt ilyen cucc és jól működött. Ott a K-Jet (bemelegedésszabályzó) megbízhatatlansága miatt építették bele, de itt a szivató elégtelensége hasonló ok.
Indítás előtt - és amikor elszegényedik a keverék - csak picit rányomnék a gombra és kész.
Valakinek van esetleg ötlete milyen bontott cuccokból lehetne legegyszerűbben megoldani? ... mert az Audi itt nyilván nem játszik. Valami kis befecskendezős robogó vagy kismotor szivattyúja + fúvókája jó lehetne.
Viszont érdemes volna behatobban körbejárni a dolgok, mert ha kerék ilyen látható mértékü deformációt szenvedett, akkor teleszkopok, villahidk is áldozatul eshettek. Simán lehet, hogy meg sem éri vele foglakozni...persze nem tudok semmit a motor elöéletéröl, de olybá tünik, hogy most került hozzád...
Nem igen gondolkoznék annak felninke a javitásán, föleg, hogy a féktárcsa sem fekszik fel rajta már rendesen. Egy aluminium öntvény ha maradandó alakváltozást szenved (eldeformálódik) akkor az már nem lesz olyan szilárságu akkor sem ha visszaalakítják az eredeti alkakjához közelire. Egy ilyen játékmotornál meg nem elönyös ha ráz, szitál az eleje akár már kisebb tempónál is. egyenlet lesz a fékerö, rendelenesen kopik a gumi...
Nem egyszer elöfordul, hogy a javitás költségén tudsz venni egy bontottat ami ép. Egy kis utánjárással kideríthetö, hogy más évjárat model alkatrésze is passzol, így találatok esélyek száma is nagyobb lehet.
Én már nem nagyon hiszek egy szerviznek sem. Az lesz/van kész amit maga megcsinál az ember. A többi macskazsák.
Sziasztok! Lenne egy olyan problémám, hogy az első felnim(Gsxr1000k5) a felni közepétől kezdve üt. Motoremelőn megforgatva látszik ahogy a féktárcsák is excentrikusan forognak. Ilyen felnit tudnak valahol javítani? Gondolom itt már nem elég egy sima görgőzés. Ha tudtok esetleg olyan helyet ahol foglalkoznak ilyen javítással azt megköszönném.
"És állítólag ezt egy szerviz nemrég kitisztitotta." Tévedés!! Nem "kitisztította", csak a pénzt vette fel a tisztításért!
És állítólag ezt egy szerviz nemrég kitisztitotta.