Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Reszeltetni?
Pedig hidd el hogy ŐK a legjobb szerelők!!
Én is oda járok
T
Mi nem is reszelünk, hanem szerelünk. Egyébként mind a kettő telitalálat!
Mi igen?
hogy a Kozma normális-e?vagy ,hogy a Frecska Úr jóvágású?
Azé nem reszeltetnék veletek semmit!
Hát, igen.
A fekete hajú az normális?
Bár láttam már ahogy motorozik,hát az is meleg!
Kibaszott jól csinálja !
A coffos meg mintha ,hú de jóképű!
Úristen!
Na ide biztos nem viszem a motoromat!
Hú,de meleg!
Szakszervíz.
MSN:alpineturbo@freemail.hu
Nem akarok hülyeséget mondani de talán 15-20......nem biztos hívd fel őket 06209645171
én is oda hordtam a gépeimet.....csak jót tudok mondani
És az mit jelent, hogy drága?Mire számítsak kb?
Nyugodtan vidd Katonáékhoz. Én régóta oda viszem az ilyen gátlókat. Úgy tudom, hogy sok cég aki elvállalja ugyanúgy oda viszi.
1.Katona gátló
2.Yamaha fehér

eddíg Köszönöm az eddígi segítséget!A karbonra meg visszatérünk mert én meg műanyagmérnök leszek egy pár hónap múlva...Ha minden igaz!:D
mármint ide
Ja CR hez van sablonom, tudok csinálni karbon idomokat elég gyorsan és olcsóbban mintha készíteni kéne minta alapján
Karbon a motoron topic
Hi!
Én Fehér Gézát tudom ajánlani! Pilisborosjenőn van és ha cross motor akkor hozzá kell fordulni!!!! Kicsit drága de amit csinál azt senki más ... szerintem
A tudakozó megmondja a számát!!! Templom tér
Yamaha Fehér
A KATONÁÉK ILYET IS CSINÁLNAK?
KÖSZI HA ESETLEG MÁST IS TUDSZ AZT SZÍVESEN FOGADOM!

AMÚGY EGY HONDA CR-RŐL VAN SZÓ!
KATONA telószervíz, Dömsöd. Talán a neten találsz bővebbet. Királyul megcsinálják.
SZERETENÉK SEGÍTSÉGET KÉRNI!
OLYAN HELYEKET KERESEK AHOL CROSSMOTOR HÁTSÓ TELÓT ÚJÍTANAK FEL!(KÖZPONTI RUGÓ)

AKI TUD KÉREM SEGÍTSEN!
KÖSZÖNETTEL PÉZSMA
A karburátort kitisztítottam, a gyergyát cseréltem, a trafót cseréltem, a légszűrő tiszta.
Az alapjárat stabil, nyomaték is van.
Viszont kb.3000-es fordulattól kezd dadogni+ visszadurrog.
Én a feketedobozra gyanakszom.
Ha esetleg valaki tud ehhez ilyet, gondoljon rám!
Azért köszönöm nektek a tippet!!!
Ha húzod neki, megindul, aztán betorpan mintha falnak mennél, akkor nem kap elég benyát/sokkal több levegőt kap mint kéne (az előző motorom produkálta a nyitott dobok felrakása utáni próbakörön).
Volt ez jó is? Ha igen, gondolt végig mi változott azóta: kipu, légszűrő, stb.?
A sok levegős eset azért is nagyon rossz, mert a benzin-levegő keverék benzin része hűt is, nem csak üzemanyag, ezért ha túl szegény keverékkel megy a motor, megéghetnek a szelepek /túlmelegedés/.
Ha sokat kap(na), akkor lomha a felpörgés és/vagy hajlamos befulladni gázadásra (lejjebb esik a fordulat ahelyett, hogy emelkedne)
nézd meg a karbit, nekem akkor szokott a husky ilyet csinálni ha bekapott vmit, egy karbi tisztitás segiteni szokott.
amúgy meg minden tiszteletem a tied, kibaszott brutál gép az a klx.
Sziasztok! Nekem egy Kawasaki KLX 650-esem van.
Az vele a problémám, hogy fél gáz felett dadog és durrog.
Trafó, gyertya, akksi jó!
Ha valakinek lenne ötlete, hogy mi lehet a baja, írjon!

Hello

Megnézem a Jókai teret, pesti vagyok / XIV./.

Köszi
hát nem biztos hogy jó ötlet de ha pesti vagy akor pesten van egy tömités gyártó emberke ő szerintem tud megoldást a gondodra.
a jókai téren van